וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבל ווילסון השלימה את המייקאובר ומשוויצה בשני לוקים אדומים

9.2.2021 / 14:00

השחקנית רבל ווילסון הייתה הרבה שנים על תקן "השמנה, המצחיקה, המביכה". כל זה נגמר אחרי שלאחרונה הורידה עשרות קילוגרמים ממשקלה. בתמונות חדשות שהיא משתפת באינסטגרם היא משוויצה בגזרה הדקיקה עם לוקים אדומים משגעים - פלוס ראש בראש אחד עם דוכסית לשעבר

את השחקנית רבל ווילסון אנחנו מכירות בעיקר מקומדיות רומנטיות, בדרך כלל בתפקיד השמנה המצחיקה והמביכה, הכה סטריאוטיפי. היא עשתה את זה ב"פיץ' פרפקט", ב"המדריך לסינגלס" ב"נוכלות עם סגנון" ובעוד לא מעט סרטים נוספים, שבכולם הצליחה לשבות את לב הצופים. אבל עכשיו משהו השתנה אצל ווילסון. השחקנית בת ה-40 החליטה להשיל ממשקלה כ-30 קילוגרמים רבים ולהשיק גזרה דקיקה, חדשה ומפתיעה. ווילסון, שהכריזה בעבר כי שנת 2020 תהיה "שנת הבריאות" שלה, לגמרי הצליחה לעמוד ביעד ולאחרונה היא משוויצה לא מעט בתוצאות הדיאטה והאימונים המפרכים שעברה עם לוקים שאי אפשר לפספס.

לא במקרה, הצבע שווילסון הכי אוהבת לאחרונה הוא אדום. אולי משהו בה לא רוצה שהסביבה תחמיץ את תוצאות המאמץ הרב שהשקיעה כדי להגיע לנראות שלה היום. זה התחיל עם שמלת שכמייה אדומה של המותג Safiyaa שלבשה השחקנית בסוף השבוע האחרון לצילומים של סדרה בהשתתפותה. מי שהלבישה אותה באותה שמלה ודאגה לטוטאל לוק המפואר היא הסטייליסטית אליזבת סטיוארט, שעובדת צמוד עם גל גדות וג'וליה רוברטס. "זה הכי קרוב שהגענו לשטיח האדום", כתבה הסטייליסטית ולחלוטין צדקה. משהו בלוק הזה משדר גלאם שכבר לא ראינו זמן מה.

ואם השמלה הזו מוכרת לכן, אתן לא טועות - כבר ראיתן אותה בעבר. את שמלת השכמייה המלכותית הזו לבשה הדוכסית לשעבר מייגן מרקל בדיוק לפני שנה, במרץ 2020, באירוע פומבי כמעט אחרון שאליו הגיעה לפני שסיימה רשמית את תפקידה כבת מלוכה.

עוד בוואלה! אופנה

מ-ה-פ-ך! אדל מציגה גזרה דקיקה מתמיד בלוק מחשמל

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. splash
מייגן מרקל עם שמלת השכמייה האדומה של Safiyaa/splash

מי לבשה את שמלת השכמייה טוב יותר?

רבל ווילסון
מייגן מרקל
1495 משתתפים

הגל האדום של ווילסון המשיך גם בתחילת השבוע, כאשר העלתה תמונה שלה לבושה באוברול אדום מושלם. גזרה מדויקת עם מחשוף בעומק נכון לגוף, חגורת בטן מחמיאה והדגשה עדינה שמוסיפה עניין בכתפיים. אם האדום לא היה מספיק עוצמתי עבורכן, השחקנית החליטה להוסיף נעלי עקב בצבע צהוב בוהק ואת שיערה היא הרימה גבוה לתסרוקת אסופה. לא מן הנמנע אגב שמאחורי הבחירות האדומות עומדת הסטייליסטית סטיוארט, שהתאהבה בגוון בשל העבודה עם גל גדות וקידום הסרט וונדר וומן.

יחד עם זאת, ייתכן גם שהסיבה שהיא בוחרת ללבוש אדום בימים האחרונים, מלבד הרצון להשוויץ בגזרה החדשה, היא הרצון להוציא לאקס את העיניים. לפני פחות משבוע הודיעה השחקנית על שינוי סטטוס מ"תפוסה" ל"רווקה" אחרי שנפרדה מבן זוגה בשנה האחרונה ג'ייקוב בוש. מאז היא כבר הספיקה לשתף תמונות שלה עם חברים, מבלה, צוחקת ואפילו צופה בסופרבול עם השחקן אדם דווין ששיחק לצדה. אם זה לא ניסיון לקרוץ לאקס שהכל בסדר, אז מה כן? אנחנו בעיקר שמחות שהיא משתפת בתהליך. גלילה באינסטגרם חושפת את הירידה המאוזנת במשקל בצורה הדרגתית ונראה כי היא מרוצה מהשינוי.

תמונה מפעם, לפני השינוי:

רבל ווילסון. AP
זוכרות?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully