וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואה ליפה לבשה וסט מדליק והוא כבר סולד אאוט בכל הצבעים

16.2.2021 / 15:15

הזמרת יצאה לשיטוט בלוס אנג'לס לצד בן זוגה אנואר חדיד כשהיא לובשת לוק באווירת ניינטיז שכולל וסט כתום מגניב עם פרווה סינטטית, כובע בייסבול ורוד ותיק במחיר מופקע. נשמע כמו בלאגן - אבל זה עובד

אחרי שחגגה את יום האהבה עם בן זוגה אנואר חדיד, יצאה דואה ליפה ליום סידורים בלוס אנג'לס ומשהו בלוק שלה תפס את תשומת לבנו. אולי זה הצבע הבוהק של הווסט, אולי שילוב הפרווה הסינטטית המדליקה ואולי הטוטאל לוק שפשוט משדר ניינטיז וייב מנצח. כך או כך, נראה שהרבה נשים ברחבי העולם הסכימו איתנו - כי הווסט של דואה כבר הספיק להיות סולד אאוט, מה שאומר שההייפ בעיצומו.

לשיטוט לצד בן הזוג, לבשה דואה בת ה-25 ווסט פאף כתום שפרווה מעטרת את הצווארון שלו, כאשר זה סגור עד הסוף. אם חשקה נפשכן באחד כזה - מזכירות לכן - הוא כבר סולד אאוט, אבל שווה לעקוב אולי יחזור למלאי. אפילו המחיר יחסית נוח ועומד על 120 פאונד בלבד. הווסט שייך למותג לונדוני בשם Maga Archivio של מעצבת בשם ריטה, שלמדה עיצוב אופנה במילאנו. "אני מעצבת וסטים צבעוניים, עשויים ניילון ועמידים במים עם צווארוני וינטג'", היא מעידה על עצמה באתר שלה. את הווסטים אפשר למצוא בעוד צבעים מלבד הכתום הבוהק של דואה, כמו למשל ורוד דובדבן, סגול כהה, סגול לילך, ירוק פיסטוק וחום. כמו כן, באתר יש גם כפפות תואמות, אם מישהי חולמת על סט לחופשת סקי.

להשלמת הלוק, צירפה דואה לווסט המוצלח חולצה שחורה ארוכה מתחת, שחושפת מעט בטן, לצד מכנסי ג'ינס בגזרה ישרה וחגורת עור שחורה עם אבזם כסוף. כובע בייסבול ורוד ומושלם נתן עוד נגיעת צבע, מסיכת פנים תואמת של המותג Kaze, מגפי ד"ר מרטינס כבדים שהתכתבו בצורה נהדרת עם אווירת שנות ה-90 ותיק של מיו מיו עם תג מחיר מופקע של 3,100 דולרים. מהתיק השתלשלה לה בובה של ארנבון ורוד, מה שגרם לנו לתהות - האם זו המתנה שהיא קיבלה ליום האהבה מאנואר?

עוד בוואלה! אופנה

דואה ליפה בשער רותח לרולינג סטון

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully