וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע שתצאו מהטרנינג: זה הג'ינס שחשוב להתארגן עליו

4.2.2021 / 7:50

הבשורה שכה חיפשנו בגזרת הג'ינסים הגיעה לאחרונה באדיבות היילי ביבר, אשפית הטרנדים בקטגוריית הבייסיק. הלהיט המדובר הוא הכלאה בין סקיני ל-501 הידוע של ליוויס לבין מאם ג'ינס, מעט סטרצ'י ועם שתי אופציות באורך

מאז שהסקיני פינה את משבצת "הג'ינס הכי פופולרי", נראה כי תחום הדנים עדיין לא מצא לו תחליף ראוי שיהווה עוגן בטוח במלתחה. גם ככה אנחנו טובעות בערימות של טרנדים ופריטים רלוונטיים בכל שאר הקטגוריות, והבלגן המתחולל במגוון גזרות הג'ינסים הוא צעד אחד יותר מידי עבורנו בכל הנוגע לאיזון נפשי. גם הסגר כמובן. אבל זה כבר לא תלוי בנו. לשאלה כמה ג'ינסים כל אישה צריכה בארון, אין תשובה מדויקת. כל עוד יש את האחד או שניים שאנחנו סומכות עליהם שיהיו שם בשבילנו בכל סיטואציית "אין לי מה ללבוש" - כמו שפעם היה הסקיני.

ג'ינסים. יח"צ,
מותן גבוהה, בד מעט סטרצ'י - אייץ' אנד אם ב-199 שקלים/יח"צ

בשנתיים האחרונות נהיה לנו סלט במוח, ובארון, עם ערימת אופציות מלהיבות כמו גזרת פייפר בג, גומי פלוס כפתור במותן גבוהה ורגלי בלון, גזרות פלייר (בגימור קרופ או מכסה נעליים), ג'ינס שמתרחב מחלקו התחתון של האגן, באגי, רגל רחבה, מאם, אוברסייז, בוט-קאט וזו רק חלק מהרשימה. ובואו לא נשכח שמותן בגובה בינוני, נמוך או גבוה - הכול הולך. ובתוך כל האופציות האלו יש לא מעט שכבר אימצנו או שבא לנו לאמץ, אבל אף אחת מהן לא סוגרת את הפינה של הג'ינס המושלם. יש גם את ה-501 ושיכפוליו שנחשבים כקלאסיקה העדכנית, אבל כל עוד הם מוגשים בטקסטיל קשיח של מאה כותנה ללא אלסטיות, צפויים ימים של תסכול.

עוד בוואלה!

זה תקני בכלל? מסיכות הפנים האלה מדהימות וקצת מסוכנות

לכתבה המלאה

הבשורה שכה חיפשנו הגיעה לאחרונה באדיבות היילי ביבר, שהיא אחת האשפיות בהגדרת טרנדים בייסיקים. ברגע שראינו עליה את הג'ינס מטעם המותג הניו יורקי הנחשק Khaite, נוצר הפיצוח. מדובר בהכלאה שהיא בין סקיני לבין ליוויס 501 לבין מאם ג'ינס, ובמילים אחרות: מותן גבוה, בד שהוא מעט סטרצ'י, סילואטה צמודה המסתיימת בקרסול שהוא רחב יותר מסקיני אבל לא רחב מידי. למי שמעדיפה תחושה משוחררת יותר, אפשר גם ללכת על גרסה של מידה יותר, ואז עניין הסטרצ'יות פחות רלוונטי. עוד סוגייה שיש לתת עליה את הדעת היא האורך, שעובד גם בקרופ וגם באורך מלא, אותו אפשר לקפל כמו שהדגימה ביבר בהזדמנות אחרת.

ג'ינסים. יח"צ,
ליוויס לפקטורי 54 ב-499 שקלים/יח"צ
ג'ינסים. יח"צ,
מימין לשמאל: עדיקה ב-149 שקלים, אמריקן וינטג' ב-382 שקלים, ראג אנד בון לפקטורי 54 ב-849 שקלים/יח"צ
ג'ינסים. יח"צ,
מימין לשמאל: סטרדיווריוס ב-159.90 שקלים, טופשופ ב-223 שקלים, פול אנד בר ב-129.90 שקלים/יח"צ
ג'ינסים. יח"צ,
מימין לשמאל: דיזל ב-650 שקלים, קסטרו ב-139.90, זארה ב-169.90 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully