וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשה על המגרש: הטניסאית המצליחה שמפלרטטת עם עולם האופנה

22.1.2021 / 8:06

נאומי אוסקה, אחת הטניסאיות המצליחות וגם הרווחית ביותר, מפלרטטת כבר תקופה עם עולם האופנה. לאחרונה הפלרטוט הפך לקשר רציני, כשאוסקה נבחרה כשגרירה של לואי ויטון. "חלום שמתגשם עבורי"

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה/WTA

אם עוד לא שמעתן את השם נאומי אוסקה, עכשיו זה לגמרי הזמן. חובבות הספורט ודאי יודעות על מי אנחנו מדברות, אבל כמו שזה נראה כרגע - מהר מאוד היא תהפוך לשם דבר גם בתעשיית האופנה. נאומי אוסקה בת ה-23 היא טניסאית מקצועית שנולדה לאימא יפנית ואב מהאיטי, גדלה בארצות הברית והגיעה לאורך השנים לשלל הישגים נוצצים. חרף הקורונה, השנה האחרונה הייתה שנה טובה עבורה. בספטמבר האחרון היא זכתה באליפות ארצות הברית, חודשים ספורים אחרי שמגזין פורבס פרסם כי היא הטניסאית הרווחית ביותר בעולם.והשאירה מאחור שמות גדולים כמו סרינה וויליאמס ומריה שראפובה. כבר שנים שהיא מפלרטטת עם תעשיית האופנה, אבל בשנה האחרונה היא החליטה להעמיק את הקשר וזכתה לטייטל נחשק ביותר - שגרירה של לואי ויטון.

נאומי אוסקה לואי ויטון. לואי ויטון, אתר רשמי
השגרירה החדשה של לואי ויטון - נאומי אוסקה/אתר רשמי, לואי ויטון

זה כבר זמן מה שתעשיית האופנה מחזרת אחרי הטניסאית עטורת הפרסים והתארים - וגם מצליחה מדי פעם לתפוס את תשומת לבה לשיתופי פעולה. ווג האמריקני בחרו בה לשער גיליון ינואר, נייקי עשו איתה שיתוף פעולה, הארפר'ס בזאר יפן צילמו אותה לשער והפקה וגם מותג התיקים Strathberry יצר איתה קמפיין אינסטגרמי - והנה עכשיו מגיע תורו של בית אופנת על כמו לואי ויטון להכניס אותה למשפחה. כל זה קורה בסינרגיה מושלמת בה גם מותג השעונים טאג הויר בוחר בה לשגרירה.

ראוי לציין כי השילוב בין ספורט לאופנה איננו זר או חדש. הטניסאית סרינה וויליאמס היום היא כבר חלק בלתי נפרד מתעשיית האופנה וגם הטניסאית הישראלית עדי שפיגלמן משלבת בין העולמות ומדגמנת במקביל לקריירה שלה בספורט ולאחרונה אף כיכבה על שער מגזין אלמנטס.

עוד בוואלה! אופנה

הו, רומיאו: שער הבכורה של בקהאם הצעיר

לכתבה המלאה

סרינה וויליאמס הייתה שם קודם

הטניסאית עדי שפיגלמן מדגמנת

מלבד ספורט ואופנה, אוסקה ידועה גם בזכות האקטיביזם שלה. בטורניר בארצות הברית שבו השתתפה השנה היא הביעה את תמיכתה בתנועת Black Lives Matter, כאשר הגיעה לכל אחד מהמשחקים עם מסיכת פנים שחורה, שעל כל מסיכה שם אחר של אדם שחור שנהרג שלא בצדק על ידי המשטרה. המסיכות שעטתה יצרו שיח ציבורי גדול לא פחות מההישגים שלה באותה תחרות, ולאחר מכן כשהתראיינה בנושא אמרה: "אני גאה בניצחון שלי, אבל יותר גאה מכך שגרמתי לאנשים לדברים על הנושאים החשובים באמת".

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. AP
"אני גאה בניצחון שלי, אבל יותר גאה מכך שגרמתי לאנשים לדברים על הנושאים החשובים באמת"/AP

בעודה ממתינה לאולימפיאדת טוקיו, הצטלמה אוסקה לקמפיין אביב-קיץ 2021 של לואי ויטון, שצולם על ידי ניקולאס גסקייר, המנהל האומנותי של בית האופנה. "וואו, זה מטורף. כבוד הוא לי להיות השגרירה החדשה של לואי ויטון", כתבה אוסקה באינסטגרם הפרטי שלה, שמונה 1.8 מיליון עוקבים, לצד התמונות מהקמפיין. "סיפור מצחיק: בגיל 16 קניתי לאימא שלי מתנה תיק של לואי ויטון כמתנת יום הולדת, ומאז זו מסורת. האם אפשר לקרוא לזה סגירת מעגל?", הוסיפה.

בהצהרה נוספת מטעם אוסקה שמתייחסת לבחירה בה לשגרירה של לואי ויטון, היא אמרה: "מלבד טניס, התשוקה שלי היא אופנה, ואין מותג איקוני יותר מלואי ויטון. כבוד לעבוד עם ניקולאס. הוא מעצב שאני מעריצה ואנחנו חולקים את האהבה לתרבות והסטייל היפני. להיות שגרירת מותג עולמי זה באמת חלום שהתגשם עבורי". "נאומי היא אישה יוצאת דופן שמייצגת את הדור שלה", הוסיף גסקייר, "היא מהווה מודל לחיקוי, הקריירה שלה מעוררת השראה. היא נשארת נאמנה לעצמה ולא מתפשרת על הערכים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully