וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני גיל 67: דוגמנית העבר כריסטי ברינקלי חוגגת בביקיני

25.1.2021 / 7:30

הטופ מודל האמריקנית כריסטי ברינקלי תחגוג בשבוע הבא יום הולדת 67 ובימים אלו היא מציפה את הרשת בהמון תמונות בגדי ים מחופשה פוטוגנית בקאריביים עם המשפחה. במקביל, היא גם חושפת צלקת מניתוח שעברה לאחרונה

כריסטי ברינקלי מצטלמת לשער ספורטס אילוסטרייטד, 1980/יוטיוב

משהו טוב עובר על כריסטי ברינקלי, דוגמנית העבר האמריקנית שתחגוג בשבוע הבא 67. אולי זו השמש, אולי המשפחה, אולי העובדה שלמספר שמייצג את הגיל שלה אין שום קשר לנראות שלה. כך או כך, היא עפה על החיים באינסטגרם ומשתפת את 662 אלף העוקבים שלה (מעט לאושיה שכזו, תתעוררו חברים) בשפע תמונות של בגדי ים מחופשה פוטוגנית ומעוררת קנאה בקאריביים, שם היא מבלה בימים אלו יחד עם ילדיה ובני ובנות הזוג שלהם.

התגובות כמצופה נלהבות במיוחד, ואי אפשר להאשים אותן. קשה שלא להתפעל נוכח תמונות בגדי הים של ברינקלי, שגורמות לפרץ נוסטלגיה מתוק המזכיר את התקופות שבהן היא דיגמנה בגדי ים. מי שבעבר עיטרה את שער מגזין ספורטס אילוסטרייטד יותר מפעם אחת, מוכיחה שיש דברים שלא משתנים, ואם יש משהו שהיא יודעת לעשות טוב זה להשוויץ בפיגורה מול המצלמה כשהיא משתובבת בחופים לבנים.

זה כבר חודש שברינקלי משתפת תמונות מהחופשה הפוטוגנית שלה. זה התחיל עם בגד-ים שחור שלם בעל שרוולים ארוכים ועיטור אבנים בצורת עין. המשיך עם ביקיני תכלת לצד טייטס רכיבה קצר של לולולמון, ליום של שיט וצלילה עם שנורקלים בחרה בבגד-ים שלם כחול ולהשקיית הצמחייה הלכה על אדום עוצמתי. לתמונות בגולדן האוור לבשה בגד-ים וואן שולדר כחול כהה ובהמשך גם השוויצה בביקיני של פנדי ובבגד-ים שחור. החופשה טרם הסתיימה וכמו שזה נראה כרגע, יש לה עוד כמה שפנים במזוודה בדוגמת בגדי ים סקסיים ושובבים.

עוד בוואלה! אופנה

איך זה להיות בת של סופרמודל? בתה של כריסטי ברינקלי מודה - "שנאתי את עצמי"

לכתבה המלאה

מהתמונה הראשונה שהעלתה מהחופשה ועד האחרונה ששיתפה בינתיים, אפשר לראות צלקת בולטת על הירך של ברינקלי. "שנה חדשה - ירך חדש", לדברי ברינקלי היא נפצעה בתאונת מסוק לפני הרבה שנים והכאב החמיר בהתמדה מדי שנה. לפני 12 שנים אמרו לה שהיא צריכה להחליף את הירך אבל הניתוח הרתיע אותה - והיא דחתה אותו. בעקבות סגר הקורונה, היא קיבלה החלטה להפסיק לדחות את ההליך הרפואי שהיא זקוקה לו, ובחג ההודיה עברה את הניתוח.

כשהיא משוויצה בפיגורה המופלאה שלה בבגד ים שחור קלאסי ומנצח כתבה: "מצאתי ששחייה זה שיקום נהדר לירך שלי. שמרתי על הצלקת מכוסה מפני השמש לריפוי טוב יותר, אבל התחבושת נפלה לי. הלוואי שיכולתי להתחיל כל יום בשנורקלינג. מקווה שכולכם צוללים ליום יפה".

גם אם לא שוקעים לתמונות בגדי הים מהחודש האחרון - חשבון האינסטגרם של ברינקלי מבטיח למדי. היא משתפת בפתיחות את מה שעובר עליה, מעלה תמונות נוסטלגיות מהימים שהייתה טופ מודל מגה עסוקה לצד תמונות עדכניות שיכולות לספק השראה ללוקים בלתי מתאמצים אבל סופר שיקיים. שווה פולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully