וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבונים לפנים: אל תזלזלו בצעד הבסיסי של שגרת הטיפוח

השלב הבסיסי ביותר בשגרת הטיפוח הוא ניקיון הפנים. יש כאלה הנוטות להמעיט בערכו ולחשוב כי גם הסבון המוצק של הגוף יעשה את העבודה, אבל לא כך הדבר. בדקנו 8 סבוני פנים מ-69 שקלים ועד 250 - הנה מה שחשבנו

הדעות חלוקות לגבי סבוני פנים. יש את הראייה שאומרת כי סך הכול מדובר במוצר שאמור להיות הזול ביותר בשגרת הטיפוח שלנו - לקרצף ותו לא, בכדי שאת שאר האנרגיות (והמזומנים) נשים ביתר המוצרים כמו סרום טוב, קרם לילה פעיל ומסיכת הבהרה. האסכולה השנייה טוענת כי סבון פנים, על אף התרכובת הלא מסובכת בניגוד לקרמים השונים שמוצעים בשוק, הוא מוצר בסיס הכרחי חשוב במיוחד ויש להתייחס אליו ברצינות יתרה. לבחור כזה שמנקה ביסודיות, מסיר שאריות איפור אם צריך, ובמקביל דואג לשמור על איזון השומן בעור. בדקנו שמונה סבונים לפנים, של חברות מובילות לצד קוסמטיקאיות שמחזיקות במוצרי דגל משלהן והנה מה שחשבנו.

דרמלוג'יקה

דרמלוג'יקה, סבון פנים. יח"צ רשמי,
כבר שנים מככב בקטגוריה וזה לגמרי מוצדק/יח"צ רשמי

הספיישל קלינסינג ג'ל של המותג האמריקני המצליח כבר שנים מככב אצל הקוסמטיקאיות השונות, במיוחד אצל כאלה שלא מתהדרות במוצרים משלהן. ללא ספק - מדובר במוצר מצוין. הנסיינית דיווחה כי הוא מנקה ביסודיות, מאזן את רמת השומן בעור, אך יש גם מינוס קל - פתח הבקבוק מוביל לבזבזנות יתר ולא לשימוש נכון של המוצר, עניין מעט מבאס ביחס למחיר. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר: 190 שקלים ל-250 מ"ל.
איפה קונים: באתר או בנקודות המכירה השונות

פולה בליק

פולה, סבון פנים. יח"צ רשמי,
פשוט, מדויק ושווה לכל כיס/יח"צ רשמי

סבון הפנים של הקוסמטיקאית הידועה הוא בין המוצלחים ביותר שנבדקו. שירות מצוין הן מבחינת המחיר והן מבחינת היעילות ומתאים לכל סוגי העור, גם לכאלה הסובלות מאקנה. הריח עם נגיעת מי ורדים ומדובר בניקוי יסודי ונעים. המרקם לא קצפתי, ובתחילה יש מעט תחושה של שמן שנמרח בקלות על הפנים.
מחיר: 100 שקלים ל-250 מ"ל.
איפה קונים: באתר או בקליניקה בזרצקי 4 תל-אביב.

קליניק

קליניק, סבון פנים. יח"צ רשמי,
ניקיון יסודי במינימום חומר/יח"צ רשמי

הנסיינית, בעלת עור מעורב עד יבש, פלוס רגישה לריחות עד מאוד, נהנתה מתחושת הניקיון היסודית שהותיר הסבון. קצפתי, נטול ריח, ומספיקה כמות של 2-3 לחיצות בכדי לקרצף את הפנים היטב.
מחיר: 109 שקלים.
איפה קונים: באתר או ברשתות הפארם

שרה גץ

שרה גץ, סבון פנים. יח"צ רשמי,
שחקן חדש שהפתיע בענק/יח"צ רשמי

לצד כל החברות המוכרות, הקוסמטיקאית שרה גץ, שלא מרבה להיות בכותרת, הפתיעה בסבון פנים מהסרטים. הנסיינית, שעורה רגיל עד יבש, העידה כי מדובר בחגיגת קצף אמיתית. ריח של ניקיון, אך לא מבושם, מרקם קצפתי ובסיום העור אפילו זוהר כאילו השתמשת בטוניק של פיקסי.
מחיר: 250 שקלים ל-225 מ"ל.
איפה קונים: באתר או בטלפון 050-9235621

גרטייה

גרטייה, סבון פנים. יח"צ רשמי,
מרקם נעים עם פילינג עדין/יח"צ רשמי

הסבון הקצפתי שמבוסס על רכיבים אורגנים העניק לפנים מרקם מאוד נעים. הנסיינית, בעלת עור מבוגר, אף דיווחה כי ישנה תחושה קלילה של החלקה במצח, ככל הנראה תודות לגרגרי הפילינג שמצויים בתרכובת.
מחיר: 119 שקלים ל-150 מ"ל.
איפה קונים: דיזינגוף 79 תל-אביב או בטלפון 073-3942690

עוד בוואלה!

אפקט המתיחה: כך תשיגו עין מורמת וסקסית בלי הזרקות

לכתבה המלאה

חוה זינגבוים

חוה זינגבוים, סבון פנים. יח"צ רשמי,
קצפתי, משאבה חסכונית, מנקה ביעילות/יח"צ רשמי

לחובבות הז'אנר הקצפתי, גם הסבון של חוה זינגבוים נותן תוצאות מעולות. המחיר סביר בהחלט, המשאבה חסכונית ואין צורך בכמות גדולה בכדי לנקות ביסודיות.
מחיר: 157 שקלים ל-150 מ"ל.
איפה קונים: באתר

קרן ברטוב

קרן ברטוב, סבון פנים. יח"צ רשמי,
ריח ורדים פרחוני ועדין/יח"צ רשמי

הנוזל הוורדרד של קרן ברטוב הופך לקצף ולא מרגיש דליל לעומת קצפים אחרים. ריח ורדים פרחוני, אך לא כזה מעיק שנשאר אחרי הרחצה. המחיר לא מהזולים שתמצאו, אך מומלץ מאוד.
מחיר: 250 שקלים ל-210 מ"ל.
איפה קונים: בקליניקה - ברודצקי 43 תל-אביב

ללין

ללין, סבון פנים. יח"צ רשמי,
צריך מנה מכובדת בכדי להרגיש ניקיון אמיתי. מצד שני - המחיר מפתה/יח"צ רשמי

שני נסיינים בדקו את הסבון הנגיש ולהלן התוצאות - האחת ציינה כי הוא ייבש מאוד את העור וייתכן כי הוא נכון יותר לעור שומני. השני, בחור צעיר, טען כי יש צורך בכמויות בכדי להרגיש שהוא אכן מנקה. מחד - לא יקר מספיק בשביל לא להמליץ, מאידך - לא מהטובים שיש בשוק.
מחיר: 69.90 שקלים ל-150 מ"ל.
איפה קונים: בחנויות הרשת או באתר

  • עוד באותו נושא:
  • סבון פנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully