וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הינומה, מחוך ומגפיים: החתונה הכפרית של פמלה אנדרסון

28.1.2021 / 11:00

השחקנית, ולנצח כוכבת "משמר המפרץ", נישאה בסתר לשומר הראש שלה, איתו היא בילתה במהלך סגר הקורונה. לחתונה הכפרית שנערכה בקנדה היא לבשה שמלת כלה לא שגרתית שכוללת פריט וינטג', הינומה של ולנטינו, מחוך באווירת ברידג'רטון ומגפיים

פמלה אנדרסון בריאיון/יוטיוב

אנחנו לא יודעות מה אתן עשיתן בשנה האחרונה תחת סגרי הקורונה, אבל אנחנו כן יודעות שפמלה אנדרסון הספיקה גם להתאהב וגם להתחתן. השחקנית, ולנצח כוכבת "משמר המפרץ", נישאה בטקס סודי לשומר הראש שלה דן הייהרסט בערב חג המולד. קצת יותר מחודש אחרי שהפכה לאישה נשואה בפעם המי יודע כמה, תמונות מהחתונה האחרונה שלה נחשפות - וכך גם שמלת הכלה הלא כל כך שגרתית.

האירוע האינטימי נערך בוונקובר שבקנדה, מדינת המולדת של השחקנית בת ה-53, בחצר האחורית של נכס כפרי שבבעלות משפחת אנדרסון. אפשר לומר כי הלוקיישן של החתונה סיפק השראה גם לשמלת הכלה, שעוצבה בהשראת שיק כפרי. את השמלה בחרה עבורה הסטייליסטית ג'נט רוס, והיות ולא מדובר בשמלת הכלה הראשונה שלובשת אנדרסון, נראה כי היא הרשתה לעצמה להשתעשע וללכת הכי רחוק שיש.

לטובת האירוע המצומצם בחרה אנדרסון בשמלת כלה עם נגיעות וינטג', שמורכבת מכמה חלקים. השמלה לא לבנה, חלקה העליון הוא חולצת וינטג' מארונה הפרטי עם מחוך של המותג הקנדי Lace Embrace וחלקה התחתון חצאית טול תכולה של המעצבת ג'ואנה דילייני. ייתכן שבחירת הצבעים, שנהב-תכלת, היא בהשראת המנהג הנוצרי לפיו כלות צריכות לשאת "משהו כחול" על גופן ביום החתונה. גם הבחירה במחוך גרמה לנו להרים גבה ולתהות אם אנדרסון עשתה בינג' של סדרת הלהיט של נטפליקס ברידג'רטון רגע לפני שבחרה את השמלה לאירוע החשוב. לאקסטרה דרמטיות הוסיפה השחקנית הינומה מנוקדת וארוכה במיוחד של בית האופנה ולנטינו.

עוד בוואלה! אופנה

הנינה של עורכת האופנה האגדית התחתנה בשמלה הכי מוגזמת שראינו

לכתבה המלאה

ההפתעה הגדולה ביותר בלוק הגיעה בבחירת הנעליים. בואו נודה בזה, אנחנו רגילות שכלות נועלות עקבי סטילטו דקיקים בצבע לבן, קרם או כסף מנצנץ ואם יש כלה אדג'ית במיוחד אולי היא תעדיף סניקרס, כך או כך, עדיין לא ראינו כלה במגפיים. השחקנית עם השיק הכפרי החליטה לנעול לחתונה מגפיים גבוהים של המותג האנטר בצבע ירוק-אפור שלא לגמרי משתלב עם המשי והטול של השמלה.

ומה בגזרת הביוטי? הכלה הלכה על שיער חופשי ופרוע באווירת הכפר וצללית אפורה שמונחת על העפעף. את השפתיים היא שמרה בצבען הטבעי. למקרה שתהיתן, גם החתן ויתר על חליפה מעונבת והלך על חולצה מכופתרת קזו'אלית, מכנסיים על גבול הג'ינס ונעליים פשוטות למדי.

הנשואים הטריים הכירו בשנה שעברה ובחסות הקורונה בילו את השנה האחרונה 24/7 זה לצד זה. בעוד שברבים מאתנו גמלה ההחלטה לחנוק למוות את כל מי שבילה איתנו בין ארבע קירות במהלך הסגרים, הם דווקא גילו שהביחד הזה עושה להם טוב. "זו שנה אחת שהרגישה כמו שבע - כמו שנות כלב", סיכמה אנדרסון והוסיפה שהיא מאוהבת עד מעל הראש וזו נראתה לה התאמה טבעית. האם הנישואים האלה יחזיקו מעמד? ההיסטוריה של אנדרסון, שכזכור כוללת עוד ארבע חתונות קודם לכן, אומרת לנו שלא, אבל ננסה לשים את הציניות בצד ולקוות בשבילה שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully