וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה מהלימון לימונדה: מייגן מרקל חוזרת לעצמה בשמלה אביבית משגעת

אחרי ההודעה על היריון שני, מייגן מרקל והנסיך הארי הפציעו בהופעה פומבית ראשונה דרך מסך הזום כמובן, כשהדוכסית לשעבר הפתיעה בשמלת לימונים נהדרת. בהחלט עייפנו מחולצות מכופתרות

העניין האופנתי סביב מייגן מרקל די דעך בשנה האחרונה. היא התנתקה מבית המלוכה, מה שהוביל לירידה דרמטית בבגדי ערב יוקרתיים, וגם המעבר לקליפורניה בטיימינג של מגיפת הקורונה הביא לחוסר עניין משווע. בכל זאת - כמה אפשר לראות פלג גוף עליון בחולצות מכופתרות בנאליות דרך מסך הזום?

אך למזלם של הדוכסים לשעבר מסאסקס, מייגן מרקל (39) והנסיך הארי (36), יש בייבי מספר 2 בדרך, ואחרי תמונה פסטורלית של השניים שחושפת את ההיריון, הם מופיעים באירוע לייב של ספוטיפיי, ונראים קורנים במיוחד.

לעוד חדשות אופנתיות:
שרה ג'סיקה פרקר, אם ככה ייראה החידוש של "סקס והעיר הגדולה" - מצבנו רע
"בעלה של שירה איסקוב לא הרשה לה ללבוש שמלת סטרפלס - אני אעצב לה אחת"

מייגן הביאה את האביב בשמלת לימונים של אוסקר דה לה רנטה כשרקע השמלה תכלת עדין ועליו מונחים לימונים ועלים שמטפסים באלגנטיות עד לצווארון. שיערה הארוך פונפן בוויבי קליל, האיפור היה טבעי גם כן, עם שדרוג קליל של שחור מתחת לעיניים והנעליים עדיין נותרו מחוץ לפריים, כשהזוג הצטלם מביתם במונטסיטו, קליפורניה.

עלות השמלה, הנקראת פרי הדרים פרימוורה, 3,490 דולר במידה והסתקרנתן, מה שמעיד כי מרקל חוזרת לסורה וייתכן כי צפוי לנו שיק הריוני עם אאוטפיטים מפוצצים כמו בימים של בייבי ארצ'י. בגזרת האקססוריז נרשמו צמיד אהבה ושעון של קרטייה, עוד צמיד זהב של מוניקה ויינדר שמרקל אוהבת במיוחד וטבעת מסקרנת עם אבן ורדרה של המותג Ecksand בעלות של 1,413 דולר.

מכריזה על היריון שני בשמלה של קרולינה הררה

עוד בוואלה!

שמלה עם סיפור: מייגן מרקל מכריזה על היריון שני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully