וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד נראה מבטיח: ג'יל ביידן וקמלה האריס בטקס ההשבעה

20.1.2021 / 20:40

ג'יל ביידן וקמלה האריס לבשו מעצבים אמריקניים צעירים בצבעוניות חזקה, ליידי גאגא התעלתה על כל הציפיות בשמלה גאונית ואקססוריז מרהיבים, ג'יי לו זרחה בטוטאל לוק לבן וסיפקה פשלת מייק-אפ ומישל אובמה צעדה בחליפת מכנסיים מצוינת. כל הרגעים האופנתיים מטקס ההשבעה

בווידאו: לפני ההשבעה - ביידן השתתף בתפילה בוושינגטון/צילום: רויטרס

השבעה היסטורית תחת קורונה עדיין לא היתה לנו. לצד כל הכאוס הבינלאומי נרשמו כה רגים מכוננים לא פחות - פעם ראשונה של נשיא בגיל 78, פעם ראשונה סגנית אישה, פעם ראשונה סגנית עם שורשים אפרו-אמריקניים ואסיאתיים, ופעם שנייה השבעה ללא נוכחות הנשיא היוצא. הקהל אמנם היה דל נוכח איסור ההתקהלות אבל בתמורה קיבלנו פיצוי בדמות שלוש גברות סופר-מעניינות נוספות לסקר את מלבושיהן - מישל אובמה, ג'ניפר לופז וליידי גאגא - אליהן נגיע בהמשך.

ג'ו ביידן וקמלה האריס מנופפים לשלום רגע לפני כניסתם לבניין הקפיטול 20 בינואר 2021. GettyImages
ג'יל ביידן באוקיינוס טורקיזי עד הפרטים הקטנים, קמלה האריס בסגול נועז/GettyImages

ג'יל ביידן

הגברת הראשונה הנכנסת בחרה ללבוש לרגע הסימבולי של ההשבעה טוטאל-לוק של המעצבת האמריקנית הצעירה אלכסנדרה אוניל, בעלת בית האופנה Markarian, אותו השיקה בניו יורק לפני כארבע שנים. אוניל עיצבה לג'יל סט בהתאמה אישית, המורכב ממעיל, שמלה ומסיכת קורונה ממשי, כולם בגוון כחול אוקיינוס טורקיזי. החלק המשמעותי בהופעה הוא מעיל הצמר, שעוצב בגזרת A נשית באורך שעובר את הברך, משלב טקסטורת טוויד שעליה מפוזרים קריסטלי סברובסקי מנצנצים לצד אמרות קטיפה באזורי המחשוף, הכיסים והשרוולים.

צבע כחול ידוע כמשדר אמינות, יציבות ורוגע, ואילו הנקודות המנצנצות מעבירות מסר אופטימי וקליל לעתיד. גם סיפורה של המעצבת מוסיף לערכי התלבושת: אלכסנדרה אוניל למדה לתפור בילדותה על ידי סבתה ג'יג'י, ובבית האופנה שלה הממוקם בווסט וילג' היא מקפידה לעבוד תחת מחויבות לקיימות ותמיכה בתעשיית הבגדים המקומית. בהתחשב בעובדה שגברת ביידן בחרה גם אתמול ללבוש מעיל מאת מעצב אמריקני צעיר וחדש, אנחנו מפרשות איתות ברור מצידה על קו מלתחה המטפח את כישרונות הדור הצעיר של התעשייה.

הנשיא הנכנס, ג'ו ביידן ורעייתו ג'יל  עושים את דרכם לקראת טקס ההשבעה 20 בינואר 2021. רויטרס
ג'יל ביידן בעיצוב אישי של מרקריאן/רויטרס

קמלה האריס

גם קמלה האריס בחרה לייצג שכבות של מסרים דרך הבגדים שלבשה לטקס השבעתה כסגנית נשיא ראשונה בתולדות ההיסטוריה האמריקנית. המעיל הסגול הבוהק שעובר במקצת את מיקום הברך הוא לא רק מעיל סגול שנלבש מעל שמלה תואמת במחשוף סגור.

נתחיל במעצב הצעיר, כריסטופר ג'ון רוג'רס, 27, אפרו-אמריקני מקהילת הלהט"ב, שזכה בפרס המעצב המבטיח בטקס פרסי ה-CFDA לשנת 2020. רוג'רס, שגדל בלואיזיאנה פתח את בית האופנה שלו בניו יורק לפני כחמש שנים. הצבע הסגול עצמו מתכתב בתאום מושלם עם המעיל שלבשה ג'יל ביידן אמש, בעת כניסתן לבית הלבן, ומשדר את אותו מסר של אחדות בשל שילוב כונני הדגל האמריקני, כחול ואדום.
אם כך, היה לנו פה אחדות, גם בעם וגם עם הגברת הראשונה, גיוון, תמיכה בדור הצעיר של תעשיית האופנה המקומית, תוך חיזוק הקהילה האפרו-אמריקנית והלהט"בית גם יחד. ישרו קו עם הסגול - הילרי קלינטון ויונית לוי.

קמלה האריס. AP
קמלה האריס לובשת כריסטופר ג'ון רוג'רס/AP

עוד בוואלה!

תם עידן הטראמפיות: ג'יל ביידן וקמלה האריס נכנסות לבית הלבן

לכתבה המלאה

מישל אובמה

מישל אובמה היקרה, מה ששלה - שלה, וזה השיק והסטייל שעדיין מזוהים עימה עוד מתקופת כהונתה בשמונה השנים בהן הייתה הגברת הראשונה של אמריקה. אובמה הופיעה לטקס ההשבעה ה-46 לצד בעלה, הנשיא לשעבר ברק אובמה, בחליפת מכנסיים ומעיל מקסי פתוח בעיצוב סרג'יו הדסון. זו לא הפעם הראשונה שהדסון, מעצב אמריקני שחור, מלביש את מישל כשברזומה שלו לקוחות מפורסמות נוספות כמו ביונסה וריהאנה.

תיאום פלטת הצבעים עם האריס וביידן ניכר היטב בבחירת גוון השזיף, איפשהו בין בורדו לסגול. בדימיוננו קבוצת הוואטסאפ של השלוש פלוס הסטייליסטים האישיים שלהן, "מה לובשות להשבעה 46", עבדה שעות נוספות בשבוע האחרון. כמי שהייתה כנראה האחרונה לבחור את גוון ההופעה שלה, מישל הפכה את הלימון ללימונדה ונתנה בראש עם מכנסיים במפתח רגל רחב ובגזרה גבוהה הנחתמת בחגורת סטייטמנט בעלת אבזם עגול ומוזהב. לחלק העליון נבחר סריג גולף צמוד ומעיל צמר באורך מקסי שנלבש פתוח. מסיכה וכפפות עור, שניהם בשחור, היו בחירה סבירה להשלמת הלוק. לעומת זאת, על נעלי העקב השחורות היינו מוותרות לטובת המשך אלגנטי לאסכולת ה'טון על טון' בשזיף. ועדיין, עקפה בסיבוב.

מישל אובמה. AP
מישל אובמה בחליפה בעיצובו של סרג'יו הדסון/AP

ליידי גאגא

ליידי גאגא הוכיחה שוב שמעבר לאמנית מחוננת, היא גם אלופת ה'כניסות'. לשירת ההימנון דפקה הכוכבת שואו מרהיב בז'קט וחצאית מקו הקוטור של בית האופנה הצרפתי סקיפארלי, אשר בקודקודו ניצב המעצב דניאל רוזברי, "אמריקני שחי בפריז" לדבריו. על הלוק שרקח לליידי אמר שהוא "מכתב אהבה למדינה אליה אני מתעגעג עמוקות ולפרפורמרית שאת האמנות שלה אני מעריץ כבר המון זמן".

גם פה נרשמה הצדעה לצבעי הדגל והפעם בשני צבעים: בלייזר קשמיר מחויט וצמוד בעל כריות בכתפיים בכחול נייבי, הנחתם בגובה האגן, ממנו בוקעת חצאית בלון ממשי אדום, עתירת בד, קפלים וגלאם. סיכת זהב אוברסייזית בדמות יונת שלום עם עלה של זית הוסיפה עוד קצת וואו לוויז'ואל וגם לדף המסרים. ואם למישהו הייתה חסרה עוד דרמה, כפפות עור שחורות ותוספת שיער של צמה קלועה עם סרט משי שחור חתמו את הסיפור בשיא הסטייל.

הזמרת, ליידי גאגא במהלך טקס השבעתו של ג'ו ביידן  20 בינואר 2021. רויטרס
השתגענו מהלוק. ליידי גאגא בסקיאפרלי/רויטרס
הזמרת, ליידי גאגא במהלך טקס השבעתו של ג'ו ביידן  20 בינואר 2021. רויטרס
דרמה קווין - במובן הטוב של המילה/רויטרס

ג'ניפר לופז

ג'ני פרום דה בלוק נתנה בטוטאל לבן מבית שאנל עם מעיל טוויד באורך מקסי בעל כפתורים זהובים שנלבש מעל מכנסי פאייטים רחבים וחולצת כפתורים ברכיסת מלמלות ויקטוריאנית. תסרוקת קוקו מתוח חשפה עגילי פנינים בצורת פרח שהותאמו לצמיד פנינים ופשלת מייק-אפ לא אופיינית הדהימה אותנו בקלוז-אפ זוויתי (מה לעזאזל קרה שם?). על הפלייבק המלא אחרי גאגא שהתפרעה ווקאלית נשמור הפעם על שתיקה, אבל הלוק הלבן והצחור - מרהיב.

הזמרת, ג'ניפר לופז  במהלך טקס השבעתו של ג'ו ביידן  20 בינואר 2021. רויטרס
ג'ניפר לופז בלוק מוצלח של שאנל ופשלת מייק-אפ לא אופיינית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully