וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בעירום, הפעם עם הבאמפ: אמילי רטאייקאוסקי חושפת תמונות היריון חדשות

9.2.2021 / 11:30

הדוגמנית, שנמצאת בשבוע ה-33 להיריונה, פרסמה תמונות עירום אומנותיות בשחור-לבן שצילמו צמד צלמי אופנה הולנדים מפורסמים. "אסירת תודה על הרגע המיוחד הזה בחיי"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אמילי רטאייקאוסקי מדגמנת/LUISDA FILMS

תמונות עירום של אמילי רטאייקאוסקי זה לא משהו שלא ראינו בעבר. תמונות עירום אומנותיות בשבוע 33 להיריון לעומת זאת - זה משהו חדש ששווה להתעכב עליו. הדוגמנית בת ה-29 כבר נמצאת בשלבי היריון מתקדמים והחליטה לתעד את הבטן העגולה בסדרת צילומים אומנותיים בשחור-לבן שנראו ממש כאילו צולמו לטובת מגזין. התוצאה, כאמור, עוצרת נשימה.

את התמונות של רטאייקאוסקי צילמו צמד צלמי האופנה ההולנדים אינס ואן לאמסוורדה ו-וינוד מטאדין, שגם זכו להוקרת תודה מהדוגמנית. "אני אסירת תודה על הרגע המיוחד הזה בחיי, שתועד בשיתוף פעולה חלומי עם חברים שלי. תודה לכם", כתבה רטאייקאוסקי. שתי תמונות משגעות מסט הצילומים כבר פורסמו. באחת היא עומדת בפרופיל, אך מביטה למצלמה והשנייה פרונטלית יותר, אך עדיין, האיזורים האינטימיים מכוסים. איפור מעושן ותוספות שיער שיצרו מראה ארוך ומלא יותר לשערה שבדרך כלל מגיע עד אמצע הגב העצימו את הדרמה, אך אף תכשיט, גם לא טבעת הנישואים נראה בתמונות המדוברות.

לאורך כל ההיריון, מאז נחשף על שער מגזין ווג, הרבתה רטאייקאוסקי לצלם את עצמה ולשתף, וכן - גם בעירום. ימים ספורים לפני שיתוף התמונות האומנותיות היא הצטלמה נטולת בגדים מול המראה בחדר האמבטיה. "לפעמים אני מרגישה כמו פו הדב האנושי ולפעמים כמו אלת הפריון עם ישבן עסיסי", כתבה והוסיפה: "אני יודעת שאני הולכת להתגעגע לבטן הזו ולבעיטות האלה ממש בקרוב". גלילה בעמוד האינסטגרם שלה חושפת עוד לא מעט תמונות חשופות של הבטן ההריונית שלה, שמבצבצת מבעד לשמלות צמודות, בגדי ים, טופים קטנטנים וחולצות בטן. על הדרך, כמובן, היא גם מקדמת את מותג בגדי הים שלה, Inamorata, שעשה את כל ההתאמות הנחוצות כדי להתאים לנשים בהיריון.

עוד בוואלה! אופנה

אמילי רטאייקאוסקי חושפת היריון ראשון בשער למגזין ווג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully