וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה חשובה מאוד: הכירו את מנהלת מחלקת האופנה והביוטי של טיקטוק

במהלך תקופת הקורונה, הרשת החברתית טיקטוק צמחה וכעת היא מבקשת לעקוף את אינסטגרם ולהפוך לרשת הכי אופנתית שיש. כדי לעשות זאת, היא גייסה את סיסי וו שאחראית על מחלקת האופנה והביוטי של האפליקציה. מה היא עושה בדרים ג'וב הזה? הנה הפרטים

כולם יודעים שהרשת החברתית האופנתית ביותר היא אינסטגרם. לא סתם בלוגריות האופנה העבירו את עיקר הפעילות שלהן לחשבון הפרטי שלהן. ואולם, בזמן האחרון צומחות יותר ויותר פאשניסטות גם ברשת החברתית המתחרה והצעירה יותר - טיקטוק. בין ריקודים של בני הנוער למתכונים זריזים או אתגרים מסוכנים, אפשר גם למצוא תוכן אופנתי משובח. מי שאחראית על קטגוריית האופנה והביוטי בחברת טיקטוק היא סיסי וו, שעובדת לילות כימים כדי לדאוג שהרשת החברתית הצעירה תנצח בנוקאאוט את אינסטגרם, ותהפוך להיות בעצמה האפליקציה הכי אופנתית שיש.

סיסי וו מחזיקה ב-70 אלף עוקבים בטיקטוק וב-15 אלף בסך הכל באינסטגרם, מה שמוכיח היטב מהו המגרש הביתי שלה. אל טיקטוק היא הצטרפה ב-2018, כשהיא עוד הייתה נקראת "מיוזקלי" והתחילה בתפקיד של ניהול ובניית אסטרטגיות לשיתופי פעולה. כעבור שנה עברה לתפקיד הנחשק ביותר - מנהלת מחלקת האופנה והביוטי של טיקטוק. כן, מתברר שיש דבר כזה וסיסי מחזיקה בג'וב החלומי. העבודה שלה לא רק נשמעת זוהרת, אלא היא בהחלט כזו. במסגרת יום העבודה שלה היא יוצרת קשר עם אנשים בכירים בתעשיית האופנה - ממעצבי על, דרך עורכי מגזינים ועד מתלבשים ומתלבשות מפורסמים, ומייצרת יחד איתם תוכן, בעיקר לעמודים הפרטיים שלהם.

בריאיון לאתר "פאשניסטה", היא סיפרה איך הגיעה לתפקיד הנחשק הזה. "באופן מפתיע, לא למדתי אופנה אלא כלכלה ופיננסים", היא אומרת. "עבדתי בתחום המימון כמה חודשים עד שהבנתי שזו לא הדרך שלי. עברתי לעולמות הבידור והתרבות, בעיקר סביב הרשתות החברתית. המשרה הראשונה שלי בתחום הייתה באפליקציה שכבר לא קיימת. הפרויקט הגדול הראשון שעשיתי שם היה בשיתוף שבוע האופנה בניו יורק ב-2012. שם מצאתי חיבור שאהבתי בין טכנולוגיה לאופנה. עבדתי בעוד כמה מקומות עד שהגעתי בסוף למיוזקלי. באוגוסט 2018 יחד עם המיתוג החדש תחת השם טיקטוק עברתי להיות אחראית על יצירת שיתופי פעולה. באוקטובר 2019 עברתי לתפקיד הנוכחי של יצירת שיתופי פעולה בנושאי אופנה וביוטי".

החשבונות הפרטיים שלה ברשתות החברתיות חושפים את האהבה שלה אל תעשיית האופנה כשבאינסטגרם היא נראית כמו פאשניסטה מהשורה הראשונה לכל דבר. תמצאו שם תמונות שלה מימי צילום, אאוטפיטים טרנדיים פלוס כמה פריטים של מעצבי על כמו בוטגה ונטה, בלמיין, סן לורן ושאנל וגם ביקורים באירועים נוצצים, בתקופה שעוד היו, כמו שבועות אופנה ותצוגות. גם לטיקטוק היא מעלה תוכן אופנתי כמו סרטוני אנבוקסינג של חבילות ממותגי על, מאחורי הקלעים של העבודה שלה - וגם הצצה לחייה הפרטיים.

עוד בוואלה! אופנה

מי צריך סקוואט? טייטס להרמת ישבן כובש את טיקטוק - וגם ליזו מאמצת

לכתבה המלאה

לדבריה, טיקטוק היא גן עדן למותגים אבל הרבה מהם חוששים להתחיל. אחד מהתפקידים שלה הוא ללוות מנהלי מותגים ומעצבים ולעזור להם להיכנס לפלטפורמה וללמוד איך אפשר להפיק בתוכה תוכן אופנתי איכותי ושונה ממה שמוצג באינסטגרם. אחד השימושים האופנתיים הנכונים בפלטפורמה לפי מה שמספרת סיסי הוא הטרנד שנוצר אחרי שהארי סטיילס לבש סוודר של ג'יי דבליו אנדרסון. סטיילס לבש את הקרדיגן שעולה 1,250 פאונד להופעתו בתכנית The Today Show בפברואר. זמן קצת אחר כך, אל תוך סגר הקורונה, הטיקטוק התמלא סרטונים של צעירים מנסים לסרוג פריט לבוש דומה. המייסד של המותג, ג'ונתן אנדרסון, התלהב ממה שנוצר ברשת - ופרסם הסבר איך לסרוג את הסוודר. "ג'יי דבליו אנדרסון ניצל נכון טרנד שפרח ברשת. הוא פרסם הסבר לקהילה איך לסרוג את הקרדיגן בעצמם והתגובות היו מאוד חיוביות", מסבירה סיסי. לדבריה, "מותגים צריכים להבין שוויראליות זה כיף, אבל עקביות היא המפתח. אנחנו כאן כדי לעזור למותגים לייצר תוכן שידבר אל הצרכנים שלהם".

אין ספק שסגר הקורונה עשה משהו לאפליקציית בני הנוער השובבה ולצערנו גם מסוכנת במקרים מסוימים. היום טיקטוק כבר מאכלסת גם קהל בוגר יותר, שבעיקר מצא את עצמו שם אחרי התקופה שבה נאלץ להיות בבית באין מעש. טיקטוק עד כדי כך בעלייה, שלא סתם אינסטגרם עובדים על פיתוח משלהם - שנקרא "רילס" וכבר פעיל במדינות מעבר לים. זו למעשה התשובה שלהם לסרטונים מוזיקליים קצרים כמו אלה שיש בטיקטוק. נראה כי אינסטגרם זיהו את הטירוף ולא רצו להפסיד את הקהל, גם הבוגר יותר, שנוהר לטיקטוק ולכן פעלו בהתאם. סיסי מספרת שהם מרגישים את השינוי הדמוגרפי, מה שגורם לה לעודד עוד מותגים להיות פעילים גם שם. "בזמן הסגר לאנשים היה זמן ומתוך סקרנות הם נכנסו לטיקטוק - ונשארו, התמכרו. הם אהבו את התוכן". לדבריה, ווג עושים עבודה נהדרת ברשת עם שלל סרטוני הדרכה וגם העמוד של בלמיין, מותג הקוטור הראשון שהצטרף לטיקטוק, הוא אחד החביבים עליה. היא מסכמת את הריאיון בזה שכל מותג אופנה "צריך לתת לקול שלו להישמע". "אל תתביישו, ספרו את הסיפור שלכם, תנו לאנשים לראות מי אתם. זה תמיד הכי טוב לספר את הסיפור בדרך שלך".

@cece

##throwback to Paris Fashion Week with my faves @tayhage @larsenthompson @chrisellelim ? Until next time ##tiktokfashion ##pfw ##parisfashionweek

♬ Moon (And It Went Like) - Kid Francescoli
  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully