וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהים, תסתכל על השמלה הזאת": כך מיגנטו אותנו לסרט החדש של זנדאיה

21.2.2021 / 6:45

הפאשניסטה המחוננת בת ה-24 מככבת בסרט חדש של נטפליקס, "מלקולם ומארי", שלא זוכה לקונצנזוס ממבקרי הקולנוע. את רגע הזוהר היא דווקא מקבלת תודות לשמלה אחת כסופה ומשגעת בעלת חיתוכים סקסיים שמדגישה את נתוניה הטבעיים

מתוך הסרט "מלקולם ומרי"/נטפליקס

סרטה החדש של זנדאיה, "מלקולם & מארי" בנטפליקס התקבל בתגובות מעורבות בקרב מבקרי הקולנוע ומדורי התרבות שסקרו אותו מאז שעלה לאוויר לפני כשלושה שבועות. את הקונצנזוס המיוחל קיבלה דווקא המלתחה שרקח לה סטייליסט הכוכבים לאו רואץ', מי שאחראי כבר כמה שנים על הכרתה של זנדאיה (24) כאייקון אופנה, כמו גם על המהפך המדובר של סלין דיון ועל הלוקים של אריאנה גרנדה.

עלילת הסרט מתרחשת כולה בלילה אחד ועוקבת אחר זוג צעיר, במאי ובת זוגו, כשהם שבים מהקרנת הבכורה של סרטו האחרון. במהלך הלילה השניים בוחנים את מערכת היחסים ביניהם כשהם מבקרים מחדש וחופרים כמעט בכל ויכוח כואב שהיה להם בעשור האחרון. המשימה של רואץ' הייתה לפצח איך יוצרים דיבור על עבודתו עם כמה נקודות פתיחה בעייתיות: לילה אחד, לוקיישן אחד, שלושה אאוטיפים בלבד וצילומים בשחור-לבן.

מלקולם ומארי. נטפליקס,
דיאלוג בשחור-לבן ושמלה אחת מחרפנת. זנדאיה/נטפליקס

בראיון ל-The Cut שפורסם ערב עליית הסרט הסביר רואץ' איך מפיחים חיים תחת המגבלות, כולל הבקשה של הבמאי, סם לוינסון, שרצה שהכול יהיה "נצחי, כך שכשאנשים יצפו ב'מלקולם ומארי' בעוד 20 שנה, הם יחשבו, אלוהים, תסתכל על השמלה הזאת".

התקלה נוספת הגיעה מכיוון הקורונה. "מלקולם ומארי" היה הסרט הגדול הראשון שהושלם לחלוטין תחת מגבלות פנדמיות, כך שאת עבודתו הוא היה צריך לעשות בשלט רחוק. תפקידו של רואץ' היה למעשה להיכנס לראשה של מארי וליצור כל מראה שיתאים לסיטואטיה הרגשית בה נמצאת הדמות. "אני לא חושב שלמארי ולזנדאיה יש משהו במשותף מלבד זה שהן חולקות את אותו גוף", אמר קואץ' באותו ריאיון, "אז האתגר היה להבין מי בדיוק הייתה מארי ואיזה סוג של ילדה היא. אנחנו לא יודעים בת כמה היא, אבל היא חיה, והיא עשתה כמה דברים, והיא עשתה כמה טעויות, והיא אוהבת אופנה, היא סקסית ומינית".

מלקולם ומארי. נטפליקס,
"אלוהים, תסתכל על השמלה הזאת"/נטפליקס

בחלק הראשון של הסרט הזוג שב הביתה מהאירוע וזאנדיה לובשת את שמלת הקאט-אאוט המבריקה והאולטרה-סקסית איתה הייתה בהקרנת הסרט של החבר שלה עם מחשוף מכובד באיזור החזה ושסע עמוק. "ההערה החשובה ביותר שקיבלתי מסם לוינסון היא שהשמלה צריכה להיות בתנועה מכיוון שהיא מצולמת בשחור-לבן", מסביר רואץ', "היה צריך חיים - לתפוס את האור הזה מכל זווית ומכל כיוון, וגם להרגיש נוזלי. המתכתי הייתה דרך טבעית בשבילי להשיג את זה".

השמלה עצמה נתפרה בהתאמה אישית על ידי ג'ייסון רמברט, סטייליסט ומעצב הבית של הלייבל Aliette NY שהוא גם חבר וקולגה של רואץ', ועוצבה בהשראת דמותה של מישל פייפר מקזינו. על הגרבונים (וולפורד) שנחשפים ברגע בו השמלה מסיימת את תפקידה אמר: "אני חושב שתפרים אחוריים הם סקסיים להפליא ותמיד היו כאלה. אם אתה חושב על היפיפיות הפצצות משנות החמישים, תמיד היה להן את התפר האחורי הזה. יצרתי את אשת הפנטזיה הזו בראשי, סברתי שחשוב להשתמש בכאלה".

עוד בוואלה!

עם מלתחה גברית ואטטיוד מחוספס: הצילומים המושלמים של זנדאיה

לכתבה המלאה

נעלי העקב המכוסות בגבישי קריסטל שחורים שהותאמו לשמלה הכסופה עוצבו לזאנדיה בהתאמה אישית על ידי כריסטיאן לובוטין וכאן נגמרת הסאגה על בגדי ערב מהפנטים. בהמשך נראית זנדאיה בתחתונים לבנים וגופיית סבא לבנה ללא חזייה - שני פריטים מינימליסטיים שחושפים את גופה המשגע. רואץ' חיפש לוק סקסי מצד אחד, אך לא מידי, כדי שמלקולם לא יסיק בטעות שהיא תרצה לשים משהו שיגרום לו לחשוב שהיא מנסה להיות סקסית בשבילו. "בהשראת ניקול קידמן בעיניים עצומות לרווחה. ידעתי שזה יהיה המראה. ניסינו הרבה בדים וגזרות שונות". הפור נפל על גופיית ריב מבית Arie ב-19.90 דולר.

לשליש האחרון של הוויכוח, שמתרחש בשעות הבוקר המוקדמות, מארי לובשת קימונו פרחוני מעל הגופייה, פריט וינטג' שהושאל מארונה הפרטי של הכוכבת. הקרדיט, מסתבר, שייך לזאנדיה, "זה היה באמת הגאונות של זנדאיה. היא חשבה שזה יצליח, והסכמתי". בעקבות ההייפ, השמלה הכסופה הנקראת גם - Zee dress, על שם השחקנית, זמינה באתר המותג ומחירה 1,200$, לכל מי שחולמת על אירוע שטיח אדום בקרוב.

מלקולם ומארי. נטפליקס,
קימונו פרחוני מעל גופיית סבא ותחתונים/נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully