וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלום מדובאי שעולה יותר ממיליון דולר: טבעת האירוסים של טיפאני טראמפ

20.1.2021 / 13:45

טיפאני טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית היוצא דונלד טראמפ, ניצלה את היום האחרון של אביה בתפקיד כדי להודיע על אירוסיה לבן זוגה. כל הפרטים על טבעת האירוסים היוקרתית

טיפאני טראמפ/אינסטגרם

אין ספק שככה "דופקים יציאה". ביום שבו משפחת טראמפ מפנה את הבית הלבן ואב המשפחה דונלד טראמפ מסיים את הקדנציה שלו בנשיאות, נזכרה בתו הרביעית מנישואיו למרלה מייפלס לזרוח. אחרי שארבע שנים מלאות היא הייתה במחשכים, לא מצליחה להעפיל על אחותה למחצה איוונקה או על הפירסט ליידי הדומיננטית, האם החורגת מלניה טארמפ, ביום האחרון לכהונה היא שלפה שפן מהכובע. וכשאנחנו אומרות "שפן" אנחנו מתכוונת לטבעת אירוסים עצומה.

טיפאני טראמפ, מייקל בולוס. GettyImages
מאורסים. טיפאני טראמפ ומייקל בולוס/GettyImages

טיפאני טראמפ בת ה-27 קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה המיליארדר מייקל בולוס בן ה-23, וכמובן שהיא אמרה לו "כן". הטבעת שהניח בולוס על האצבע של טראמפ היא עצומה במיוחד, כיאה לתקציב המפואר שיש לשניהם. מדובר בטבעת יהלום בחיתוך אמרלד, בגודל 13 קראט בגוון צהבהב. לצד היהלום המרכזי יש שני יהלומים קטנים נוספים בחיתוך טרפז. שווי הטבעת לפי הערכות הוא 1.2 מיליון דולרים, כאשר אין אף מומחה בעולם שסביר שהטבעת הזו עלתה פחות ממיליון דולרים. לפי דיווחים, בולוס המריא לדובאי כדי לקנות שם את היהלום לטבעת המיועדת להצעת הנישואים, יחד עם מי שעיצב אותה עבורו, התכשיטן וסוחר היהלומים סאמר חליפה.

עוד בוואלה! אופנה

תחת עינו: איוונקה טראמפ לבשה שמלה בסגנון "סיפורה של שפחה"

לכתבה המלאה

אחרי הצעת הנישואים, שהתרחשה בגן הוורדים של הבית הלבן, נפגשו המאורסים הטריים עם החבר של בולוס ומעצב הטבעת, חליפה, והצטלמו עמו במלון טראמפ בוושינגטון הבירה. בתמונות שהופצו מהאירוע, שהתרחש ככל הנראה זמן קצר אחרי שנשלפה הטבעת, נראית המאורסת הטרייה בחליפת שני חלקים בצבע שחור שכוללת חצאית מידי וחולצה מכופתרת. הארוס בחר בחליפה מחויטת בכחול כהה.

אתמול, יממה לפני חילופי הנשיאים, הודיעה טיפאני על האירוסים היום בפוסט שהעלתה באינסטגרם לצד תמונה אחרונה מחצר הבית הלבן. "זה היה כבוד לחגוג אבני דרך, אירועים היסטוריים וליצור זיכרונות עם משפחתי כאן בבית הלבן. אף אחד מהם לא יותר מיוחד מהאירוסים שלי למייקל. מרגישה מבורכת ונרגשת לקראת הפרק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully