וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה התחתונים שלך? השמלה המאתגרת הזו כובשת את הרשת

8.2.2021 / 12:00

לאחרונה נתקלנו לא מעט בשמלה של המותג "פוסטר גירל" עם מחשופים מאתגרים ומוגזמים באיזור החזה, הבטן וצידי הגוף. כולנו תקווה שמדובר בגחמה חולפת ולא בטרנד שכאן כדי להישאר

אין ספק שתקופת הקורונה קצת הוציאה אותנו מאיזון. כי אם זו לא הסיבה, באמת שאין לנו הסבר אחר להפיכתה של השמלה הקשוחה הזו לפופולרית. לאחרונה, יותר ויותר נשים, בהן מספר ידועניות, לובשות את דגם "מירנדה" המאתגר מבית המותג "פוסטר גירל". מדובר בשמלת מיני שמגיעה בכמה צבעים והיא מתהדרת במחשופים, אם אפשר לקרוא לזה ככה, לאורך החזה עם סגירה של אבנים, באיזור הבטן ובצדי הגוף.

השאלה הראשונה, והמתבקשת היא - איפה התחתונים בכל הסיפור הזה? ומה לגבי חזייה? התשובה - יש חוטיני מובנה ועל חזייה צריך לוותר. אבל למי שדואגת, בטח אפשר לאלתר כל מיני פתרונות כמו שימוש בטייפ ההחזקה המפורסם שהציגה לעולם קים קרדשיאן ומאז הפך פתרון לגיטימי לשמלות עם מחשופים מיוחדים ולא סטנדרטיים. המחיר אטרקטיבי, ואולי זה מה שעשוי לפתות קונות - 89 פאונד בסך הכל.

קיילי ג'נר, באופן לא מפתיע בכלל, כבר אימצה את השמלה בצבע כתום נועז ולבשה אותה לחופשה משפחתית. זאת, אחרי שבעבר לבשה שמלה אחרת של המותג מדגם "ג'סיקה", גם היא מוגזמת, מאתגרת וחושפת לא מעט, למקרה שתהיתן. גם דואה ליפה מתבררת כלקוחה של פוסטר גירל, כאשר לבשה את שמלת "מירנדה" בצבע ורוד. עוד ברשימת הלקוחות נמצאת סימי הזה, חצי מצמד האחיות הפלסטיניות המפורסמות סימי וחדרא הזה.

שמלת "מירנדה" של פוסטר גירל היא הדוגמה הבולטת לתופעה, אבל אפשר לראות עוד מותגים הולכים בכיוון מחשופים מוזרים ומאתגרים, שלא מאפשרים לנו ללבוש הלבשה תחתונה כמו שהיינו רגילות. בין היתר, אפשר למצוא את מותג בגדי הגוף Rui Zhou שלבשה דואה ליפה לשער ההישגי שלה על מגזין רולינג סטון. המותג מציע שלל עיצובים בסגנון, שעשויים מפיסות בד קטנות שיותר חושפות מאשר מכסות.

עוד בוואלה! אופנה

בכל צבעי הקשת: האחיות קרדשיאן נופשות באי אקזוטי

לכתבה המלאה

כשמדברים על טרנד החיתוכים המוזר הזה, נוחות היא כמובן לא חלק מהעניין. צבעים נועזים - דווקא כן. כמה שפחות צבעי בסיס נייטרלים וכמה שיותר צבעים עם נוכחות. במקרה של פוסטר גירל - צבעי ניאון חזקים, אצל Rui Zhou צבעי פסטל משוגעים באווירת גלידה נעימה ורכה. כמו שזה נראה כרגע, הטרנד הזה מנסה להיכנס לנעליים של "הסקסי החדש". לחשוף עור בצורה פרובוקטיבית, אבל לא את חלקי הגוף שהיינו רגילות או מצפות לראות. האם אנחנו מרוצות מהסידור החדש ומהמקום אליו הסקסי של 2021 הולך? חייבות להיות כנות ולהגיד שלא לגמרי, ואפילו יותר מזה - די סולדות מהעניין. מקוות לגלות שמדובר בגחמה חולפת ולא בטרנד שכאן כדי להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully