וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה מצטלמת טופלס - ומעוררת סערה. אבל לא בגלל מה שאתם חושבים

16.2.2021 / 11:44

רירי העלתה תמונה לאינסטגרם בה היא בבוקסר סאטן בצבע לילך ובלי חולצה בכלל. על גופה ענדה תכשיטים מאסיביים, שכוללים גם תליון הינדי קדוש. ואיך הגיבו ברשת? כמו שאתם מצפים, כמובן

ריהאנה/אינסטגרם

מאז שנודע כי מותג ההלבשה של ריהאנה, פנטי, צפוי להיסגר, אנחנו וכל 91 מיליון העוקבים שלה מקבלים ממנה הרבה יותר נוכחות אינסטגרמית. אולי זו הדרך שלה להתמודד עם הבשורות הקשות או שזו הדרך להראות שחרף נפילת המותג שלה היא עדיין חיה ובועטת - עם מינימום בגדים כמובן. שבוע בדיוק אחרי לוק הטאי דאי שהתקשינו לעכל, אנחנו מקבלות את ריהאנה טופלס - והרשת, כמובן, משתגעת בהתאם.

רירי שיתפה באינסטגרם תמונה שלה עומדת נטולת חולצה ליד בריכה, כשלגופה מכנסי בוקסר קצרצרים מבד סאטן מבריק של מותג ההלבשה התחתונה שלה סוואג' פנטי. אלמנט נוסף ובולט בתמונה אלו התכשיטים ההינדים המאסיביים של המעצבת סו גרג שכוללים שרשרת חרוזים בסגול לילך עם תליון גדול, צמיד ענק, טבעת עם נוכחות ועגילי אוברסייז, גם הם מאותה אבן לילך שמהווה מוטיב חוזר בלוק. שפתייה נצבעו בורדו, כאשר האיפור כולו הוא ממוצרי מותג הביוטי הפרטי שלה, פנטי ביוטי.

אם התכשיטים האלה מוכרים לכם, זה כמובן לא במקרה. תכשיטים של אותה המעצבת באותו הסגנון ענדה ריהאנה כאשר הצטלמה לאותה תמונת טאי דאי מושמצת. אז היא בחרה בגווני טורקיז שהתכתבו עם הלוק הצבעוני, והפעם השתדרגה עם גווני לילך קסומים שמחמיאים לה הרבה יותר. על אף שהתלהבנו בטירוף מתכשיטי הלבנדר הללו, לא כולם הסכימו איתנו. גולשים רבים ברשת ראו בבחירה לענוד שרשרת עם תליון של גנש, האל ההינדי בצורת פיל שאחראי על שגשוג והצלחה, כניכוס תרבותי ופגיעה ברגשותיהם.

"ריהאנה, תפסיקי להשתמש בדת שלי לטובת אסתטיקה. זה פסל של גנש בסוף השרשרת שלך והוא דמות קדושה עבורנו, ההינדים", כתב אחד הגולשים. "לענוד את השרשרת הזו, שעליה פריט הינדי קדוש, זה ניכוס תרבותי. התרבות שלי היא לא האסתטיקה שלך", כתבה גולשת נוספת. אחרת הוסיפה: "היא מזלזלת בכל כך הרבה דתות", ועל הדרך דאגה להזכיר, כמו עוד הרבה גולשים, את הפעם ההיא ב-2013 שריהאנה הצטלמה ליד מסגד באבו דאבי והצליחה להרגיז את המוסלמים.

עוד בוואלה! אופנה

ריהאנה לוהטת בביקיני דובדבנים, אבל מה נסגר עם השיער?

לכתבה המלאה

אבל חוץ מסערה בנוגע לשרשרת שענדה, ריהאנה גם הצליחה להלהיב את הרשת בגלל הבחירה להצטלם טופלס - ולהיראות כל כך לוהטת. "הבוקסר מגיע עם הגוף הזה?", כתבה לה השחקנית איסה ריי. "הלסת שלי ברצפה", כתב לה הצלם מיילס דיגס, ונסה הדג'נס כתבה לה שהיא "לוהטת" ואיימי סונג הסתפקה באמוג'י של להבות. בין אלפי התגובות המפרגנות, הייתה תגובה אחת שמצאה חן בעינינו במיוחד: "וואו, היא פשוט עושה הכול חוץ מלסיים את האלבום הבא שלה". מדויק.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully