וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל צבעי הקשת: האחיות קרדשיאן נופשות באי אקזוטי

האחיות קרדשיאן יצאו לחופשת בנות באי אקזוטי וסיפקו מנה הגונה של תמונות סקסיות בשמלות מיני ובגדי ים זעירים. קורטני בביקיני נועז, קלואי בשמלה שקופה וקיילי עם מחשוף מסוכן

עם השקת הטריילר החדש לעונה האחרונה של הקרדשיאנז (אי פעם), החליטו האחיות לצאת לחופשה אקזוטית לא מתועדת (רק ברשתות החברתיות כמובן) וסיפקו מנה של לוקים צבעוניים על רקע חופים לבנים, כל אחת בצבע עוצמתי אחר שנראה היה כאילו יחדיו הרכיבו קולאז' שתוכנן בקפידה.

זה התחיל עם קורטני קרדשיאן, 41, הסיסטר שנמצאת כרגע בכותרות תודות לזוגיות עם טראוויס ברקר מלהקת בלינק 182. האחות הבכורה שמטפחת כבר שנים גוף מדהים לצד אורח חיים בריא לבשה ביקיני אדום של sommer swim. תחתונים ברזילאיים קטנטנים עם קשירות בעלות של 69$ וחזייה (69$ גם כן) מאתגרת לא פחות, איתה קורטני לקחה את טרנד הקשירות משנה שעברה צעד אחד קדימה עם איקס פרונטלי. זהירות כשאת קופצת ראש.

מאתגרת בביקיני אדום I קורטני

עוד בוואלה!

פורשת בשיא: קורטני קרדשיאן בשער עוצר נשימה

לכתבה המלאה

מסוכנת בשמלה כתומה I קיילי

שנייה הגיעה הסיסטר שמעט מאסנו בה יש לציין, זו שלא נחה עם תמונות פרובוקטיביות ופריטים מוגזמים ולא לבישים בעליל - קיילי ג'נר כמובן. גם הפעם, שמלת מיני חובקת ישבן (פוסטר גירל ב-122$) שרק היא או אחיותיה יכולות ללבוש, בכתום ניאון ופתחים מסוכנים בחזה שנסגרים עם אבנים קטנות. צמה ארוכה לראשה ובלינג בלינג מכל טוב.

שקופה בטורקיז I קלואי

המאופקת ביותר הייתה קלואי קרדשיאן, בשמלת מיני שקופה בעלת שרוולים ארוכים וצווארון גולף קטנטן בצבע טורקיז, ומתחת מה שנראה כמו בגד גוף של סקימס - כי אין רגע לא ראוי לקדם עסק משפחתי. מעט אחרי שיתפה גם תמונה בביקיני חום של גוד אמריקן, המותג הפרטי שלה, וכתבה: "אני אוהבת את סימני המתיחה שלי".

משפחתית בירוק לימון I קים

אחרונה חביבה, הפרודה הטרייה קים קרדשיאן, שהלכה דווקא על תמונה משפחתית לצד בנותיה, נורת' ושיקגו. קימי המשיכה בקו האופנתי של קיילי עם גופיית סריג ובה פתחים קדמיים לכל האורך של גייב גורדון בירוק לימון ב-450$ דולר, לצד תחתוני ביקיני ירוקים בגזרה גבוהה. משקפי שמש מנומרים ועגילים נופלים, תחת הסטיילינג של ונדה קרטר - ההבטחה שלנו לשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully