וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני סערת מלתחה: מה לבשה קמלה האריס בשבועיים הראשונים לתפקיד?

7.2.2021 / 13:00

סגנית הנשיא הראשונה של ארצות הברית סגרה שבועיים שלמים בתפקיד וכבר הספיקה לייצר כותרות אופנתיות. מבחירה בחליפה של מותג שנוי במחלוקת, דרך נטישת האולסטארס ומעבר לסטילסטו ועד קולקציית שרשראות פנינים יוקרתית עם מסרים חבויים

בווידאו: קמלה האריס מונתה רשמית לסגניתו של ביידן/צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

קמלה האריס (56), סגנית הנשיא הראשונה של ארצות הברית, סגרה שבועיים שלמים בתפקידה החדש וההיסטורי - ואפשר לסכם שאלו היו שבועיים פרודוקטיביים במיוחד, לפחות בהיבטים פוליטיים. האריס, יחד עם הנשיא החדש ג'ו ביידן, לא חיכו רגע והחלו לעבוד כבר ביום ההשבעה. מאז הם לא נחו ועברו מפגישה לפגישה ומישיבה לישיבה, דנים בדברים החשובים באמת.

כל הדרך מהקמפיין, נאום הניצחון ועד ההגעה לוושינגטון הבירה הוכיחו שלהאריס אכפת ממה שהיא לובשת ומהמסרים החבויים בבגדים שלה. עם כניסתה הרשמית אל התפקיד ובסיומם של השבועיים הראשונים שלה בג'וב, אפשר לסכם שהיא בחרה להיצמד בעיקר לפאוור סוטס ולנעול נעלי עקב, שהחליפו זמנית את הקונברס החביבות עליה. על הדרך היא כבר הספיקה להסתבך בשערורייה אופנתית קטנה, שבכלל לא בטוח שהייתה מודעת לה.

שמלה של פראבל גורונג

ביום הראשון של האריס בתפקיד, בבוקר שאחרי ההשבעה, היא הגיעה לבית הלבן לבושה בשמלה בצבע בורדו עם מעיל תואם של פראבל גורונג. זו הייתה פתיחה מעניינת לפני שבועיים של חליפות. האאוטפיט הבא בו היא נראתה היה חליפה שחורה של אלטזורה עם מחירים שאנחנו רגילות לראות על פריטים שלובשות מפורסמות בעולם, וכן - לאחרונה גם בקרב פוליטיקאיות. הבלייזר - 1,495 דולרים, המכנסיים - 695 דולרים, וגם סוודר הגולף של דולצ'ה וגבאנה מתחת לבלייזר במחיר לא מבוטל של 1,165 דולרים.

החיבה לדולצ'ה וגבאנה, מתברר, לא נגמרה שם. אם בתעשיית האופנה טענו כי הבחירה בסוודר של בית אופנת העל האיטלקי הייתה חריגה, ארבעה ימים אחר כך, כמעט שבוע אל תוך התפקיד החדש, נראתה האריס שוב בדולצ'ה - והפעם לובשת חליפה אפורה. ליום עבודה עמוס, שכלל גם קבלת חיסון נגד קורונה, בחרה האריס ללבוש בלייזר שעולה 2,395 דולרים ומכנסיים שעולים 875 דולרים. יום למחרת הרצף המשיך, כאשר האריס ציוותה לחליפה שחורה סוודר נוסף של דולצ'ה וגבאנה שעולה 995 דולרים. ואולם, לא המחירים הגבוהים הם שהצליחו לעורר מיני סערת מלתחה.

עוד בוואלה! אופנה

העתיד נראה מבטיח: ג'יל ביידן וקמלה האריס בטקס ההשבעה

לכתבה המלאה

חליפה של אלטזורה, סדוור של דולצ'ה וגבאנה

צמד המעצבים דומינקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה הסתבכו לאורך השנים בלא מעט שערוריות גזעניות ופוגעניות. הם דיברו רעות על כוכבות מפורסמות, על הפריות מלאכותיות, על כהי עור, על מעצבי אופנה יפנים ובעצם על מי לא? כמו כן, הם הואשמו בכך שנירמלו את תרבות האונס בקמפיינים שלהם. השיא היה קמפיין גזעני במיוחד שביקש לקדם את תצוגת האופנה שלהם בסין - אבל לעג לסינים עד כדי כך, שאלו פתחו בחרם נגד המותג והתצוגה כמובן בוטלה. אחרי אותו קמפיין מפורסמות רבות בעולם הבטיחו לא ללבוש יותר בגדים של צמד המעצבים.

חובבי האופנה התפלאו מדוע סגנית הנשיא בוחרת ללבוש דווקא מותג עם היסטוריה כל כך שלילית ולא מפרגנת למעצבים אמריקניים מוכשרים אחרים, שלא הסתבכו בפרשיות פוגעניות לאורך הקריירה שלהם. "מאוד מפתיע לראות את קמלה האריס לובשת דווקא דולצ'ה וגבאנה", כתבה אחת הגולשות. אחרת הוסיפה: "שמישהו בבקשה יספר לצוות של קמלה על ההיסטוריה של דולצ'ה וגבאנה". ואכן, אלו שיצאו להגנתה של האריס טענו שלא כולם מזוהים עם הבעייתיות של צמד המעצבים ולכן אפשר לסלוח לה.

מתחסנת בחליפה של דולצ'ה וגבאנה

מלבד תשומת הלב לחליפות הכוח שהיא אימצה לעצמה בשבועיים האחרונים, בהן עוד חליפה שחורה ועוד חליפת נייבי, אי אפשר שלא לעצור ולדבר על מה שקורה להאריס מבחינת האקססוריז. בראש ובראשונה - נטישת נעלי האולסטאר שהיו כה מזוהות עמה במהלך הקמפיין. כמעט לכל חליפה צירפה הסגנית החדשה סטילטו. באחד הימים היא נצפתה בדגם של מנולו בלניק שנמכר בעלות של 665 דולרים. האם חלה תפנית או שזו נטישה זמנית? אנחנו מהמרות על האפשרות השנייה.

מה שעוד בלט בגזרת האקססוריז של הסגנית זו קולקציית שרשראות הפנינים שלה, אותה נהגה לענוד עוד הרבה לפני שנכנסה לתפקיד הנחשב. למעשה, היא עונדת את שרשראות הפנינים הללו מאז סיימה את לימודיה באוניברסיטה. הפנינים מייצגות את מועדון הנשים באוניברסיטת הארוורד שאליו השתייכה - מועדון הנשים האפרו-אמריקניות הראשון. להאריס מספר שרשראות פנינים והיא מחליפה ביניהן בהתאם ללוק. לפי הדיווחים, שווי קולקציית שרשראות הפנינים שלה הוא כמעט 30 אלף דולרים.

לאחרונה התחדשה בכמה שרשראות פנינים שלא נראו עליה בעבר, כמו זו שמשלבת זהב עם אבנים כחולות וירוקות. אלכסנדרה מישל, חוקרת אבני חן שניסתה לשפוך אור על בחירות השרשראות של סגנית הנשיא, אמרה באחד מהריאיונות שנערכו עמה כי העיצוב החדש מאוד מחושב וגם הוא מסתיר בתוכו מסרים של העצמה, בדיוק כפי שאוהבת האריס לעשות. "יהלומים מסמלים עוצמה, פנינים מסמלים נשיות ופמיניזם וזהב מסמל את השמש - עם תקווה לעתיד מזהיר", סיכמה.

קמלה האריס. GettyImages
זהב של שמש לעתיד מזהיר. שרשרת הפנינים החדשה של האריס/GettyImages
קמלה האריס. GettyImages
סוגרת שבועיים פרודקטיביים בתפקיד. קמלה האריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully