וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי המשגעת בשני שערים לווג בריטניה

2.2.2021 / 8:10

אחרי מספר גיחות מוקפדות מול צלמי הפפראצי בחודשים האחרונים, אנג'לינה ג'ולי מעטרת את מהדורת האביב החגיגית של ווג הבריטי, הכול כמובן בתזמון עם פרויקט חשוב שהיא מקדמת. הצצה מסקרנת לביתה של השחקנית, אג'נדת השופינג המובהקת שלה וכמו תמיד - יופיה המהפנט

בתקופה האחרונה אנג'לינה ג'ולי חזרה להסתובב אל מול עדשות צלמי הפפרצי, ואנחנו כבר מכירות את האסטרטגיה שלה. חיכינו בסבלנות לדבר האמיתי ואמש (ראשון) הוא הגיע. ווג בריטניה חשף את מהדורת האביב החגיגית, גיליון מרץ 2021 וג'ולי מככבת על השער.

לג'ולי, בת 45 ואם לשישה ילדים, יש כמה פרויקטים לקדם, לא מפתיע, וכמו תמיד היא עושה זאת ברוחב לב אמיתי. נקרא לזה ניצול הדדי - הכוכבת מעוניינת ביחסי ציבור שווים לספר שהיא משיקה בשיתוף אמנסטי העוסק בתיווך הזכויות הבינלאומיות לילדים ונוער, ובנוסף לדסקס על פרויקט הבימוי החדש שלה. בתמורה, היא פותחת את שערי אחוזת הפאר בה היא מתגוררת יחד עם ערימת ילדיה בלוס אנג'לס ומספקת לקוראים הצצה מצולמת לבית שלה. מדובר באחוזה היסטורית ודיסקרטית שנבנתה ב-1913 הממוקמת בפינה שקטה בלוס פליז ובמרכזה וילה איטלקית משגעת, וכל הטוב הזה במרחק חמש דקות מאבי ילדיה ובן זוגה לשעבר בראד פיט. מה לא עושים בשביל הילדים?

השחקנית ההוליוודית שהיא גם בימאית ויוצרת סרטים וגם אקטיביסטית למען נשים וילדים בעולם השלישי, הזמינה את אדוארד אנינפול, העורך של ווג הבריטי, ליומיים של אירוח באחוזה לטובת הראיון וסדרת הצילומים שנלקחו על ידי קרייג מקדין.

כיאה לאירוע ייחודי שכזה, את הגיליון מעטרים שני שערים. באחד היא בטוטאל לוק בגווני חום, התואם את רקע הצמחייה ושביל האבן עליו היא צועדת בנעלי עקב קלאסיות בעיצוב ראלף לורן. משלימים את הקלאסה חצאית עיפרון באורך הברך הנחתמת בחגורת עור צרה ומעיל צמר ארוך ופתוח, שניהם מבית האופנה האיטלקי מקס מארה וגופיית משי תואמת מהמותג סבלין. הסגנון המינימליסטי-קלאסי בגוון אחיד ממשיך לאורך כל הצילומים. השער השני מוגש לנו בשחור-לבן, וגם הוא צולם בחצר שנראית כמו גן רחב ידיים מוקפד לעילה. הפעם ג'ולי יושבת על הדשא כשאחת הפאות החיצוניות של הבית ברקע, והיא לבושה על טהרת השחור בגולף של ברברי, מכנסיים ממקס מארה ונעלי בובה של שאנל.

את פנים הבית היא לא ממש נותנת לנו לראות, ובתמונה נוספת היא שוב נמצאת באזור הדשא עם הבית ברקע, כולל הכלבים. זהו צילום שאמור להזכיר לנו שהיא גם בימאית, וכך בהתאם היא יושבת על כיסא בימאית וינטג'י מעור חום ואוחזת במה שנראה כמו תסריט, ברגליים יחפות כשלגופה טרנץ' היסטרי של דיור.

הכי קרוב לפנים הבית שהקוראות מקבלות הוא חלל שנראה כמו פאטיו עם ריצוף טארקוטה וריהוט גן, בו נערת השער עטויה בגלביית וינטג' של ברונלו קוצ'ינלי האיטלקי ולרגליה כפכפי אצבע מקטיפה בעיצוב טום פורד. לקראת סוף הראיון אנינפול מגיע למה שמעניין באמת ושואל לגבי בחירותיה האופנתיות."אני משקיעה בפיסים איכותיים וחורשת עליהם למוות", עונה ג'ולי, "מגפיים, מעיל אהוב, תיק אהוב, אני לא מחליפה דברים לעיתים קרובות".

עוד בוואלה!

הפוסט של בלייק לייבלי חשף את המציאות הקשה של נשים אחרי לידה

לכתבה המלאה

מה בתיק של אנג'י?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully