וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים במותגים: הכוכבות שמלבישות את הזאטוטים בבגדי יוקרה

מדובר בתופעה שהופכת נפוצה למדי - יותר ויותר מפורסמות משתפות תמונות של הילדים שלהן לובשים בגדים ממותגי יוקרה - דיור, גוצ'י, ורסצ'ה, לואי ויטון ואחרים. אז מה עומד מאחורי זה? ומי הם הילדים עם המלתחה הכי יקרה שיש?

בתחילת השבוע שיתפה הדוגמנית רוזי הנטינגטון וויטלי תמונה של בנה ג'ק קבור בתוך מעיל פאף משיתוף הפעולה של גוצ'י ודה נורת' פייס. מדובר בהצצה נדירה אל בנה בן השלוש, עליו היא שומרת בקנאות וכמעט ולא משתפת תמונות שלו ברשתות החברתיות. שבועיים קודם לכן שיתפה תמונה שלו כשהוא חובש כובע גרב, גם הוא של שיתוף הפעולה בין שני המותגים. הפאשניסטה המדויקת אמנם עדיין לא רכשה לו קולקציה שלמה מבתי האופנה היוקרתיים (או שכן, מי יודע?) אבל באופן מגמתי ילדי מפורסמים לובשים בגדי מותגים יוקרתיים אינו מראה נדיר בנוף.

כך למשל, באחת התמונות הראשונות של ג'יג'י חדיד אחרי הלידה, היא הראתה כי בתה לובשת בגד של ורסצ'ה, שקיבלה מתנה מחברתה טיילור סוויפט. גם קולקציות מותאמות לילדים מטעם בתי אופנה אינו דבר חדש - יש ביקוש ויש היצע. ובכל זאת, אי אפשר לא לתהות מה עומד מאחורי ההחלטה של המפורסמים להלביש ילדים קטנים בבגדים שתג המחיר שלהם אסטרונומי. בסופו של דבר, צריך לזכור, מדובר בילדים - כאלה שמתלכלכים, משחקים, רצים ונופלים. חשוב להדגיש כי לא רק מפורסמים מלבישים את הילדים שלהם בבגדי מותגים, ולאחרונה כבר יצא לנו לראות כמה וכמה חשבונות אינסטגרם ייעודים של ילדים קטנטנים, אנונימים לכאורה - אבל עם הרבה מאוד עוקבים, וכולם מתפקדים ממש כמו "משפיעני רשת" ומצטלמים עם בגדי מותגים יקרים.

אם מנסים לנתח את התופעה, ניתן למצוא שלושה הסברים הגיוניים. הראשון הוא ה'שופוני'. אותו רצון להשוויץ בכסף, בתהילה, במעמד - וכמובן בילדים. מפורסמים שכבר החליטו לחשוף את ילדיהם ולא להסתיר את הפנים באמצעות אימוג'י שטותי, עושים את זה במלוא ההוד והפאר, עם הבגדים הכי יקרים שיש, שיעידו על חיי עושר מופלאים. הסיבה השנייה היא שיתופי פעולה מניבים של ההורים עם אותם מותגים, במסגרתם הם מקבלים את הבגדים בחינם או תמורת תשלום על תמונות בפיד. הסיבה השלישית היא שיכול מאוד להיות שאותם מפורסמים לא רואים את זה כמו שאנחנו רואות. עבור אותן אימהות מפורסמות, ממעמד סוציו-אקונומי גבוה פלוס פלוס ברוב המקרים, לקנות לילד אוברול של פנדי או חולצה של גוצ'י זה ממש כמו שאנחנו נקנה לזאטוטים שלנו בגד בזארה קידס.

עוד בוואלה! אופנה

עם מאות אלפי עוקבים: אושיית הסטייל החדשה רק בת שנתיים

לכתבה המלאה
קייט מידלטון, הנסיך ויליאם, שארלוט. GettyImages
מובילת טרנד הנגישות. קייט מידלטון והילדים/GettyImages

נסייג ונאמר שלא כל ההורים המפורסמים הם כאלה. יש הורים שמקפידים לא לחשוף את ילדיהם ברשתות (היוש בר רפאלי ולגל גדות) ויש כאלה שמשתדלים להלביש את הילדים שלהם בבגדים נגישים, זולים ובעיקר נוחים. המובילה בקטגוריה הזו היא הדוכסית קייט מידלטון שלמעט מקרים חריגים, כמעט תמיד מלבישה את שלושת הנסיכים בבגדים ממותגים נגישים. יחד איתה יש גם את כריסי טיגן וג'ון לג'נד שמשתדלים להלביש את לונה ומיילס בבגדים לא ממותגים (אפילו שזיהינו נעלי גוצ'י על רגליו של הבן מיילס). אבל לא כולם כאלה, ולכן אספנו עבורכן את 5 ילדי הסלבס עם המלתחה הכי ממותגת ומוגזמת.

משפחת קרדשיאן - הדור הבא

מוגזמות בע"מ אלו כמובן בנות משפחת קרדשיאן, שבראשן עומדת קיילי ג'נר ובתה סטורמי. קשה לנו לשכוח את התמונה שהעלתה קיילי לאחר לידת בתה הבכורה שבה היא נראית עם עגלה ממותגת של פנדי. זו למעשה הייתה יריית הפתיחה לחיים שלמים של עושר. מאז הספקנו לראות את סטורמי עם תיקים של הרמס, גוצ'י, לואי ויטון, פראדה ועוד ועוד ועם שלל בגדים של מותגי יוקרה. חלקם אפילו תואמים לאלו שלובשת אמה.

אבל הן לא לבד. נורת' ווסט בתה של קים וקניה, טרו בתה של קלואי וגם פנלופה בתה של קורטני - כל אחת מהן מחזיקה במלתחה מפוארת של תיקי יוקרה ובגדים ממותגים עם תגי מחיר מפוצצים. אפשר לקבוע כי כל אחת מבנות הדור השלישי למשפחת קרדשיאן הספיקה ללבוש מותגים יוקרתיים שעולים מאות ואף אלפי דולרים עוד לפני שידעה להוציא מילה אחת מהפה. במקרה הזה, קל להמר שהמגמה לא הולכת להשתנות. בין אם הסיסטרז קונות את הבגדים בעצמן ובין אם מקבלות (תרחיש סביר יותר), נראה שהן נהנות ואוהבות לתחזק את תדמית העושר והשפע של ועל כן ישמרו אותה ככל הניתן על ידי מלתחות מוגזמות לצאצאים שלהן.

קאלצ'ר - בתה של קארדי בי

העולם כולו סער כאשר קאלצ'ר, בתה בת השנתיים של קארדי בי, קיבלה תיק בירקין של הרמס במתנה מאביה - והצטלמה איתו לצד אמה. "למה בת שנתיים צריכה בירקין?", שאלו הטוקבקיסטים - ולא ממש קיבלו תשובה. לדברי הראפרית, בתה צריכה להיות דומה לה - ולכן היא מלבישה אותה באותם בגדי מותגים יקרים שהיא בעצמה לובשת. מכאן אפשר להבין שתיק הבירקין שעורר סערה אינו פריט היוקרה היחיד במלתחה של הילדה. לקאלצ'ר יש חשבון אינסטגרם שמונה מיליון עוקבים וחצי, ובו היא נראית בבגדי יוקרה של בלנסיאגה, ברברי, לואי ויטון, מוסקינו ונוספים. כל פריט שהוא לובשת שווה עשרות אלפי דולרים, לפחות.

ליאו - בנה של קיארה פראני

חייבות להיות כנות - מפתיע שלליאו, בנם בן השלוש של קיארה פראני ופדז, אין חשבון אינסטגרם משלו. הילד הבלונדיני המתוק מככב בחשבון האינסטגרם של ההורים שלו על בסיס קבוע עם שלל סרטונים מצחיקים ותמונות, ובכולם הוא נראה לבוש במיטב בגדי המעצבים הקיימים. בניגוד לבנות שהוזכרו עד כה, לליאו אין תיקי יוקרה, אבל מה שכן יש לו זה נוכחות יפה של שמות גדולים כמו דיור, טומי הילפיגר, פנדי, פילוסופי, מוסקינו ועוד. וכמובן, אסור לשכוח, הוא מרבה ללבוש את הבגדים מהמותג הנושא את שמה של אמו, כי אין כמו לעשות יח"צ טוב בעזרת הילדים. לנו רק נותר להמר שברגע שבתם השנייה של בני הזוג תגיע לעולם גם היא תזכה במלתחה מפוארת.

ליה - בתה של אירינה שייק

לבתה בת השלוש של אירינה שייק ובראדלי קופר, ליה, יש מלתחת ילדים מעוררת קנאה שמורכבת מלא מעט מותגי על יוקרתיים. ואולם, המותג הבולט ביותר במלתחה הוא ברברי, זה שעבורו משמשת האם אירינה פרזנטורית. אז או שמדובר בפרנזטורית נאמנה או שמדובר בשת"פ מתוזמן היטב, אבל כך או כך בכל פעם שהאם יוצאת לטיול בגינה עם בתה או סתם ליום סידורים מלווה בעגלה, היא מלבישה את ליה בבגדים עם תג מחיר מופרע. מה שכן, לפעמים הבת המתוקה שלה לבושה עד כדי כך בסטייל, שהיא גונבת לאם את ההצגה.

בנה של ניקי מינאז'

בנה של ניקי מינאז' עוד לא חגג שנה בעולם והוא כבר הספיק ללבוש רשימה מכובדת של מותגים. זה התחיל שבועות ספורים אחרי הלידה, כאשר האם שיתפה שמותג הנעלים ייזי כבר שלח לו נעליים וגם דולצ'ה וגבאנה ביקשו להלביש את התינוק הקטנטן, ששמו טרם נחשף אפילו (כן, עד היום). בהמשך שיתפה ניקי כי לבנה מחכה מלתחה שלמה מבית פנדי. בתמונות הראשונות שבהן הציגה לעולם את בנה הוא נראה לובש כמה סטים של מותגי יוקרה: פנדי, ברברי, ורסצ'ה וגוצ'י. הספק מרשים ביותר לבייבי בן ארבעה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully