וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלזה הוסק חושפת תמונות היריון מטריפות רגע אחרי הלידה

הדוגמנית השבדית שהכריזה בסוף השבוע כי הביאה לעולם את בתה הבכורה, משתפת מסט צילומים משגע שנלקח לפני שבועות ספורים ומדברת על חווית הלידה הטבעית שעברה. "לידה היא באמת להתעמת עם עצמך. זה הכאב, הפחד והחושך הגרועים ביותר שחוויתי אי פעם"

בספטמבר האחרון הפתיעה אלזה הוסק (32) וחשפה כי היא בהיריון מתקדם. תמונות עירום שצילם סנטה ד'ארוזיו האגדי ליוו את הבשורה המרגשת כשהיא עטופה במעיל פרווה לבן שמכסה את האיזורים האינטימיים. מאז שלל לוקים הריוניים התחלפו בפיד האינסטה המוצלח של הדוגמנית השבדית, עד לבשורה בסוף השבוע כי היא הביאה לעולם את בתה הבכורה - טולי, לצד בן זוגה טום דלי.

כעת, תמונות חדשות שמלוות בשישה פוסטים שונים, בהם מדברת הוסק באריכות על חווית הלידה, מציפות את הרשת, גם שם, פחות בבגדים עסקינן ויותר בגופה המשגע של הפאשניסטה. מאחורי הצילומים עומדת יוליה גורבצ'נקו, כשעל הסטיילינג, זה שאין הרבה ממנו, אחראית סנדי ארמני. בין הפריימים ה'לבושים' יותר ניתן לראות את הוסק באוברול טייסים כחול, ממנו מבצבצת הבטן, חולצת דנים פתוחה, טי-שירט קטנטנה ועוד מכופתרת שנקשרה בקלילות מתחת לחזה בעוד הוסק מעלעלת בערימת ספרים.

הלוקיישן הנבחר לסט הצילומים הוא ביתם של דלי והוסק, על שפת הבריכה הפרטית, שם יושבת הוסק על מקפצה בתחתונים בלבד, הטשטוש ארטיסטי למדי - שני קווים מוצלבים בצבע שמנת שמסתירים מעט את החזה. ביתם של הזוג שימש גם ללידה הטבעית בה בחרה הוסק, לצד דולה ומיילדת, חוויה עליה דיברה באריכות באותם שישה פוסטים באינסטגרם.

"לידה היא באמת להתעמת עם עצמך, לשים את הפחדים והספקות שלך בצד. זה הכאב, הפחד והחושך הגרועים ביותר שחוויתי אי פעם באותם רגעים", כותבת הוסק. "אני מרגישה כמו חיה. ויתרתי על כל תחושה של איך אני נראית, מה מישהו יחשוב עלי, מה היה נורמלי לפני שעות רבות. עזבתי את האגו שלי, את הגאווה שלי. אני רק מתקרבת לתינוקת שלי".

על בייבי טולי כתבה - "עברו כמה ימים מאז ולפעמים אני מסתכלת עליה ואני בוכה כשאני חושבת על מה שעברנו ביחד. אני מרגישה הכרת תודה כל כך כלפי הנשים סביבי, אני מסתכלת על האימהות סביבי בכבוד כה עמוק ובהערצה ואני מרגישה הכרת תודה כל כך למקצוע היפה של המיילדות והדולות. אני מבינה שלידה יכולה להיות קלה או קשה, יפה או חשוכה, אבל הסיפור של כל אישה כל כך קדוש וחשוב".

עוד בוואלה!

ריהאנה מצטלמת טופלס - ומעוררת סערה. אבל לא בגלל מה שאתם חושבים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully