וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בחורה מאוד ביישנית וסגורה. היום הבנתי שהחשיפה הזאת נכונה לי"

ספיר נרקיס הבינה שהיא הגיעה לבשלות. מילדה ביישנית באשדוד, שמסרבת להיות בפרונט על אף העיסוק של בעלה, כעת היא דוחפת קדימה. מותג הפיג'מות בעיצובה שהגיע בול בזמן הקורונה, היחסים עם ליאור שהפכו טובים מאי פעם, ניתוחים פלסטיים ואפילו טיפולי טיפוח זוגיים. ריאיון

ספיר נרקיס. שי פרנקו,
הזמן שלה: ספיר נרקיס לא מוותרת על החלומות/שי פרנקו

לפני שנה וחודשיים, כשהעולם עדיין היה קיים, ספיר נרקיס (31) השתתפה, לצד בעלה ליאור, בקליפ לגרסת הכיסוי שהוא הקליט לשירה של להקת כנסיית השכל "היינו עושים אהבה". "היה לנו טוב, היה לנו רע, היינו ביחד, לא השארנו ברירה", שר שם ליאור, היישר מהלב, כשברקע פריימים מושקעים בכיכובה של אשתו מזה 11 שנים. צילומי הקליפ נערכו בעיצומו של המשבר הקשה ביותר בזוגיות שלהם עד כה - משבר שעורר הדים רבים בתקשורת והציף שמועות עסיסיות בנוגע למה שגרם לו, אותן הפריכו בני הזוג, חזור והפרך.

ובכל זאת, המצב במשפחת נרקיס, הכוללת גם שלושה ילדים, היה רחוק מלהיות מהפכה של שמחה. ספיר (במקור, ואנונו), הצעירה מליאור ב-13 שנה, התעוררה בוקר אחר, החליטה שמעתה והלאה היא מפסיקה לוותר על החלומות שלה לטובת אלה של ליאור, והתוצאה הייתה רעידת אדמה בדרגה 8.5 בסולם ריכטר במערכת היחסים בין השניים.

"צילמנו את הקליפ הזה כשהיינו ממש בלב הסערה", מספרת ספיר, "הוא מלא באמוציות אמיתיות לגמרי. האמת היא שבבוקר של היום שבו זה צולם דווקא הצלחנו להגיע להבנות והיה פיוס בינינו, אבל השיר הזה כנראה הקפיץ אצלי את הכול מחדש. תוך כדי הצילומים שלו שוב נוצר זעזוע וכשהקליפ יצא הייתי נסערת לגמרי. נורא כעסתי. לא רציתי שזה ייצא. ברגע האחרון אפילו ניסיתי לעצור את היציאה שלו אבל הוא כבר היה באוויר".

ספיר נרקיס. שי פרנקו,
"צילמנו את הקליפ הזה כשהיינו ממש בלב הסערה של המשבר ביחסים"/שי פרנקו

גם את, כמו ההיא מהשיר, זוכרת שבלילות של ירח מלא היית באה אל ליאור, לא במקרה, מסוממת, מטורפת, בלי הכרה, והייתם נופלים לרצפה, נוזלים מהתקרה?
"אני מתחברת שם רק למשפט 'היינו עושים אהבה'. כל השאר זה לא אני. אני אפילו לא מעשנת".

ספיר וליאור הגיעו בסופו של דבר לטיפול זוגי והכול, פחות או יותר, הסתדר. ליאור אפילו הבטיח לספיר שהוא לא יטוס יותר לתאילנד עם חברים כל שנה וישאיר אותה לבד עם הקטנים - בילוי שממילא לא יכול לקרות כרגע בגלל הקורונה. "בזכות הקורונה ליאור ואני מחוברים מאי פעם", היא אומרת. "עד שזה הגיע ליאור היה מאוד עסוק עם הקריירה ולא היה נוכח בבית. עכשיו הוא הרבה יותר נוכח וזה נותן לו תובנות. אתה יודע, לפעמים בנאדם צריך להרגיש את המשפחה ואת הילדים כדי להגיע למסקנות לגבי החיים שלו. גם הילדים מגיבים לזה מאוד. הקטנה בעיקר. עד היום היא תמיד רצתה רק את אימא ופתאום זה השתנה: היא כל הזמן אומרת 'אבא אבא'. ליאור ואני גם פתאום עושים הליכות ביחד כל ערב. אלה דברים שלא היו לנו קודם בזוגיות. המשבר שעברנו חיבר בינינו וגם הקורונה עושה טוב לשנינו - ולא רק בזוגיות".

במה עוד?
"אנחנו לומדים לעשות יותר דברים בעצמנו. אני, למשל, הרחבתי את הידע שלי ולקחתי קורס בעיצוב אופנה, חידדתי את היכולות שלי בכל הנוגע לניהול העסק ואפילו למדתי למרוח לק לבד".

מזל טוב!
"כן, אפשר לעשות הכול בבית. עד לפני הקורונה, ליאור לא היה נכנס למטבח. עכשיו הוא למד להכין לילדים מוקפץ. פשוט יש לו יותר זמן. גם בשביל הילדים, גם בשבילי וגם בשביל עצמו".

ספיר נרקיס, ליאור נרקיס. יח"צ,
"בזכות הקורונה ליאור ואני מחוברים מאי פעם". ספיר וליאור נרקיס/יח"צ

למי מכם יש יותר מוצרי טיפוח בארון?
"האמת שזה די תיקו. שנינו אנשים מאוד מטופחים. ליאור מאוד אוהב שאני שמה לו מסיכות על הפנים".

לא מזמן הוא עשה השתלת שיער. עודדת את המהלך?
"שמע, הוא עשה שם איזה משהו קטן כי זה קצת הפריע לו. אני לא חשבתי שהוא צריך, אבל לא הייתה לי בעיה עם זה. שנינו מאוד בעד לשנות דברים בגוף אם זה מועיל לנראות ולביטחון. אני לא מתביישת בזה שעשיתי ניתוח חזה אחרי שהילדים נולדו. זה גם לא היה משהו מוקצן מדי. עשו לי אותו חזה בדיוק כמו שהיה לי לפני הלידות".

החזה החדש של ספיר, שלמדה בעבר עיצוב פנים, הוא חלק מתהליך העצמה אישית שהיא עוברת בימים אלה: הילדה הביישנית שהגיעה מבית דתי באשדוד, התאהבה בכוכב פופ ים תיכוני, התחתנה איתו ונשארה בבית כדי שיוכל להמשיך להצליח, הפכה פתאום לדוגמנית הבית של רשת נעלי "סקופ" (שם החליפה בתפקיד את חברתה הטובה דניאל גרינברג, אשתו של אייל גולן) ולבעלת בוטיק מקוון של פיג'מות אופנתיות. המהפך הושלם. עובדה: לא היה קל לתאם איתה מועד לראיון הזה.

ספיר נרקיס. שי יחזקאל,
הפנים החדשות של רשת נעלי "סקופ"/שי יחזקאל

"נהייתי אימא בגיל מאוד צעיר ולא הצלחתי לשלב את זה עד היום בחיים שלי", היא אומרת. "להיות בעלים של עסק זה מאוד תובעני ולא היה לי סיכוי לעשות את זה ביחד עם האימהות ועם הקריירה של ליאור. האמת היא שאני גם מאוד מתחברת לקטע של משחק ואני רוצה ללכת גם לשם. זהו זה - הגעתי לבשלות. תמיד הייתי בחורה נורא ביישנית, נורא סגורה. לא אהבתי לחשוף את עצמי, להצטלם ולהיות בפרונט. אהבתי את הפרטיות שלי. היום הגעתי להבנה שהחשיפה הזאת נכונה לי ולעסק שלי. מאז שהתחלתי להיחשף אני מקבלת רק חיבוקים ואני לגמרי מרגישה שעם האוכל בא התיאבון".

נרקיס מוכרת בימים אלה פיג'מות ופריטי נוחות ל"רגעים אינטימיים", כלשון האתר שפתחה לאחרונה, העונה לשם Nar-kiss. בדי ריב נעימים, דמוי משי, כותנות שונות ובקרוב תושק גם קולקציית פשתן. הפיג'מות המעוצבות, כולן ייצור כחול-לבן, שמחירן הממוצע כ-300 שקלים, משלבות, למרות הרקע הדתי של ספיר והצהרתה כי לעולם לא תלבש ביקיני ("ליאור לא אוהב את זה וגם לי זה לא מרגיש מתאים"), בין נשיות, נוחות וסקסיות. "אני אוהבת לישון ואני אוהבת פיג'מות מפנקות", היא מסבירה את הסיבה להתמקדות בתחום ומוסיפה כי "אין ספק שגם התקופה הזאת, שבה כולם בבית כל הזמן, טובה מאוד לעסק של פיג'מות".

עוד בוואלה!

לא רק "אחות של": האטיאס הבאה של הוליווד

לכתבה המלאה
ספיר נרקיס. שי פרנקו,
פיג'מות מעוצבות. המותג החדש Nar-kiss/שי פרנקו

את התואר הקודם שלה - "אישתו של ליאור נרקיס" - היא חייבת, בראש ובראשונה, לחברתה שגית רביבו (מעצבת התכשיטים, אשתו של חיים), שהכירה לה את הזמר המחייך תמידית. "החלפנו כמה משפטים וזהו, לא המשכנו לדבר", היא נזכרת. "בכל זאת, אחרי יומיים הוא התקשר ומשם זה התפתח. הרושם הראשון שלי עליו היה שהוא בנאדם מאוד טוב ושיש לו עיניים טובות. מדברות. אחר כך גיליתי שהוא גם מאוד משפחתי, מאוד מאוחד עם האחים והאחיות שלו. בלי קשר, לגמרי עשה לי את זה מבחינה חיצונית".

ומה הוא חשב עלייך?
"בהתחלה הוא היה בטוח שאני אילמת. הייתי בת 20, נורא ביישנית. הוא היה בנאדם עם הרבה יותר ניסיון וביטחון ממני. האמת היא שבהתחלה לא היה לי את הרושם שזה בחור שרוצה להתחתן. חשבתי שבטח הוא רוצה סטוץ ואמרתי לו שאם זה העניין, אני לא הכתובת. הוא, בתגובה, אמר לי, עוד בפגישה הראשונה, 'את תהיי אשתי'".

יופי. בטח הוא אמר את זה לכולן.
"כן, גם אני חשבתי ככה, אבל התברר שהוא רציני".

קשה לדעת איתו. הוא כל הזמן מחייך.
"זה נכון, אבל אתה רואה שזה אמיתי. אתה רואה שיש שם בנאדם טוב. זה לא חיוך תחמני. זה חיוך של טוב לב. כשהייתי בהריון הראשון, אמרתי לו 'הלוואי שלבן שלנו יהיה את החיוך שלך' - וכך היה. לליאור שלנו יש את החיוך של אבא שלו".

ספיר נרקיס. שי פרנקו,
"בהתחלה לא היה לי את הרושם שליאור זה בחור שרוצה להתחתן. חשבתי שבטח הוא רוצה סטוץ"/שי פרנקו

הכינוי של אבא שלו בבית, אגב, הוא "מרקוס". "פעם ראינו איזה סרט שהייתה בו דמות גברית מסוקסת כזאת שקוראים לה מרקוס ומאז אני קוראת לו ככה. הוא קורא לי צ'וץ'. לא יודעת למה".

מהו הדבר הכי רומנטי שהוא עשה בשבילך עד היום?
"הוא מכין לי קפה".

יפה.
"כן, עד היום אף פעם לא היה לו זמן להכין לי קפה בבוקר כי אני הייתי מתעוררת בשבע והוא בשתיים, אבל עכשיו, בקורונה, הוא מכין לי קפה".

קפה טוב?
"בטח, הוא אלוף. גם בזה וגם בעל האש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully