וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מתלבשים לאירוע הגמר: רותם סלע זוהרת ב"נינג'ה ישראל"

31.1.2021 / 12:00

לאורך כל העונה סיפקה לנו רותם סלע רגעי גלאם שגרמו לנו להתגעגע לשגרה. לאירוע הגמר, שאמנם פוצל לשלושה חלקים, המשיכה המנחה באותו קו וסיפקה את הסחורה עם שמלה אלגנטית ותכשיטי יהלומים

רותם סלע גמר נינג'ה ישראל. יח"צ,
ניצחה את הערב בגדול. רותם סלע בגמר "נינג'ה ישראל" בשמלה של אלון ליבנה ותכשיטים של פדני/יח"צ

כבר ידוע שבישראל אוהבים לסחוט את הלימון עד הסוף ולא לוותר על אף טיפה. בשל כך, משדרים נצפים במיוחד בעלי פוטנציאל לרייטינג עצום - מחולקים לכמה ימים. אז כן, גם גמר נינג'ה ישראל, שצולם בערב אחד, פוצל לשלושה ימי שידור, מה שאומר שלושה ימים ליהנות מלוק הגמר של רותם סלע. המנחה, שסוגרת עונת סטיילינג ואיפור-שיער מוצלחת למדי, לא הזניחה את הגמר וסיפקה פינאלה נהדר. לאורך כל העונה, אם שמים בצד את ההומור שעושה את שלו, סלע הייתה הבריחה המושלמת ממציאות הטרנינגים לעולם שכולו גלאם.

המראה שנבחר לאירוע הגמר היה השיא הן מבחינת הדיוק והן מבחינת הזוהר לאחר שרשרת לוקים מוצלחים שנבחרו עבור סלע לאורך העונה. הסטייליסט הצמוד, ראובן כהן, בחר בשמלה של אלון ליבנה בשני צבעים - חלק עליון בעל כתף אחת בלבן וחלק תחתון בשחור בעל גזרה ישרה וקלאסית. את השמלה שילב עם תכשיטים של פדני - שרשרת עדינה משובצת יהלומים, צמיד, שתי טבעות סטייטמנט ועגילים נופלים בזהב לבן ונגיעות יהלומים.

אך הלוק לא היה שלם ומושלם בלי מה שתכנן עבור סלע הגלאם טים הצמוד - יניב זאדה מעצב השיער ואסף באבו המאפר. באבו איפר את סלע בסגנון מעושן שהבליט את עיניה הכחולות והשיער שעיצב זאדה זגזג בין המראה הרטוב למראה הגלי, מה שהוביל לתוצאה מעניינת וייחודית. ללא ספק עומד בסטנדרטים של אוסקר. סלע סוגרת עונה מוצלחת של לוקים צבעוניים ומעניינים, לא על כולם תמיד הייתה הסכמה, אבל עצם זה שהם עוררו שיח זה כבר עושה את העבודה.

עוד בוואלה! אופנה

רותם סלע זנחה את שמלות הערב ולבשה לוק שכולנו יכולות לאמץ

לכתבה המלאה

הלוקים של רותם סלע ב"נינג'ה ישראל" העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully