וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי החדשות: נמצא הז'קט האהוב על המגישות של ערוץ 12

3.2.2021 / 11:30

נקודת אור אחת נמצאה ברצף משדרי החדשות: הז'קט שכבש את המגישות של חדשות 12. יונית לוי לבשה אותו בסגול ושמנת, קרן מרציאנו בשחור סולידי ודנה ויס הלכה עד הסוף עם הצבע הירוק. אז של מי הפיס? הבשורות הטובות - מדובר בבלייזר כחול-לבן שיכול להיות גם שלכן

יונית לוי, ז'קט מירית רודריג. חדשות N12, צילום מסך
הז'קט האהוב על המגישות. יונית לוי לובשת מירית רודריג/צילום מסך, חדשות N12

התקופה האחרונה לא משאירה לנו הרבה ברירות אלא לצפות באופן בלתי פוסק במהדורות החדשות השונות. המשדרים, שמתחילים משעות הצהריים המוקדמות ונמשכים עד שעות הלילה המאוחרות, לרוב לא מספקים הרבה סיבות לאופטימיות ומתרכזים יותר בנתונים מדאיגים או בתיעוד מציאות קודרת. ובכל זאת, העין שלנו זיהתה מקור אור אחד קטן להישען עליו - הז'קט של מגישות חדשות 12, יונית לוי, דנה ויס וקרן מרציאנו.

מתברר שכל השלוש חולקות את אותו הז'קט בוורסיות שונות, הרבה בזכות המלבישה שפשוט התאהבה בפיס. הז'קט, תוצרת כחול-לבן, שייך למעצבת הישראלית מירית רודריג ונראה כי הוא עונה על כל הקריטריונים האופנתיים שמגישה צריכה - מצד אחד סמכותיות ורשמיות ומצד שני נגיעת סטייל מדויקת עם חיבור נכון לטרנדים.

קרן מרציאנו, ז'קט מירית רודריג. חדשות N12, צילום מסך
סמכותי וקליל גם יחד. קרן מרציאנו בשחור קלאסי/צילום מסך, חדשות N12

אז הנה הפרטים על הפיס: מדובר בבלייזר מדגם "מקנזי" שמגיע במגוון צבעים - אדום, ורוד, תכלת, כחול, ירוק, סגול, שחור ועוד אותו ניתן להשיג בשני סוגי בדים - קטיפה וג'רזי. אפשר ללבוש אותו עם הצווארון פתוח ואפשר ללבוש אותו עם הצווארון מקופל, מה שהופך אותו ורסטילי - מכובד מחד, אדג'י ומדליק מאידך. יונית לבשה אותו בסגול ובשמנת, קרן בחרה בשחור סולידי וקלאסי ודנה הלכה עד הסוף עם ז'קט בצבע ירוק.

מי שאחראית על בחירת הבלייזר למגישות היא הסטייליסטית יסמין פרביאש. "פרביאס מרבה לבקר בחנות ולבחור פריטים עבור המגישות", מספרת המעצבת מירית רודריג. "היא ראתה בז'קט פריט מנצח - הן בצבעים והן בגזרה הוורסטילית שלו. היא מתאימה את הצבעים והבדים לכל אחת בצורה מדויקת". מחיר הז'קט הוא 455 שקלים, עכשיו במקום 569 שקלים, והוא אכן מתאים לכל לוק - כתוספת למכנסיים וחולצה מכופתרת, שדרוג מעל שמלה או פשוט ככה לצד ג'ינס וחולצת טי.

עוד בוואלה! אופנה

הסוד בפרטים הקטנים: לא תאמינו כמה עולה השרשרת שענדה דנה ויס בשידור

לכתבה המלאה
מירית רודריג. יח"צ,
הז'קט המדובר של מירית רודריג, מקולקציית חורף 20-21/יח"צ

"גולת הכותרת של ז'קט מקנזי הוא הנוחות והבדים שממנו הוא עשוי שיוצרים מראה אופנתי, מוקפד וייצוגי", מסבירה רודריג. "הז'קט מגיע גם בג'רזי וגם בקטיפה, בדים ספורטיביים שהשילוב שלהם עם הגזרה האלגנטית פשוט מנצח. זהו ז'קט שניתן ללבוש מהבוקר עד הערב בלי להרגיש שאת בתוך 'ז'קט', אלא שאת לובשת עליונית ספורטיבית. כך בעצם הז'קט הופך לפריט בייסיק, אבל כזה שנראה מאוד 'לבוש'".

לדבריה, "לז'קטים יש לעתים נטייה להרחיב את הגוף, ונשים רבות לא מרגישות שזה ממש 'הן' בז'קט, אבל כאן מדובר במשהו אחר. יצרתי את הז'קט הזה בשמונה צבעים בקטיפה ובחמישה צבעים בג'רזי. הרגשתי שזה יהיה ה'בסט-סלר' שלי העונה, ובאמת לקוחות רבות קונות יותר מצבע אחד. בכל צבע ובד הז'קט מקבל אופי אחר לחלוטין, ונראה שונה לגמרי".

דנה ויס, ז'קט מירית רודריג. חדשות N12, צילום מסך
הולכת עד הסוף. דנה ויס בירוק מבד ג'רזי נוח ואלסטי/צילום מסך, חדשות N12
מירית רודריג. יח"צ,
ז'קט מקנזי בקטיפה של מירית רודריג - 569 שקלים/יח"צ
יונית לוי, ז'קט מירית רודריג. חדשות N12, צילום מסך
יונית לוי מחבבת גם את הגרסה שעוברת מחויטת יותר בצבע שמנת/צילום מסך, חדשות N12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully