וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני גיל 80: מרתה סטיוארט בשיא שלה

24.2.2021 / 11:40

כוהנת עיצוב הבית הצטלמה להפקת אופנה של מגזין הארפר'ס בזאר וישבה לריאיון שהוא מעין הוקרה על מפעל חיים. בגזרת הסטיילינג נרשמו הפתעות מרשימות כמו שמלת גלאם, מיני קטנה ושחורה ואאוטפיט קז'ואל מנצח

"מרתה סטיוארט היא המשפיענית האמיתית", נכתב בכותרת הכתבה שהוקדשה לה במגזין הארפר'ס בזאר האמריקני. ואכן, אי אפשר להתכחש לזה שסטיוארט, גורו עיצוב הבית וכוהנת ההום-סטיילינג, היא אייקון, וזה שהיא תחגוג השנה 80 רק הופך את הכתבה הזו לכמעט הוקרה על מפעל חיים. בריאיון המרתק במגזין היא אולי מסכמת את פועלה - וזה בהחלט חשוב, אבל לנו לקח זמן לעבור לטקסט אחרי הפקת האופנה המפתיעה שהצטרפה לכתבה. סמירה נאסר, עורכת המגזין, היא גם זו שהייתה אמונה על הסטיילינג ובחרה עבור סטיוארט מנעד רחב של לוקים - מגלאם אולטימטיבי, דרך סקסיות ברמות הכי גבוהות שיש ועד אובר-סייז גברי ומגה טרנדי. מה שבטוח, התוצאות מרשימות. "מי אמר שנשים דועכות אחרי גיל 40?", כתבה נאסר באינסטגרם שלה לצד ההפקה.

חמישה לוקים נבחרו עבור הפקת האופנה של סטיוארט. הלוק בקטגוריית ה"גלאם" כולל שמלת שכמייה ורודה מבד גדול ונשפך של ג'יאמבטיסטה ואלי, מראה קלאסי וזוהר באווירת השטיחים האדומים שאנחנו כל כך מתגעגעות אליהם. לשמלה צורפה שרשרת תליון גדולה במיוחד, גם היא של ג'יאמבטיסטה.

הלוק השני בהפקה כולל שמלה שחורה פרחונית בסגול-אדום של גוצ'י עם נעלי עקב של מנולו בלאניק. שמלה קצת יותר שמרנית בסטייל שלה, אבל עדיין מחמיאה ונכונה. השמלה השלישית יוצרת מראה רותח במיוחד כשסטיוארט לובשת שמלת מיני קטנה שחורה ומוצלחת במיוחד של בלמיין עם מחשוף מרובע, כתפיים מודגשות וכפתורים גדולים לכל האורך. לשמלה הוסיפה גרביונים של קלצדוניה, עגילים של קרטייה ונעלי עקב בצבע שחור של לובוטין.

עוד בוואלה! אופנה

עושה מהלימון לימונדה: מייגן מרקל חוזרת לעצמה בשמלה אביבית משגעת

לכתבה המלאה

ומהשמלות - עוברים אל הסטריט סטייל הקולי. והנה לכן לוק שתרצו לאמץ, ולא משנה בנות כמה אתן: סטיוארט צולמה בג'ינס בגזרה ישרה רחבה של ליוויס, עם מעיל אוברסייז אפור של Fear of God ומתחת טי-שירט לבנה. בשביל קצת יוקרה היא ענדה שעון ועגילים של קרטייה, נעלה לואפרס קלאסיות של Tod's ואחזה כובע באקט טרנדי של אמריקן טרנץ', שבחלק מהתמונות היא גם מצולמת כשהוא על ראשה. הטוויסט המעניין בלוק הוא שרשרת פנינים זהובה של Jewelmer, שמוכיחה לנו שלפעמים האקססוריז הקטנים הם שעושים את ההבדל. האאוטפיט האחרון שנבחר עבור סטיוארט להפקה הוא חליפה אפורה של Fear of God, שמשדרת עוצמה נשית שאי אפשר לעמוד בפנייה. בניגוד לציפיות, הפעם נעלה סטיוארט סניקרס של קונברס, במקום נעלי עקב לכאורה מתבקשות והפכה את הסגנון מחליפה מכובדת ורשמית, ללוק יומיומי מצוין. קמלה האריס מודה לך.

מרתה סטיוארט הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
כולנו נרצה לאמץ. מרתה סטיוארט להאפר'ס בזאר/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

בכתבה עצמה שהצטרפה להפקה נוטפת הסטייל היא דיברה בעיקר על הקריירה שלה, כולל החרטה הגדולה שלה שקשורה לתקופה שלה בכלא. ב-2004 היא נשפטה לחמישה חודשי מאסר בפועל בין דיווחים שקריים לרשויות ארה"ב שהובילו לרווחים כלכליים ממכירת מניות. בריאיון היא מספרת שהתקופה הזו בכלא מנעה ממנה לעשות צעד בקריירה שהיא מאוד רצתה, ועד היום חשה לגבי כך החמצה ופספוס. "הצער הכי גדול שלי שאני יכולה לדבר עליו הוא שלא הייתי המנחה של 'סאטרדיי נייט לייב'. קצין המבחן שלי לא אפשר וזה ממש עצבן אותי, כי מאוד רציתי להיות המנחה של התכנית. מאוד רציתי את זה בקורות החיים שלי". את הכתבה היא סוגרת במסר לחיים: "קחו את החיים בידיים שלכם. אל תתנו לאנשים אחרים להכווין אתכם. דעו מה אתם רוצים. אני באמת מאמינה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully