וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב: היילי ביבר התאהבה במעיל אוברסייז של בלנסיאגה

3.2.2021 / 13:15

מלכת הסטריט סטייל הבלתי מעורערת נראתה בשבוע האחרון פעמיים עם אותו מעיל מעולה של בלנסיאגה - פעם אחת בסיבוב קזו'אלי ובפעם השנייה בדרך לפילאטיס עם חברות. אז מה יש בו בפריט הזה שהופך אותו כל כך מוצלח?

היילי ביבר פפראצי מעיל בלנסיאגה. Backgrid, בקריד
התאהבה - ובצדק. היילי ביבר במעיל אוף וויט של בלנסיאגה/בקריד, Backgrid

מי מאיתנו לא יכולה להזדהות עם התרחיש הבא: השגת לעצמך מעיל שאת ממש אוהבת, ברמת ההתאהבות, קראש של ממש, ואת פשוט לא מצליחה לשחרר? הוא חם, הוא מנחם, הוא גדול והוא שיקי. אז פלא שתלבשי אותו בכל הזדמנות שיש? מי שחוותה את התרחיש הזה בשבוע האחרון זו כנראה היילי ביבר, שהתאהבה במעיל אוברסייז מגה טרנדי של בלנסיאגה ולבשה אותו פעמיים תוך שלושה ימים. התאהבות מוצדקת לגמרי. מה גם שחרישה על בגדים כבר הפכה להיות תופעה לגיטימית במציאות שמנסה לצמצם את תרבות הצריכה המזהמת, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במעיל - אין שום מניעה ללבוש אותו ברצף כמה שמתחשק.

הפעם הראשונה בה נראתה ביבר עם המעיל הייתה בסוף השבוע האחרון, אז יצאה לסיבוב בלוס אנג'לס בלוק "קורונה-טיים" מושלם. ביבר, מלכת הסטריט סטייל הבלתי מעורערת, לבשה מכנסי טרנינג בצבע לבן של בלנסיאגה גם כן שעולים 350 דולרים, אליהם צירפה חולצה שחורה וצמודה של המותג ÉTERNE שעולה 115 דולר, סניקרס לבנות של נייק מדגם אייר פורס 1 - וגולת הכותרת, מעיל האוף-וויט של בלנסיאגה.

המעיל, ארוך עם מבנה כתפיים רחב עם כפתורים כפולים, לכאורה בייסיק, אבל עם גזרת אוברסייז שיוצרת לו מראה שיקי מעודכן. בגזרת האקססוריז בחרה ביבר במשקפי שמש שחורים של ריי באן, עגילי חישוק זהובים של המעצבת ג'ניפר פישר ומסיכת פנים לבנה.

עוד בוואלה! אופנה

חושבת קדימה: היילי ביבר מדגימה איך לובשים נכון את הצבע של העונה הבאה

לכתבה המלאה

בדיוק יומיים לאחר מכן יצאה שוב הביברית מהבית עם אותו המעיל, הפעם בלוק ספורטיבי עוד יותר. הדוגמנית יצאה לשיעור פילאטיס עם חברות, בהן גם קנדל ג'נר, ולבשה טייטס בכתום ניאון שקשה לפספס של המותג החביב על משפיעניות בתקופה האחרונה - אלו יוגה. את בגדי הספורט היא עטפה במעיל הגדול של בלנסיאגה ושוב נעלה את אותן סניקרס של נייק. כדי להתחבא מהפפראצי חבשה כובע מצחייה שחור עם הכיתוב: "תודה על כלום" של ג'ייסון אדמס והמותג J-FROST שנמכר תמורת 45 דולרים. מלבד מחזור המעיל הגדול והמחמם, בשני המקרים נראתה ביבר גם אוחזת בכוס קפה טייק אוואי, ואל תגידו שלא אמרנו - מדובר באקססורי הכי לוהט, תרתי משמע, לכל עונות השנה.

אם חשקה נפשכן במעיל של בלנסיאגה והעובר ושב אינו מאפשר זאת, אנחנו שמחות להגיד שכמעט כל מעיל גדול בצבע אוף וויט יעשה את העבודה. נכון, גזרה מדויקת כמו זו של בלנסיאגה קשה למצוא בכל מעיל, אבל אפשר לבחור בלוק שהוא "ליד" וגם זה יעבוד. ואולם, תנו לנו לצאת באזהרה שהיא אולי מובנת מאליה, אבל אולי גם לא ולכן נדגיש אותה פעם נוספת - את השיק וסטייל של ביבר קשה לחקות. אפשר לשאוב השראה, אפשר לנסות, אבל לא סתם היא מלכת הסטריט סטייל.

היילי ביבר פפראצי מעיל בלנסיאגה. Backgrid, בקריד
ספורטיבית בטייטס כתום ניאון של אלו יוגה לצד המעיל של בלנסיאגה/בקריד, Backgrid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully