וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר ניקינו מספיק השנה: לא חלמנו שהאקססורי המפוקפק הזה יחזור לחיינו

24.2.2021 / 6:50

בשורות מהניינטיז ממשיכות להגיע, אך באמת שלזה לא ציפינו. אחרי המטפחות, הקשתות העבות והסיכות המוגזמות - שבים הקליפסים הגדולים לשיער. רוזי הנטינגטון וויטלי עשתה את זה מושלם ויש לנו גם אופציות נגישות עבורכן

בעוד אנו שבעות מכל קאמבק ניינטיז מפוקפק שפושט על עולם האופנה, הפעם באמת לא דימיינו את זה מגיע: הקליפסים לשיער. כן, אותם גושי פלסטיק משוננים המשמשים בעיקר כאביזר פונקציונלי במספרות או ברגעים בהם אנחנו שוהות בבית בפעילויות ניקיון, מסומנים בימים אלו כליגטימיים לחשיפה בציבור. את התודה תפנו לגברת רוזי הנטינגטון וויטלי שתיעדה לפני פחות מחודש את שיערה המושלם אסוף בקליפס לבן בוהק בפוסט של ארבע תמונות שונות. שלא נפספס חלילה אף זווית של האקססורי הלוהט.

מאז הרשת לא מפסיקה לציין ולנתח את הנושא מכל כיוון. כך גילינו גם שבלה חדיד כבר שנתיים דבקה בתופעה, כמו גם גיסתה הזמרת דואה ליפה ואשת הסטייל אלכסה צ'אנג. אבל בעוד הן מקפידות לשמור על התענוג רק כקוריוז אגבי כשהן אוף דיוטי עם סמרטוטים במרחב הציבורי, הנטינגטון וויטלי נעצה את הקליפס כפריט לגיטימי שזכאי לבמה בפיד.

לא היינו מציינות את העניין אם הוא היה נעצר אצלה, אבל בשבועות האחרונים הפופולריות של המפגע הוויזואלי מתפשטת בקצב של המוטציה הבריטית. יש לציין שדווקא בשנה האחרונה הקליפס בעצם כיכב אצלנו בבית, עם דגש על הבית. זו היתה שנה שבה ניקינו, בישלנו וסידרנו את החלל ממנו בקושי יצאנו, ואין ספק שהוא שימושי.

בניגוד לגומייה למשל, שאחרי כמה שעות איתה על הראש השיער מאבד את טיפת החן שעוד נשארה לו, בהיעדר הזמינות של המספרות לקליפס יש יתרון ברור בשמירה על האופציה לפזר את השיער בהצלחה גם לאחר שעות של שימוש בו. לכן נוכל להסכים על לגיטימציה לצאת איתו מהבית כשהשיער אסוף ברישול, עם דגש על רישול.

פלוס נוסף לזקוף לזכות השימוש בקליפס הוא במקרה בו השיער לא במצב המאפשר פיזור, ואז נותר רק לפנפן את הפוני וליצור מראה מטופח. שחקן נוסף בז'אנר הוא בית האופנה הצרפתי בלמיין, שמחזיק בליין מוצרים לשיער - Balmain Hair Couture, במסגרתו נמכרת הגרסה המפונפנת Pince a cheveux. הקליפסים של בלמיין מגיעים בשלושה גדלים (90-130 דולר), עשויים אצטט ובמרכזם מוטבע לוגו בית האופנה המצופה בזהב 14 קראט. כרגע רובם בסטטוס סולד אאוט, אבל הנה כמה אופציות מקומיות במחירים הולמים יותר:

קליפסים. אילוסטרציה, צילום מסך
1. לייף לסופר-פארם - 9.90 שקלים, 2. סקארה - 9.90 שקלים, 3. פרפואה - 39.90 שקלים, 4. סקארה - 5.90 שקלים, 5. פרפואה - 19.90שקלים, 6. גולף - 19.90 שקלים/צילום מסך, אילוסטרציה

למשקיעות - הקליפס של בלמיין

עוד בוואלה!

רצועה מנצחת ומונוגרמה מאוזנת: התיק החדש של לואי ויטון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully