וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעריצה אותה": ג'יל ביידן נראתה באקססורי שנוי במחלוקת - והרשת מפרגנת

16.2.2021 / 7:20

הגברת הראשונה של ארצות הברית יצאה לקניות בחנות מקומית ונראתה עם אקססורי מפתיע לשיער, כזה שסבל במשך שנים מיחסי ציבור רעים. למרבה ההפתעה, ברשת דווקא פירגנו וראו בזה כבחירה אופנתית שהופכת אותה נגישה יותר

בווידאו: טקס ההשבעה של ביידן כנשיא ה-46 של ארה"ב/צילום: רויטרס

לא קל להיפרד מהטראמפיות והנוכחות האופנתית שלהן בבית הלבן. כן, מתברר שאנחנו עדיין מתקשות לשחרר, אבל כדאי שנתחיל להתרגל לגברת הראשונה החדשה בארצות הברית, כי גם לה יש כמה בשורות אופנתיות מפתיעות במיוחד. ג'יל ביידן העלתה לטוויטר שלה תמונה עם אקססורי לשיער שעשה קאמבק בתקופה האחרונה, בדגש על ימי סגר הקורונה, ובטוויטר משבחים אותה בלי הפסקה, בטענה שהבחירה בפריט הספציפי הזה הופכת אותה נגישה יותר. לא בטוח אגב שכולן ישמחו על הגושפנקא שקיבל האקססורי הזה מהגברת הראשונה, שהיה מושמץ במשך הרבה שנים - אבל מאוחר מדי לצאת נגד, ההייפ סביבה כבר קורה.

בסוף השבוע האחרון שיתפה ד"ר ג'יל, 69, תמונה שלה ממאפייה בוושינגטון הבירה, שם היא רכשה ממתקים לרגל חג האהבה. הפירסט ליידי לבשה ליום הסידורים מעיל ורוד פודרה של המותג הקנדי Hiso, עטתה מסיכת פנים שחורה וענדה עגילי פרחים של המותג Lele Sadoughi. ואולם, העיניים של כולן הופנו רק לפריט אחד בלוק הזה - גומיית הסקראנצ'י שאספה את שיערה הבלונדיני לקוקו קטנטן. "הלכתי לאסוף קצת פינוקים. ששש... אל תגידו לג'ו", כתבה ג'יל לצד התמונה, כשהיא חשבה שמה שיעורר סערה יהיה החיבה שלה לפחמימות ומתוקים או הרס ההפתעה לבעל האהוב.

למי שלא סגורה נזכיר שגומיית סקראנצ'י זו גומייה לשיער עטופה בבד שהייתה פופולרית מאוד בשנות ה-80 וה-90. עם השנים היא יצאה מהאופנה ואף זכתה ליחסי ציבור שליליים במיוחד שקישרו אותה אל נראות מוזנחת או מיושנת. היא הפכה מהר מאוד לאקססורי מושמץ וגם כשאושיות סטייל נראו איתה בציבור - זה לא ממש עזר להחזיר עטרה ליושנה. בשנים האחרונות גומיית הסקראנצ'י מתחילה לפלס שוב את דרכה חזרה אל המיינסטרים האופנתי, יחד עם הקריצות אל אופנת הניינטיז שנראות יותר ויותר בקרב אושיות סטייל ומעצבי אופנה. בתקופת הסגר, לצד לבוש הבית שהפך למלך של הארון, חזרה הסקראנצ'י וניסתה לשוב להיות פריט לגיטימי במגירת אביזרי השיער של כולנו. עכשיו היא מקבלת את החיזוק הנחוץ מהגברת הראשונה של ארצות הברית.

עוד בוואלה! אופנה

הבת של ג'ו ביידן הגיעה בטוקסידו סקסי וכולם נזכרו במייגן מרקל

לכתבה המלאה
ג'יל ביידן. GettyImages
משפיענית סטייל חדשה? ג'יל וג'ו ביידן/GettyImages

כאשר ג'יל ביידן נראתה עם אותו אביזר מושמץ לשעבר, הרשת געשה. באופן מפתיע, רבות הגולשות שהחמיאו לה על הבחירה וטענו כי היציאה שלה מהבית עם סקראנצ'י הופכת אותה נגישה יותר, מעין "אשת העם". "אני מעריצה אותה על זה שהיא משתמשת בסקראנצ'י", כתבה אחת הגולשות. "היא מדהימה", הוסיפה אחרת. ושלישית כתבה: "היא עם סקרנאצ'י! אני פשוט אוהבת אותה". אחרונה סיכמה את הסאגה בציוץ: "עוד אישה עם סקרנאצ'י עושה קניות בעסק מקומי. הגברת הראשונה, תמשיכי לשתף אותנו בתמונות כאלה, אנחנו זקוקים להן".

ג'יל ביידן, אשתו גל המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, ביום הבחירות, 3 בנובמבר 2020. רויטרס
"היא מדהימה". ברשת עפים על ג'יל ביידן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully