וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה ג'סיקה פרקר, אם ככה ייראה החידוש של "סקס והעיר הגדולה" - מצבנו רע

22.2.2021 / 13:00

בתוך שבועיים, שרה ג'סיקה פרקר נראתה פעמיים בלוקים מפוזרים וכאוטים למדי. אם היא לא תשחרר את החיבה לטרנד האקלקטי ותביא אותו לסט הצילומים של חידוש "סקס והעיר הגדולה", אפשר מראש לוותר על הצפייה

שרה ג'סיקה פרקר. בקגריד, בקריד
יותר מידי מהכל. שרה ג'סיקה פרקר ברחובות ניו יורק/בקריד, בקגריד

עוד לא עברו שבועיים מאז הלוק הקשוח (ואנחנו עדינות) של שרה ג'סיקה פרקר ברחובות ניו יורק - והנה היא ממשיכה באותו הקו. השחקנית, 55, שלנצח תהיה עבורנו קארי בראדשו, נצפתה בדרכה לחנות הנעליים שלה בתפוח הגדול כשהיא נצמדת לטרנד האקלקטי שנראה יותר כמו כאוס, מבולגן ומפוזר המורכב משכבות, הדפסים ושלל צבעים. ועכשיו לשאלת מיליון הדולר - האם זה מה שמתכננים לנו לחידוש של "סקס והעיר הגדולה"? האם זוהי הצצה למלתחה החדשה של קארי בראדשו? אחרי שנודע כי דמיותיהם של סמנת'ה ג'ונס ומיסטר ביג לא יהיו בחידוש המיוחל, כל שנותר הוא להישען על הסטייל - והלוקים האחרונים של פרקר מאותתים על חשש אמיתי בגזרת המלתחה.

אז מה בקומבינציה פרקר היה כל כך קשה לעיכול? השחקנית לבשה שמלה פרחונית בגזרת A עם סיומת קישוט תחרה שהמחשוף שלה מתיישב בדיוק מתחת לחזה. אבל לא, אין פה משהו סקסי - כי את אזור החזה מכסה חולצת מכופתרת בגווני חד-קרן של סגול-תכלת-ורוד. וזה כמובן לא הכול. פרקר גרבה זוג גרביים של גוצ'י עד הברך שעולים 180 דולרים, בצבעי ורוד ואדום. זה אמור לכאורה להתכתב עם צמד נעלי העקב האדומות שלה, השייכות כמובן למותג הפרטי שלה SJP, ותג המחיר שלהן הוא 350 דולרים. מעל כל החגיגה צירפה מעיל חום גדול, פלוס מסיכת פנים מקושקשת, משקפי שמש אוברסייז ותיק גב שלא ממש קשור להופעה. החלק הנקי ביותר בלוק, באופן מפתיע, הגיע בגזרת השיער - שהיה אסוף בקפידה לאחור.

עוד בוואלה! אופנה

מזל שהקיץ נגמר: שרה ג'סיקה פרקר באובססיה על בגד הים השחור שלה

לכתבה המלאה

רק תזכורת, לפני פחות משבועיים נצפתה פרקר בלוק שכולל שמלה רחבה עם הדפסים בגווני כחול-חום, מעין חותלות מקושטות בצבע ורוד, מעיל מנומר גדול, אותה מסיכת פנים מקושקשת עם שרשרת המשקפיים הצמודה, משקפי שמש גדולים, אוזניות בוקסה עצומות ונעלי עקב נוצצות מהמותג הפרטי שלה. כבר אז זיהינו את תחילתו של הבלגן בעיניים, אבל לא חשבנו שזה יכול להחמיר. ובכן, התבדינו. עכשיו אנחנו דורשות לוק תיקון, כי אנחנו יודעות, בלי צל של ספק, שאם יש משהו שארי בראדשו מצטיינת בו זה מיקס אנד מאץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully