וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שיודעת: לא תאמינו כמה סטייל יש לקלי רתרפורד במציאות

27.1.2021 / 7:30

קשה לנו לראות בקלי רתרפורד בת ה-52 מישהי אחרת מלבד לילי ואן דר וודסון, והסטייל המשובח שלה לא הופך את ההפרדה הזו לקלה יותר. תמונת פפראצי אחת גילתה לנו שהשחקנית מתחזקת שיק קז'ואלי נקי ומדויק וחשבון אינסטגרם מופתי

קלי ראת'רפורד, אחת שיודעת. imdb
לנצח לילי ואן דר וודסון. קלי רתרפורד ב"אחת שיודעת"/imdb

בקרוב תחזור "אחת שיודעת" למסך בגרסתה המחודשת, אבל לנו עדיין קצת קשה לשחרר מסדרת המקור המופתית שהייתה הגילטי פלז'ר המושלם. אז למרות שנטפליקס עשו לנו קטע והורידו את הסדרה מהאוויר, אנחנו עדיין באובסס על השחקניות ומי שלאחרונה תפסה את תשומת הלב שלנו היא קלי רתרפורד, הלוא היא לילי ואן דר וודסון (וגם לילי באס ובסוף גם לילי האמפרי, וסליחה על הספוילרים, אבל מי שלא ראתה עד כה שתתבייש).

מתברר שכל השנים האלה שקלי רתפורד הייתה בראשונו רק לילי, היא תחזקה באין מפריע סטייל משובח במיוחד. תוסיפו לזה חשבון אינסטגרם מופתי עם יותר ממיליון עוקבים וקיבלתן את הפייבוריטית החדשה שלנו מהסדרה שההייפ סביבה מסרב לגווע. רתרפורד בת ה-52 שיחקה בכמה וכמה סדרות לאורך הקריירה שלה, אבל זכורה בעיקר בשל אימא של סרינה (בלייק לייבלי) ב"אחת שיודעת".

בשבוע האחרון יצאה רתפורד ליום סידורים בבוורלי הילס בעודה לובשת את הלוק הכי מדויק שיכול להיות: ג'ינס נכון בגזרה מעט מתרחבת, חולצת טי פשוטה ובלייזר שעושה את כל העבודה. לוק כל כך שיק, שלפעמים נדמה שרוחה של לילי ואן דר וודסון עדיין שוהה בגופה של רתפורד. ואולם, למרות הדמיון לדמות שגילמה, פער אחד רציני יש בין השתיים ועליו צריך לשים את האצבע: בעוד שוואן דר וודסון ודאי הייתה מעדיפה אופנה גבוהה וכמה שיותר מותגי על מוכרים ומפורסמים מנקרי עיניים, שיטוט בחשבון האינסטגרם של רתפורד מראה שהיא מרכיבה את הלוקים המשובחים שלה תוך שילוב מותגים נגישים ופיסים חד-פעמיים ממותגים יותר קטנים. הסגנון שלה נוטה לפשטות, דיוק וניקיון. קז'ואל, אבל בגבוה.

עוד בוואלה! אופנה

רגע לפני גיל 67: דוגמנית העבר כריסטי ברינקלי חוגגת בביקיני

לכתבה המלאה

בחשבון האינסטגרם שלה, מרבה רתפורד לתעד את ה"לוק אוף דה דיי" שלה, וזאת לצד תמונות של ציטוטים מעוררי השראה והרבה הום-סטיילינג נקי עם נגיעות וינטג'יות. מלבד אותו לוק פפראצי שגרם לנו להיזכר שיש אושיית סטייל מרהיבה שהזנחנו, שיטוט בפיד גילה לנו עוד לא מעט לוקים מוצלחים באותו הסגנון. כך למשל, שמנו עין על לוק מגה שיקי שכולל מעיל מקושקש של המותג la double j עם תיק של המותג magri. לוק מעניין אחר כולו על טהרת הלבן וכולל ג'ינס לבן, סוודר שמנת של extreme cashmere עם תופסת צווארון של המותג PATOU לצד נעליים שטוחות בצבע קאמל טבעי של LE ORSINE ותיק בגוונים תואמים שמשלים את האווירה.

אבל אי אפשר לסיים בלי לעצור לרגע ולדבר על עור הפנים. רתפורד כאמור חגגה בנובמבר האחרון 52. את סימני הגיל כמעט אף אחד ואף אחת לא יכולים לנצח, והנוסחה של רתפורד להיראות כל כך זוהרת לא ממש ידועה. עם זאת, חובה להוריד בפניה את הכובע. בין אם מזרק משולב פה ובין אם שגרת טיפוח אינטנסיבית ונכונה לה - התוצאה נראית טובה ובריאה. גם בתמונות נטולות איפור שהיא מעלה לרשת החברתית אפשר לראות שהעור מתוח וחיוני. מה שנקרא - אחת שיודעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully