וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר להפסיק לבהות בשמלה הביזארית של קארדי בי

24.1.2021 / 13:20

הזמרת יצאה לסיבוב שופינג עם בעלה אופסט כשהיא לובשת שמלה שקופה עם הדפס גלקטי ותוספת מסגרת לבנה שמדגישה את הגוף ושרוולון סוודר קטנטן. הגולשים היצירתיים תהו מה הם רואים, אבל ציוץ אחד הצליח להרגיז את קארדי בי במיוחד

קארדי בי. בקגריד, בקריד
מה אנחנו רואות כאן? קארדי בי ואופסט ביום שופינג מוגזם/בקריד, בקגריד

קארדי בי לא מפספסת הזדמנות טובה למשוך את תשומת לב. נראה שעברו כמה ימים מבלי שהייתה בכותרות, תרחיש שלא בא בחשבון עבורה, אז היא החליטה ללבוש את האאוטפיט הכי ביזאר בארון ויצאה לסיבוב שופינג בבוורלי הילס. הזמרת בת ה-28 ביקרה בחנות הנחשקת של בוטגה ונטה, כשהיא לובשת שמלה בעיצובו של פייר לואי אובריי שנבחרה על ידי הסטייליסט הצמוד קולין קרטר.

מבט מהיר על הקולקציות של המעצב מגלות שזהו לגמרי הסגנון שלו, אבל האם זה אומר שצריך ללבוש אותן לשיטוט תמים בעיר? אז עכשיו בואו נדבר בבקשה על השמלה הזו, כי צריך לקחת כמה רגעים כדי לעכל מה אנחנו בדיוק רואות כאן.

קארדי בי. בקגריד, בקריד
אל תפריעו לה. קארדי בי באה לתת עבודה בבוטגה/בקריד, בקגריד

מדובר בשמלה שקופה חושפת תחתוני חוטיני וחזייה שעשויה מבד עם פרינט גלקטי. הגזרה מתיישבת באופן מדויק על גופה של קארדי, כאשר יש מעין מסגרת לבנה שמדגישה את קווי המתאר של הגוף. אל זה תצרפו גם שרוולון-סוודר סרוג שמרים את כל החגיגה לרמות גבוהות מאוד של הזיה וקיבלתן חגיגה שלמה לעין, שלגמרי קשה להכיל.

לשיטוט עם אופסט היא הוסיפה סנדלי עקב גבוהים בצבע אדום עם שיבוץ אבנים, מסיכת פנים אדומה שמתכתבת עם השמלה, משקפי שמש וציפורניים מחודדות בצבע זהב שפתאום לא נראו מוגזמות בכלל ביחס לאאוטפיט. העוברים והשבים עצרו לצלם את קארדי, וספק אם הסיבה לכך היא עצם היותה מפורסמת. קארדי מצדה אוהבת לגנוב את ההצגה ולסובב ראשים כך שנראה שכל הסיטואציה לגמרי הלהיבה אותה. בתמונה של הלוק שהעלתה לאינסטגרם כתבה: "מאג'ין בו וגוקו", שאלו שמות של דמויות מסדרת האנימציה היפנית "דרגון בול זי", כך שאפילו היא מבינה שהשמלה שלה מזכירה דמויות מאנגה יותר מאשר בגד לגיטימי לצאת איתו לסיבוב בעיר.

קארדי בי. בקגריד, בקריד
הבנו, השמלה שקופה, אין צורך לסמן!/בקריד, בקגריד

ברשת כמובן וכרגיל לא נשארו אדישים. לצד הרבה מאוד תגובות בסגנון של "מה?", "מה אני רואה?", "מה לעזאזל היא לובשת?" ו"מה זה?", היו גם כאלה שהשקיעו קצת יותר משלוש מילים. "אין לי מושג מה אני רואה פה, אבל אני קצת מחבבת את זה", כתבה אחת העוקבות של הזמרת והצליחה להפתיע אותנו. אחר אמר: "אני מרגיש כמו גניקולוג כשאני מסתכל על השמלה הזו", ובכך התחבר לטענות על בגד חשוף מדי כמו גם אלו שאמרו שהבגד הזה נראה כמו מעין חלון לפנים גוף האדם - וזה בהחלט מלחיץ.

ברוח שטות וציניות צייצה קארדי בטוויטר: "לא התלבשתי בהשראת אנטומיית הגוף, התלבשתי כמו חייזר. זה מאוד לא מכבד להשוות בין בני אדם לחייזרים". עד כאן נרשמה רוח שטות וציניות, אבל תגובה אחת בטוויטר כבר הצליחה לעצבן אותה במיוחד. "אני רק מנסה להבין איזה גבר מרגיש בנוח עם זה שאשתו או בת הזוג שלו יצאו לרחוב עם הישבן והחוטיני חשוף", כתב אחד הגולשים. קארדי שיתפה את הציוץ וענתה: "גבר עם ביטחון שיודע שהביץ' שלו כוכבת ורעה". ועל זה נאמר - "אוקררררר".

עוד בוואלה!

"למה בת שנתיים צריכה בירקין?": תמונת המיני-מי המסעירה של קארדי בי

לכתבה המלאה
קארדי בי. בקגריד, בקריד
מסיכה על הסנטר זה לא עובד מותק/בקריד, בקגריד
  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully