וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורבה לימונים: הגוון החמצמץ והנכון לאקססוריז הקיץ

10.2.2021 / 13:50

סלחו לנו שאנחנו הולכות על קלישאת הקלישאות, אך מרמת החמיצות אליה הגענו - נותר רק לתת למשפחת הלימונים במה ראויה במלתחה שלנו. להתחדש בפריט לבוש בגוון המדובר זה אולי מוקדם מידי, אז שווה לכן להתחיל באקססוריז

היתה לנו שנה שלמה להפנים שבחיים האלה אין היגיון, או שאולי יש היגיון חדש שעדיין לא הבנו את החוקיות שלו. ואם חשבנו ששנה לתוך הקורונה נהיה חכמות יותר או שכשיגיע החיסון נוכל להתחיל לראות את הסוף - טעינו בגדול. והתסכול גדול עוד יותר. אז תסלחו לנו שאנחנו הולכות על קלישאת הקלישאות, אבל יש פה ערימת לימונים וליים חמוצים מאוד, והאפשרות היחידה היא להכין מהם מיץ או סורבה.

לקראת האביב עולם האופנה מסמן את גווני משפחת הלימון המאתגרת כמגמה לגיטימית במלתחה שלנו. ובהקבלה למצב, פה אנחנו בהחלט רואות את ההיגיון. ולא מדובר בבשורה מונחתת משום מקום. בתקופה האחרונה יש עדות מתועדת היטב לפופולריות של ירוק דשא וצהוב חרדלי, כך שהגלישה לירוק ליים ולצהוב לימון היא משהו שקורה באופן אבולוציוני קל לעיכול. והדרך הקלה להתחלה היא הרחק מהגוף, בתור כתם צבע מרענן התלוי על היד. בקיצור - אנחנו אולי צריכות את השגרה שלנו בחזרה, אבל תיקים בצהוב לימון, ירוק ליים ומה שביניהם, זה מה שאנחנו מקבלות עכשיו.

מי שרוצה להתנחם בתיק של בוטגה ונטה תוכל למצוא בקולקציית האביב החדשה התייחסות מעמיקה לנושא, עם עדכון של גוונים חדשים ורלוונטיים לדגמים הכי מבוקשים: ה-cassette, ה-poche וה-mini bag. אפשר לומר שפלטת הלימונים שבית האופנה האיטלקי הרותח מציע היא לבד ההוכחה לכך שאין להתעלם מטרנד התיקים הזה. כמובן שאין צורך לקחת משכנתא בשביל להצטרף לחגיגה עם תיק של בוטגה. כידוע, ברגע שמסמנים שם קטגוריה כחשובה כל הרשתות והמותגים דואגים ליישר קו.

כמו כל צבע שאינו נמצא במרחבי השחור-לבן-בז', עולה התהייה איך לשלב אותו בטוטאל-לוק מבלי ליפול לקלישאה קרקסית חמוצה. זו גם הסיבה שהכי נוח להתחיל בתיק, שיכול להקפיץ כל הופעה המורכבת מפלטה סולידית ומונוכרומטית המבוססת על גווני מוקה-קפה, אפורים למיניהם וכמובן שמיותר לציין אבל בכל זאת, גם שחור ולבן. בהמשך אפשר להתנסות בזהירות עם ורוד מסטיק, ורוד פסטלי וסגול לילך.

עוד בוואלה!

הקורונה עשתה את שלה: ירידה של 71% ברכישת נעלי עקב. האם זה הסוף?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully