וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נחה: גל גדות מקדמת את הפרויקט החדש בלוק אוברסייז שיקי

11.2.2021 / 11:40

הסטייליסטית הצמודה אליזבת סטיוארט שיתפה את הלוק הנבחר עבור השחקנית הבינלאומית, שעכשיו היא גם מפיקה, לטובת אירוע השקת הסדרה: בלייזר אוברסייז, קווים נקיים ותסרוקת חדשה

גל גדות בשמלת סיכות הביטחון של ורסצ'ה/צילום: אינסטגרם אליזבת' סטיוארט

בעוד שאנחנו טרם סיימנו להתפעל מהסרט "וונדר וומן 1984" החדש של גל גדות, היא כבר רצה קדימה אל הפרויקט הבא. לא מזמן סיפרנו לכן שהיא עסוקה בקידום הסרט עם שלל שיחות זום וראיונות מקוונים. לא עברו חודשיים, וגדות חזרה אל אותה הפוזיציה של ראיונות דרך המסך - רק שהפעם היא מקדמת פרויקט חדש בהפקתה.

השבוע הציגה גדות פרויקט תיעודי חדש בשם "אימפקט", אותו הפיקה יחד עם נשיונל ג'יאוגרפיק. הפרויקט כולל שישה פרקים שמביאים את סיפורן של שש נשים מעוררות השראה מרחבי העולם. הסטייליסטית הצמודה של גדות, אליזבת סטיוארט, חשפה בתמונה שהעלתה לאינסטגרם את הלוק שלבשה גדות, שחקנית, דוגמנית ועכשיו גם מפיקה, לאירוע קידום הפרויקט.

סטיוארט בחרה עבור גדות מראה אוברסייז בצבעי כחול-לבן-שחור נקיים. לוק קלאסי מדויק וגבוה, כיאה למעמד החדש של גדות בסרט - והמעבר מהפרונט אל מאחורי הקלעים. הסטייליסטית נטשה את הצבעים האדומים והלוקים הסקסיים שהתאימו לגדות כאשר קידמה את "וונדר וומן", ובחרה עבורה פריטים רשמיים מחויטים ורשמיים יותר.

לטובת קידום הסרט, לבשה גדות בלייזר רחב בצבע לבן של המותג WARDROBE.NYC עם חולצה מכופתרת בצבע תכלת מתחת וג'ינס בצבע שחור. מראה מגה שיקי וקשה לטעון אחרת. הפריזורה עברה קיצוץ קל, כך שהקארה של גדות קיבל קו ישר ומודגש באורך הכתפיים. מעצב השיער מארק טאונסנד, שעבד עם גדות כמה וכמה פעמים, דאג למראה מוקפד ונקי עם שביל בצד ופן ללא ווליום. מהודק וצמוד. בגזרת התכשיטים נבחרו עגילים קטנים, כך שהאיפוק באקססוריז מתכתב גם הוא עם הקו השקט של הלוק. הסדרה החדשה של גדות תעלה באפריל בפלטפורמות הדיגיטליות של נשיונל ג'יאוגרפיק, מה שזה אומר שיש לנו עוד כמעט חודשיים מלאים לראות אותה מקדמת את הסרט עם לוקים נפלאים, אבל רק מבעד למסכים.

עוד בוואלה! אופנה

עובדת מהבית: אין שטיחים אדומים - אבל גל גדות עדיין מתוקתקת

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully