וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של ג'ו ביידן הגיעה בטוקסידו סקסי וכולם נזכרו במייגן מרקל

24.1.2021 / 12:00

אחרי טקס ההשבעה נערך אירוע קטן שהחליף את הנשף המסורתי, שם נראו הנשים החדשות של הבית הלבן - ג'יל ביידן ואשלי ביידן בלוקים שהצליחו להזכיר לכמה חובבי משפחת המלוכה בבריטניה את מייגן מרקל. השראה מכוונת או דמיון מופרז?

בווידאו: טקס ההשבעה של ביידן כנשיא ה-46 של ארה"ב/צילום: רויטרס

ארצות הברית והעולם כולו עדיין לא נרגעים מטקסי החלפת השלטון. בין הלוקים הסגולים, השיק המבטיח של מישל אובמה, ההופעה של גאגא והכוכבות החדשות והמפתיעות - המשוררת אמנדה גורמן והבת החורגת של קמלה האריס, אלה אמהוף, שכחנו להתרכז במה שקרה רגע אחרי הטקס. מתברר שבנות משפחת ביידן, ג'יל ואשלי, החליטו לשחק אותה מייגן מרקל. השראה מכוונת מראש או סתם דמיון מופרז של חובבי משפחת המלוכה? תחליטו אתן.

בימים כתיקונם, אחרי ההשבעה מגיע הנשף המסורתי. ואולם, אנחנו לא בימים כתיקונם, לכן הנשף בוטל ובמקומו נערך אירוע שהיה סוג של "אפטר-פארטי". אחרי ההשבעה, התכנסה משפחת ביידן לאירוע שנערך בהנחיית טום הנקס ועם הופעות של דמי לובאטו, ג'סטין טימברלייק, קייטי פרי ועוד. כמובן, לפי המסורת, משפחת הנשיא החדשה החליפה בגדים לאירוע שאחרי ההשבעה, וזה היה הרגע שבו מעריצי הארמון בבריטניה שלפו את כל הלוקים של מייגן מרקל והחלו בהשוואות.

משפחת ביידן אחרי ההשבעה לנשיאות ג'ו ביידן אשלי ביידן ג'יל ביידן. GettyImages
בימים כתיקונם כולם היו רוקדים בנשף. משפחת ביידן באירוע שאחרי ההשבעה לנשיאות/GettyImages

נתחיל מהגברת הראשונה החדשה. ג'יל ביידן לבשה שמלת משי בגוון שמנת עם שרוולי אורגנזה דקיקים משולבי רקמת פרחים ומעליה מעיל קשמיר בצבע שנהב עם רקמת פרחים תואמת וכפפות עור. כל הלוק עוצב עבורה על ידי המעצבת גבריאלה הרסט, שרק לאחרונה מונתה למעצבת הראשית של קלואה במקביל לעבודתה בבית האופנה הנושא את שמה. לפי הרסט, כל אחד מהפרחים שנרקמו על השמלה והמעיל מייצגים כל אחת מהמדינות שמרכיבות את ארצות הברית, מה שמחזק את אותו מסר של אחדות שמבקשת משפחת הנשיא החדש להעביר. הפרח שמייצג את דלאוור, המדינה ממנה הגיעו ג'יל וג'ו, נרקם באזור הלב. הלוק כולו נעשה עבור ג'יל בעבודת יד מחומרים ברי קיימא, ועבודת הרקמה על כל פרח ארכה בין שעתיים לארבע שעות.

אם המחווה הזאת נשמעת לכן מוכרת, זה לא סתם. מי שעשתה את זה קודם היא הדוכסית מייגן מרקל ביום חתונתה עם הנסיך הארי. מרקל וקלייר קלר וויט, שעיצבה עבורה את שמלת הכלה בשם ז'יבנשי, רקמו ב-2018 על ההינומה הארוכה 53 פרחים שמייצגים את 53 מדינות חבר העמים הבריטי. ואם לא די בכך, יש מי שטוען שגם גזרת השמלה של ביידן, הקלאסית למדי יש לציין, מזכירה שמלה של המותג הבריטי Goat שלבשה מרקל בהופעה הפומבית הראשונה שלה אחרי החתונה המלכותית.

עוד בוואלה! אופנה

אמנדה גורמן: הכוכבת של טקס ההשבעה היא פאשניסטה מזן חדש

לכתבה המלאה
ג'יל ביידן ג'ו ביידן אחרי ההשבעה לנשיאות. GettyImages
רקמת פרחים על השרוולים ועל קצות המעיל שעיצבה גבריאלה הרסט עבור הגברת הראשונה/GettyImages
ג'יל ביידן ג'ו ביידן אחרי ההשבעה לנשיאות. GettyImages
כפפות עור ומעיל שנהב עשוי קשמיר/GettyImages
מייגן מרקל מגיעה לחתונתה, 19 במאי 2018. רויטרס
מייגן מרקל עשתה את זה קודם. הינומת הפרחים בחתונה המלכותית/רויטרס
מייגן מרקל במסיבת גן בארמון בקינגהאם לכבוד יום הולדת 70 של צ'ארלס, לונדון 22 במאי 2018. GettyImages
יש דמיון? מייגן מרקל בשמלה של Goat/GettyImages

אך ג'יל ביידן אינה היחידה שלבשה בגד שמזכיר את מייגן מרקל. גם הבת הראשונה, אשלי ביידן בת ה-39, נראתה באירוע בלוק שמאוד מזכיר בגד שכבר נראה על הדוכסית. אשלי לבשה טוקסידו בהתאמה אישית של ראלף לורן עם עניבת פרפר פתוחה, עקבי סטילטו בצבע שחור ומסיכת פנים תואמת - בחירה אמיצה ושיקית במיוחד בין שלל השמלות שבלטו לאורך היום הזה. החליפה של אשלי הזכירה מאוד את זו שלבשה מייגן בפברואר 2018, עוד בטרם נישאה לנסיך, בעיצובו של אלכסנדר מקווין. יש מי שהטוקסידו הגברי והסקסי של אשלי לקח אותו רחוק יותר במנהרת הזמן, אל 2014, אז לבשה אנג'לינה ג'ולי חליפת טוקסידו שחורה של סן לורן עם עניבת פרפר פתוחה לטקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע.

בין אם השתיים שאבו השראה ממייגן מרקל, מאנג'לינה ג'ולי או מאף אחת מהן, אפשר לסכם על פי אותו ערב שצפויה לנו קדנציה מעניינת. נכון, הטראמפיות כבר לא בבית הלבן ובאמת שלא קל להיכנס לנעליים האופנתיות המיותמות והגדולות שהן השאירו, אבל משעמם אופנתית כנראה לא יהיה לנו.

ג'יל ביידן אשלי ביידן אחרי ההשבעה לנשיאות. GettyImages
אשלי ביידן עם טוקסידו בהתאמה אישית של ראלף לורן/GettyImages
מייגן מרקל לובשת חליפה של אלכסנדר מקווין באירוע עם הנסיך הארי. GettyImages
שוב, עשתה את זה קודם. מייגן מרקל בטוקסידו של מקווין בפברואר 2018/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
הייתה הראשונה ללבוש טוקסידו גברי עם עניבת פרפר פתוחה. אנג'לינה ג'ולי ב-2014/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully