וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלה עם סיפור: מייגן מרקל מכריזה על היריון שני

15.2.2021 / 11:30

מייגן מרקל והנסיך הארי חשפו ביום האהבה כי הם מצפים לילד שני, אח או אחות קטנים לארצ'י בנם הבכור. את ההודעה הם מסרו באמצעות תמונה קסומה שבה לבשה מייגן מרקל שמלה שעוצבה במיוחד עבורה. וכמובן שיש גם אזכור לנסיכה דיאנה המנוחה

מייגן מרקל מקריאה לבנה ארצ'י סיפור/אינסטגרם

יום האהבה הבינלאומי היה מרגש במיוחד השנה נוכח הבשורה שהגיעה מבני הזוג המלכותיים מייגן מרקל והנסיך הארי: הם מצפים לתינוק שני, אח או אחות קטנים לארצ'י, בנם הבכור. את הבשורה המרגשת של בני הזוג שיחררו לאוויר העולם באמצעות תמונת דיוקן קסומה בשחור-לבן שצולמה על ידי חברם הצלם מיסן הרימן. מטעם בני הזוג נמסר: "אנו יכולים לאשר שארצ'י הולך להיות אח גדול. הדוכס והדוכסית מסאסקס יותר ממאושרים לצפות לילד השני שלהם".

ההתרגשות מהבשורה גדולה, בעיקר נוכח העובדה שרק בנובמבר האחרון חשפה מייגן כי היא עברה בקיץ הפלה טבעית. החבר הצלם שתיעד את הרגע כתב לצד התמונה בהתרגשות: "מג, הייתי שם בחתונה שלך כדי לצפות בסיפור האהבה הזה מתחיל, וכבוד הוא לי לתעד אותו גדל. מזל טוב לדוכס ולדוכסית על הבשורה המשמחת".

אחרי שסיימנו להתרגש מהניוז - עברנו לתמונת הפורטרט שחור-לבן הרומנטית להפליא של השניים. בתמונה נראית מייגן שוכבת על הדשא בגן משגע, בין עצים, מניחה את ראשה על רגלו של הארי. יד אחת שלה מושטת אל בעלה והשנייה מונחת על הבטן ההריונית. לטובת התמונה לבשה מייגן שמלת מקסי בהירה, רחבה ונשפכת מהסוג הקליל והכיפי, שמתחברת לאנרגיות הקסומות שביקשו הזוג להעביר בתמונה הזו. השמלה נתפרה במיוחד עבורה על ידי ווס גורדון, המעצב האומנותי של בית האופנה קרולינה הררה, בזמן שהייתה בהריון עם בנה הראשון, ארצ'י, ואם זה לא סימבולי במיוחד - אנחנו לא יודעות מה כן.

עוד בוואלה! אופנה

מזכרת אחרונה ממשפחת המלוכה: מייגן מרקל בחרה בתכשיט מדויק של הנסיכה דיאנה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
האם נזכה לראות אותה בעוד לוקים הריוניים? מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

חובבי ארמון המלוכה בבריטניה חיפשו מחוות בתמונה - וכמובן שמצאו. 37 שנים ויום אחד בדיוק אחרי הכרזת ההיריון של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס, מייגן והארי יוצאים עם בשורה מרגשת משלהם. מתברר שהמחווה לאם או החמות המנוחה, הנסיכה דיאנה, מגיעה הפעם בדמות התאריך הנבחר. ב-13 בפברואר 1984, ערב הוולנטיינ'ס דיי, הודיעו דיאנה וצ'ארלס כי הם מצפים לבנם השני - הלוא הוא הנסיך הארי. בצעד של מחווה, החליטו מייגן והארי לחשוף את ההיריון שלהם גם הם ביום האהבה הבינלאומי. יש מי שיטען שמדובר בצירוף מקרים ותו לא, אבל חובבי הארמון מתעקשים שמדובר במחווה מכוונת.

מייגן מרקל 
הנסיכה דיאנה. GettyImages
בסופו של דבר, הכל אסופה של מחוות לנסיכה דיאנה המנוחה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully