וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט של בלייק לייבלי חשף את המציאות הקשה של נשים אחרי לידה

השחקנית העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה שבו שיתפה על הקושי למצוא בגדים אחרי לידת בתה השלישית, נוכח השינויים שהגוף שלה עבר. "כל כך הרבה בגדים מחנויות לא התאימו לי. הגוף הזה נתן לי תינוקת. במקום להרגיש גאה - הרגשתי חוסר ביטחון"

בלייק לייבלי לובשת ז'קט בתור שמלה יחד עם פפיון. GettyImages
ניצלה את סוף השבוע ואת הסטורי כדי להציף חוויה כואבת מהעבר. בלייק לייבלי/GettyImages

מתברר שגם כשאת בלייק לייבלי המטריפה את יכולה לסבול מחוסר ביטחון ותחושה כי את לא מוצאת את מקומך במה שיש לעולם האופנה להציע. השחקנית בת ה-33 פרסמה בסוף השבוע האחרון בסטורי שלה תמונות מהעבר, ולצידן שיתפה חוויה לא נעימה שעברה אחרי הלידה: קושי במציאת בגדים שיתאימו לשינויים שעבר הגוף. על אף שכבר עברה שנה מאז נולדה בתה השלישית, בטי, נראה כי החוויה המתסכלת עדיין חקוקה בזיכרונה, עד שהיא החליטה להציף את הדברים.

הקושי למצוא בגדים שמתאימים ומחמיאים לנו מתרחש על בסיס יומיומי ללא מעט נשים. חלק גדול מהן אלו נשים שלא תואמות את אידיאל היופי הישן. במסגרת אותן נורמות של אידיאל יופי ישן, מותגים מייצרים לרוב בגדים במידות קטנות, ומתעלמים מהדרישה למגוון רחב של מידות, כולל קטגוריית פלאס סייז. כמובן שהחוויה של קושי במציאת בגדים איננה רק נחלתן של נשים במידות גדולות, אלא מתרחשת עבור כל אחת בכל מידה, צורה וסגנון.

ראלף לורן, בלייק לייבלי. GettyImages
רגילה שהכול יפה עליה, ואז הלידה שינתה את פרופורציות הגוף/GettyImages

עבור לייבלי מדובר בחוויה מעט שונה. השחקנית שהייתה רגילה להיות מושא לקנאה של נשים ברחבי הגלובוס וסיפקה לא פעם מראות נחשקים בפיגורה מרשימה - פתאום נאלצה להתמודד עם המציאות. היא ילדה את בתה השלישית, הגוף השתנה באופן טבעי - והיא התקשתה למצוא בחנויות ובקרב מלבישות בגדים שיתאימו לפרופורציות החדשות. היא מספרת על תחושות תסכול עקב הקושי למצוא משהו שיענה על הציפיות שלה ויגרום לה להרגיש יפה ובסטייל, חרף השינוי שגופה עבר.

לייבלי העלתה לסטורי תמונה שלה מתוך תכנית האירוח של ג'ימי פאלון וכתבה: "שילבתי יחד חולצה של לנוון ושמלה מנט א-פורטה כדי להרכיב את הלוק היפה הזה. לאף אחד לא היו בגדים שיתאימו לגוף אחרי לידה שלי. כל כך הרבה בגדים מחנויות לא התאימו לי". עוד היא המשיכה: "זה לא מסר טוב לנשים כשהגוף שלהן לא תואם לבגדים שיש למותגים להציע. זה מרחיק ומבלבל. הלוואי והייתי מרגישה ביטחון אז כמו שאני מרגישה היום, כעבור שנה במבט לאחור. הגוף הזה נתן לי תינוקת והפיק את כל המזון שהתינוקת הייתה צריכה. איזה נס יפה. אבל במקום להרגיש גאה - הרגשתי חוסר ביטחון. פשוט בגלל שלא נכנסתי לבגדים. כמה טיפשי זה בדיעבד".

עוד בוואלה! אופנה

הו, רומיאו: שער הבכורה של בקהאם הצעיר

לכתבה המלאה
בלייק לייבלי אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט בסטורי של בלייק עם הלוק מתכנית האירוח של ג'ימי פאלון/צילום מסך, אינסטגרם

את החלק הסופי של הסטורי, הקדישה לייבלי לפאשניסטה פלאס סייז מוכרת - קייטי סטורינו - כדי להחמיא לה על העשייה שלה. סטורינו, שמחזיקה בחשבון אינסטגרם עם יותר מחצי מיליון עוקבים, מרבה לשתף את הלוקים שלה, רבים מהם זהים לחלוטין לאלו של אושיות סטייל דקיקות כמו קייט מידלטון, קייטי הולמס, זואי קרביץ ונוספות. בסטורי של לייבלי היא גם ביקשה לדרבן מותגים להתאים את עצמם למגוון סוגי גוף ומידות. "קייטי סטורינו ואחרות מאתגרות מותגים כדי להיות טובים יותר ועוזרות לנשים לא להרגיש לבד. היא עושה תהליך משמעותי. היא מזכירה לי שכולנו צריכות לדרוש יותר מהמותגים שאנחנו אוהבות".

קייטי סטורינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully