וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצועה מנצחת ומונוגרמה מאוזנת: התיק החדש של לואי ויטון

22.2.2021 / 6:50

הנסיונות לייצר באזז סביב תיק חדש מצריכים מכונה משומנת של ידועניות וחובבות אופנה ברשתות החברתיות. לא מעט כשלו בשנה האחרונה, אבל יש לנו תחושה שהחדש מבית לואי ויטון עולה על כולם

אמה סטון, סופי טרנר, ג'ניפר קונלי, הטניסאית נעמי אוסקה וג'יידן סמית' נבחרו לדגמן את קולקציית אביב-קיץ 2021 של לואי ויטון, כשהפעם המעצב הראשי של בית האופנה הצרפתי, ניקולה גסקייר, תפקד גם על תקן הצלם. הפריט המוביל בתמונות הקמפיין היה תיק 'קוסין', שמסתמן כ'איט בג' החדש, נוכח הבולטות ברשתות החברתיות בימים האחרונים.

כמובן שאנחנו מספיק זמן כאן בכדי לדעת שהכול מתוזמן מראש ואף אחת לא קיבלה את התיק הזה "במקרה", ובטח שלא ניגשה לחנות לשלם עליו ממיטב כספה. מערכת יחסי הציבור שדואגת להטמיע פריטים כאלו במרחב האופנתי יודעת היטב את העבודה, ומקווה להביא את ההמונים ברגליים אחרי השתלטות וירטואלית על כל חלקה טובה בפיד.

בווג צרפת העניקו במה מכובדת לתיק החדש לקראת ההשקה הרשמית ב-19 בפברואר וסיפרו כי היה צורך בשבעה תופרי עור, 18 חתיכות עור ו-1,000 תפרים בכדי להפיח בתיק הזה חיים. אז מה כן עשוי להפוך את התיק הזה להצלחה מסחררת אמיתית אחרי ה'רומן סטאוד' של ולנטינו (שעבד לא רע על אנג'לינה ג'ולי), ה'דיור בובי' החדש של כריסטיאן דיור שלא באמת המריא, או ה-LV pont 9 מבית לואי ויטון שהיה די חלש ביחס לעיצובים האייקונים של המותג?

בוויטון השכילו לאמץ את רצועת השרשרת המנצחת, עליה מנצח בשנים האחרונות דניאל לי מבית בוטגה ונטה, שהופכת את התיק ליוקרתי ומפונפן אך בו בזמן לאדג'י ומדליק. תיק 'קוסין', בעל שלושה תאים סופר שמישים, עשוי עור רך בשייפ מלבני עם ידית שרשרת מוזהבת או כסופה ועוד רצועת נשיאה עשויה בד למראה קליל יותר למי מעוניינת להניח אותו בהצלב. ההיסטריה הגדולה היא כמובן המונוגרמה המוטבעת על גבי כל התיק (אך לא בגרסת החום-שמנת המיושנת) ויש גם קשת גוונים רחבה מאדום-כתום, כסוף עתידני, שמנת, שחור, ירוק זית וירוק עז. המחיר, לצערכן, עדיין נותר באפלה ונראה כי רק מי שתיגש פיזית לחנויות המותג או תשתחל לאיזו רשימת המתנה באתר תזכה לאחוז בו. כך או כך - תתכוננו להיפרד מ-2,000$ במקרה הטוב.

עוד בוואלה!

כל היפות והנכונות משוויצות בתיק החדש של ולנטינו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully