וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען החיים שפעם היו לנו: החצאית המטריפה שתחזיר את ההרמות

27.1.2021 / 10:30

הייאוש מהמצב הוביל לחיפוש אחר פריטים מרגשים שיעשו לנו קצת טוב על הלב. מלאכת הדסקיות של פאקו רבאן אהובה על נשים רבות בתעשיית האופנה, אז החלטנו לפנטז על הפריט המלהיב החדש - חצאית מיני מנצנצת. דמיינו את זה עם חולצה גברית לבנה וסנדלים סקסיים והיידה לחגיגות

זה שחצי עולם נמצא כרגע בסוג של הולד, לצד העובדה שאנחנו בשיא החורף, לא מפריע כהוא זה לפלטפורמות האופנה ברשת להכריז על שובן של חצאיות המיקרו-מיני כאחת המגמות הגדולות שיציפו את אביב/קיץ 21. מקור הביסוס להצהרות מגיע דווקא מהתצוגות של בתי האופנה הגדולים והיקרים. אותם אלו שחשפו את מרכולתם לעונה המדוברת בתחילת הסתיו האחרון, בשיאה של מגיפת הקורונה ואי הוודאות האופנתית הנגזרת ממנה.

אבל האמת, כבר הצלחנו להבין שעם כל הכבוד לעתיד המתעתע, יש רגעים בהם כלום לא יעצור אותנו מללבוש מה שבא לנו, בין אם יש או אם אין לאן ללכת איתו. מה שבטוח, תמיד אפשר להצטלם לאינסטגרם ולשדר עסקים כרגיל.

חצאית המיקרו-מיני בלטה על המסלולים בכמה וורסיות: מותן נמוכה או גבוהה ובשמלות קצרצרות. בין השמות שהשתתפו בחגיגה ניתן למצוא את מיו מיו, סן לורן, ג'יאמבטיסטה ואלי, דייויד קומה, פילוסופי, אטיקו, איזבל מארה, מרין סר, סטלה מקרטני וז'קמוס. ויש מי שכבר עכשיו לא יכולות להתאפק עם הבשורה, ועוד בקיצון שלה, כי אחד הפריטים הבולטים בפיד לאחרונה היא חצאית המיני דיסקיות של פאקו רבאן.

נראה כי ההומאז' שנחשף לפני כשנתיים לאותה קולקציה איקונית משנת 1969 של המעצב הספרדי לא מפסיקה להפתיע עם להיטים ויראליים, כמו למשל השמלה שלבשה בר רפאלי להנחיית הארוויזיון או תיק הדיסקיות שהפך לקלאסיקה באוסף של כל איט גירל ברשת.

ה-circular discs mini skirt ב-1,680$ פלוס רשימת המתנה (את גרסת המידי ניתן למצוא בפקטורי 54 ב-9,990 שקלים), עשויה דיסקיות פלסטיק כסופות בטקסטורת מראה, המחוברות ביניהן בלולאות מתכת קטנות הנתלות אחת אחרי השנייה. בין המרווחים אין ממש בטנה אך באזורים החשובים ישנה הצמדה שמסתירה את הדרוש. השחקנית הברזילאית רפאלה קליימן ציוותה לה בהצלחה חולצת כפתורים לבנה ברכיסה חלקית חושפת כתף. שידוך מוצלח נוסף הוא בליווי חולצת טי שחורה ודפוס אדום עם לוגו המותג (290$) אותו אימצו המשפיעניות אדנורה, ליאוני האן ובריטני חוויאר. למען האמת כל חולצת טי ובלייזר יעשו את העבודה מושלם, כמו גם סווטשירט או סריג כלשהו, ובשילוב סניקרס, עקבים או מגפיים. תכלס, התחלנו להבין שיש פה פוטנציאל חרישה לא קטן. בינתיים נמתין לגרסת הרשתות.

עוד בוואלה!

לא בטוח שהעולם מוכן לזה: הכירו את שרשרת חזיית היהלומים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פאקו רבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully