וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביוטיובר המפורסם שנכנס להיריון: כל האירועים שפספסתם בסופ"ש

14.2.2021 / 12:00

בין אם יצאתם לבלות וניצלתם את השבת הראשונה שאחרי הסגר ובין אם התכרבלתם במיטה מול בינג' מנצח, אנחנו כאן כדי לוודא שלא תפספסו אף אחד מהאירועים שקרו בסוף בשבוע האחרון. הסערה התורנית של הקרדשיאנז, הביוטיובר בתמונות ההיריון והסרטון של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט

1. הקרדשיאנז בקמפיין של סקימס לוולנטיינ'ס דיי

בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר - קים, קיילי וקנדל, שיתפו בסוף השבוע תמונות שלהן מדגמנות את קולקציית הוולנטיינ'ס של מותג המחטבים של קים, סקימס. בהפקה סקסית במיוחד לרגל יום האהבה לבשו שלוש האחיות שלושה סטים של לנז'רי קטנטן - האחד באדום, השני בלבן והשלישי בשחור. אבל כמובן שאף צילומים של בנות המשפחה לא עוברים בשלום. מה שעורר הפעם סערה היה ה"מיקרו-חוטיני" שלבשה קנדל על הסט, שגרם לגולשים רבים לבקר אותו. זה התחיל בציוצי קנאה בגוף של קנדל ופוסטים של נשים שערכו השוואות בינן לבין קנדל, המשיך בפוסטים שיוצאים נגד הרזון שלה, והגיע גם אל הפרעות אכילה וכאלה שטוענים שמדובר בפוטושופ, ומבקשים מנשים לא להרעיב את עצמן כדי להיראות כמוה. קנדל החליטה שלא לשתוק וצייצה בחזרה: "אני ברת מזל. מעריכה כל מה שיש לי. אבל אני רוצה שתדעו שגם לי יש ימים רעים. אתן יפות בדיוק כמו שאתן, זה לא תמיד מושלם כמו שזה נראה".

2. הביוטיובר ש"נכנס" להיריון

דברים מדהימים קורים ביוטיוב עבור קהילת חובבות האיפור והטיפוח המטורפת שגדלה שם. אחד מכוכבי הביוטי הגדולים שהצמיח היוטיוב הוא המאפר ג'יימס צ'ארלס, שמחזיק ב-25.6 מנויים בערוץ שלו. בסוף השבוע האחרון הוא הפתיע את הצופים בערוץ ואת 26 מיליון העוקבים באינסטגרם, כשנראה עם בטן הריונית בתמונה שעושה מחווה לצילומי ההיריון של ביונסה. המאפר בן ה-21 פרסם סרטון בערוץ היוטיוב שלו שבו הוא מנסה להיות בהיריון למשך יממה שלמה. לדבריו, "הסרטון לא נעשה כדי ללעוג להיריוניות, אלא כדי לדבר על הסיבוכים סביב זה". למשך 24 שעות ביקש המאפר לחוות את האתגרים שחשות נשים בהיריון. הגולשים ברשת היו חלוקים. מצד אחד, היו את אלו שראו בזה משהו משעשע, ומצד שני, היו מי שטענו כי זו התנסות פוגענית, בעיקר כלפי נשים שמתקשות להיכנס להיריון.

3. נשיא ארצות הברית לובש ג'ינס

אנחנו רגילות לראות נשיאים ופוליטיקאים בלוקים מחויטים שכוללים חליפות ועניבות. ואולם, בסוף השבוע האחרון זכינו לראות את נשיא ארצות הברית החדש, ג'ו ביידן, בג'ינס - וזה בהחלט שינוי מרענן וחביב. בוושינגטון פוסט כתבו שאין הוכחה לכך שטראמפ לבש ג'ינס בשני העשורים האחרונים, מה שהופך את ההתלהבות מהדנים של ביידן ללגיטימית. בעוד שג'ימי קרטר, רונלד רייגן, ביל קלינטון וג'ורג' בוש נראו כולם בג'ינס במהלך הקריירה שלהם - טראמפ לא העז. את הג'ינס ציוות ביידן למעיל עור עם טלאי נשיאותי עליו, ויצא יחד עם אשתו, הגברת הראשונה ג'יל ביידן, והכלבים לסיבוב בדשא של הבית הלבן שקושט בלבבות לרגל יום האהבה.

4. שרה סמפיו במסר של העצמה

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט שרה סמפיו שיתפה בסוף השבוע האחרון ל-7.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם סרטון להעלאת הביטחון העצמי וחשיפת האמת מאחורי הנראות המושלמת של דוגמניות. בסרטון, שצולם בטיקטוק, היא נראית בביקיני שחור מצולמת מכמה זוויות - חלקן מחמיאות מאוד, לפי כללי אידיאל היופי כמובן, וחלקן פחות. בסאונד של הסרטון נשמע קול שאומר: "גוף שנראה ככה - נראה גם ככה". בחלק מזוויות הצילום של סמפיו אפשר לראות קימורים, עודף עור או שומן ובגדול - גוף פחות חטוב. מה שסמפיו מנסה להגיד בסרטון הוא שגם היא, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט, יכולה להיראות ככה מזוויות מסוימות, ולכן צריך להפסיק להחמיר עם הדרישות שלנו מהגוף שלנו - "תהיו טובים לאנשים ולעצמכם, ובבקשה תפסיקו להגיב על הגוף המשתנה של אנשים אחרים".

5. אלזה הוסק ילדה בת

תגידו מזל טוב לדוגמנית השבדית אלזה הוסק שהביאה לעולם את בתה הבכורה. הוסק בת ה-31 חשפה בסוף השבוע כי היא ובן זוגה טום דאלי הפכו הורים לתינוקת עם שם ייחודי למדי - טוליקי ג'ואן דאלי. השם הוא מחווה לאמה של הוסק ולסבתא מצד האבא. התינוקת נולדה ב-11 בפברואר, והאימא הפאשניסטה הקדישה לה פוסט באינסטגרם: "היום שפגשתי אותך היה היום המאושר בחיי. הגאווה הכי גדולה בחיי היא הרגע שבו ילדתי אותך. הגעת לעולם כמו סופר-וומן עם האגרוף ליד הפנים שלך. נאהב אותך לנצח, בייבי טולי".

עוד בוואלה! אופנה

הפתעה! אלזה הוסק בהיריון מתקדם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully