וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא ילדה: בתה של מוניקה בלוצ'י בשער לוהט למגזין אל הצרפתי

תתחילו לשנן את השם: דווה קאסל, בתה בת ה-16 של מוניקה בלוצ'י ווינסנט קאסל מככבת על שער מגזין אל הצרפתי - ולא בפעם הראשונה. עם צעדים ראשונים בתעשייה וגנים משובחים, יש סיכוי שעוד נשמע עליה הרבה

אנחנו בשלב הזה שבו דור ההמשך של הכוכבות הגדולות הגיע לגיל שאפשר להתחיל, ולא רק להתחיל - אלא להדהים בענק. נראה לאחרונה כי הילדים של הכוכבות שגדלנו עליהן משתלטים על כל חלקה טובה בתעשיית האופנה העולמית. בתה של קייט מוס, לילה מוס, עשתה את הופעת הבכורה שלה על המסלול, לני קלום, הבת של היידי, הצטלמה לראשונה לשער של ווג, גם רומיאו בקהאם, הבן של ויקטוריה ודיוויד, כיכב על שער. ועכשיו מגיע תורה של דווה קאסל בת ה-16, בתה של שחקנית ודוגמנית העבר האיטלקייה והלוהטת מוניקה בלוצ'י, שתחגוג השנה 57, ושל השחקן הצרפתי וינסנט קאסל (54).

דווה קאסל פורצת את הגבולות עם קריירת הדוגמנות בדיוק בגיל בו אימא שלה התחילה. מדהים לראות שרגע השיא הגיע כל כך מהר, ואולי ככה זה כשנולדים להורים מגה מפורסמים. השבוע פורסם כי היא נבחרה לככב על שער מגזין אל הצרפתי והיא עושה זאת באאוטפיט של פראדה שכולל חצאית שחורה רחבה, חולצת גולף צהובה וסוודר שחור מחורר מעל. אותנו העיצוב הזה קצת לקח לסצנה הזכורה מהסרט "ילדות רעות", אבל אולי זה רק אנחנו.

בהפקה שמצטרפת אל אותו שער נראית קאסל הצעירה בשלל לוקים של מותגי על ובתמונות תקריב שחושפות שהיא לגמרי עשויה מהחומר שעשוי לטלטל את תעשיית האופנה בשנים הקרובות. בין היתר, היא לובשת חליפה של גוצ'י, סוודר צהוב של מיו מיו, סוודר בגוון דומה של פרגמו, חולצה של בוטגה ונטה, שמלת מצולות הים של ורסצ'ה, סט של חולצת סטרפלס ומכנסיים רחבים בצבע שחור של ארמני וסט כתום של ספורטמקס.

למרבה ההפתעה, זו אינה הפעם הראשונה שבה קאסל מככבת על שער של אל הצרפתי. באוקטובר 2020 היא עשתה זאת לראשונה, כאשר הופיעה על השער בטוטאל לוק של דולצ'ה וגבאנה שכולל חולצת משבצות, מחוך ועניבה. הבחירה להלביש אותה בבגדים של דולצ'ה אינה מקרית. קאסל היא פרנזטורית הבשמים של בית האופנה האיטלקי ומתחזקת איתם קשר שנמשך כבר כמעט שנתיים. היא החלה לדגמן עבורם בגיל 14, באישור אימא כמובן, חברה טובה של צמד המעצבים, שגם ליוותה אותה לסט הצילומים שהתקיים באיטליה. בזמנו, סיפרה בלוצ'י שבתה רק רוצה להתנסות בעולם הזה ולהרגיש עצמאית. מאז כנראה, היא התאהבה - ושנתיים שהיא והניחוחות של דולצ'ה וגבאנה ברומן מתמשך.

עוד בוואלה! אופנה

"אם את יכולה להצטלם לאינסטה - את יכולה לדגמן": לני קלום בשער ראשון לווג

לכתבה המלאה

בחודשים האחרונים הגיעה כאמור עליית המדרגה עם שערים למגזינים והפקות אופנה לוהטות, שמתחילות לסמל שהיא כבר לא ממש ילדה. ואולם, אם ציפיתם למצוא אותה באינסטגרם עם תמונות סטריט סטייל והצצה לרגעים אינטימים מחייה האישיים, אז כנראה שצפויה לכם אכזבה. לקאסל יש אמנם 134 אלף עוקבים אבל רק 17 תמונות, וכמעט כולן הן מההפקה האחרונה לאל צרפת. אין ספק שחשבון אינסטגרם מטופח היה מוסיף, אבל דווקא נעים ודי מרענן לראות שאין אובססיה בקטגוריה הזו כמו שאר בני גילה. אם היא תלמד את כל הסודות מאימא שלה ותשכיל ליישם, יחד עם גנים וכישרון - אין ספק שצפויה לה קריירה מסקרנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully