וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות המוצלחות שלי: אחייניותיה של הנסיכה דיאנה קוטפות שער ראשון

26.1.2021 / 13:30

כשמדברים על האחייניות של הנסיכה דיאנה המנוחה רגילים לדבר על ליידי קיטי ספנסר, אבל האחיות הקטנות שלה - אמיליה ואליזה, יפות ומוצלחות לא פחות - והנה הן קוטפות שער ראשון במגזין אופנה. בריאיון סיפרו על הדודה שהכירו בצעירותן: "לא הבנו כמה היא משמעותית בעולם"

ליידי אמיליה ספנסר ליידי אליזה ספנסר שער מגזין tatler. tatler, אתר רשמי
אמיליה ואליזה בשער אופנתי ראשון לובשות שמלות של מיו מיו/אתר רשמי, tatler

כשמדברים על האחייניות הבולטות של הנסיכה דיאנה המנוחה, כמעט תמיד מתכוונים לליידי קיטי ספנסר, שהצליחה להתפרסם בזכות עצמה ולא רק בגלל הקרבה המשפחתית לאייקון האופנה. ואולם, השבוע האחיות הקטנות שלה גנבו את הפוקוס, כשקטפו שער ראשון למגזין אופנה והוכיחו שהגנים המשובחים לא פסחו על אף אחת מהן, ויש מספיק מקום בתעשיית האופנה לכל המשפחה.

אז תכירו את התאומות ליידי אמיליה ספנסר וליידי אליזה ספנסר, בנותיו של הרוזן צ'ארלס ספנסר - אחיה הקטן של הנסיכה דיאנה המנוחה והאחיות הקטנות של קיטי. אמיליה ואליזה בנות ה-28 נבחרו לככב על שער גיליון מרץ של מגזין האופנה tatler כסמל לחלק מאחת השושלות הכי לוהטות בבריטניה. הצילומים לשער נערכו במלון יוקרתי בקייפטאון שבדרום אפריקה, העיר בה גדלו כילדות כדי להיות הרחק מהתקשורת בבריטניה.

ליידי אמיליה ספנסר ליידי אליזה ספנסר שער מגזין tatler. tatler, אתר רשמי
האחיות המוצלחות/אתר רשמי, tatler

על תמונת השער נראות התאומות בשמלות מנצנצות של מיו מיו משובצות קריסטלים, אבנים ופנינים, כששיערן הבלונדיני משוך לאחור ועיניהן הבהירות בוהקות במיוחד. בתמונה נוספת מתוך ההפקה הן לובשות חולצות מכופתרות לבנות, אמיליה (משמאל) בחולצה של המותג אנדרסון אנד שפרד שעולה 225 אירו ואליזה (מימין) בחולצה של ראלף לורן שעולה 630 אירו. בנות הדודות של הנסיכים וויליאם והארי עדיין לא שוחות בתעשיית האופנה, אבל אם לשפוט לפי האופן בו הן מצטלמות, הן בהחלט יכולות לשקול להיכנס אליה במלוא הכוח. לפי שעה, גם באינסטגרם הן עדיין לא מספיק חזקות, כשלאליזה יש פחות מעשרת אלפים עוקבים ולאמיליה קצת פחות מ-11 אלף. ואולם, נראה שאחרי ההפקה האחרונה הכל הולך להשתנות.

עוד בוואלה! אופנה

חתונה מלכותית בקרוב? אחייניתה של הנסיכה דיאנה מאורסת

לכתבה המלאה

בריאיון שמצטרף לכתבת השער מדברות התאומות על התכניות ל-2021, בהן גם החתונה של אמיליה עם בן זוגה ב-11 השנים האחרונות, גרג מאלט. "אבי הציע שנתחתן באחוזת אלת'ורפ", היא מספרת. כזכור, מקום קבורתה של הנסיכה דיאנה הוא אלת'ורפ. "זה הבית של המשפחה שלנו, אהיה ברת מזל להתחתן שם. זה מקום יפה ומיוחד וגרנו שם בשלוש השנים הראשונות לחיינו. היינו חלק ממורשת ארוכה של ספנסרים שחיו שם". עם זאת, לא בטוח שנזכה לחתונה סמי-מלכותית בבריטניה, משום שאמיליה לא שוללת את האפשרות גם לערוך את החתונה בעיר בה גדלה. "קייפטאון זה המקום שבו גדלתי, ויכול להיות גם שנחליט להתחתן פה".

בהמשך, דיברנו השתיים על הנסיכה דיאנה, הדודה המנוחה, שנהרגה בתאונת דרכים כשהן היו בנות חמש בלבד. "בתור ילדות, לא הבנו כמה היא משמעותית בעולם. הכרנו אותה רק בתור דודה שלנו", מספרת אליזה. "היא הייתה חמה, אימהית ואוהבת. היא תמיד עשתה מאמצים להיות איתנו, והיה לה כישרון לקרוא את לבם של הילדים". בריאיון היא נזכרה איך ואחותה בילדותן בילו עם הדודה בחוף הים, וצלם ניגש אליהן, שגרה שהייתה קשה עבור הנסיכה ובסופו של דבר אף הובילה לתאונה הקשה שבה קיפחה את חייה. "היינו צעירות ולא כל כך הבנו מה קורה, אבל דיאנה הפכה את זה למשחק - מי תגיע ראשונה למכונית. מדהים לראות איך היא הגנה עלינו וגרמה לנו להרגיש בטוחות ולא מפוחדות".

הנסיכה דיאנה לובשת את שמלת קתרין ווקר ("מראה אלביס") באירוע בעת ביקור בהונג קונג, 10 נובמבר 1989. GettyImages
"לא הבנו כמה היא משמעותית בעולם. הכרנו אותה רק בתור דודה שלנו". הנסיכה דיאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully