וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לככב: גל גדות רותחת בסן לורן על שער מגזין W

24.2.2021 / 13:15

הכוכבת הישראלית הכי בינלאומית שיש ממשיכה לקצור את פירות העשייה שלה, כשנבחרה לככב על שער מגזין W. בצילומים היא לבשה שתי שמלות של סן לורן - אחת מגה סקסית והשנייה טרנדית ואופטימית. ואיזה סוד על עצמה היא חשפה בריאיון?

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

אין ספק בכלל שזו תקופה טובה לגל גדות. אולי הסרט שלה "וונדר וומן 1984" לא יצא לאקרנים בענק עם שלל פרמיירות עולמיות והקרנות נוצצות כמו שהצוות שעמל עליו קיווה, אבל הוא כן הושק לצפייה, וגדות קטפה תשבוחות. בו בעת נחשפו עוד ועוד פרויקטים חדשים של הכוכבת הישראלית הכי בינלאומית שיש, בכיכובה ובהפקתה, בהם סדרה תיעודית בשיתוף נשיונל ג'יאוגרפיק. ההישג האחרון הוא שער למגזין W, אותו היא חולקת עם שמות ראויים כמו ג'ורג' קלוני, מישל פייפר וטסה תומפסון. בליגה של הגדולים.

לטובת הצילומים, לבשה גדות שני לוקים של איב סן לורן. למרבה ההפתעה, הסטייליסטית שעומדת מאחורי בחירת הלוקים הללו אינה אליזבת סטיוארט, הצמודה והקבועה של גדות, אלא העורכת של המגזין - שרה מונבס, שעשתה עבודה טובה. השמלה שלובשת גדות בתמונת השער היא מיני שחורה עשויה פאייטיים נוצצים בשחור עם חלק עליון בגזרת אוף שולדרס עשוי תחרה לבנה. עלות השמלה 6,190 דולרים, אם למישהי מכן התקציב מאפשר והיא מעוניינת.

בגזרת האקססוריז נרשמו נעלי עקב גבוהות בצבע שחור של סן לורן גם כן, ותכשיטים מהאוסף הפרטי של גדות. מה שהפתיע אותנו בגזרת האקססוריז הייתה הבחירה בצמיד רגל שהרגיש קצת כמו חופשה באילת בתחילת שנות ה-2000. עוד משהו שעניין בתמונה הוא השיער של גדות, שכבר דיווחנו לאחרונה כי עבר קיצוץ מחמיא לקארה בגובה הכתפיים.

עוד בוואלה! אופנה

לא נחה: גל גדות מקדמת את הפרויקט החדש בלוק אוברסייז שיקי

לכתבה המלאה

בתמונה השנייה לובשת גדות את אחד הטרנדים הבולטים של הקיץ האחרון, שממשיך גם לחורף הנוכחי, ולאביב שבדרך - פרחי דייזי. גדות נשארה עם אותן נעלי עקב שחורות, והפעם ציוותה להן שמלה אחרת של סן לורן - שחורה עם קולר לבן וההדפס הפרחוני, שיוצר מראה ילדותי, אופטימי, תמים ובעיקר מעודכן. מחיר השמלה נמוך מהקודמת, אבל גם ברף העליון של מחירי השמלות - 2,390 דולרים. הביוטי נשאר נקי לצד וויב ההפקה של חופש פראי ואקסטרימי, עם ג'יפ שטח מדליק ונוף ירוק.

בריאיון שנלווה לתמונות, נשאלה גדות על הסרט האחרון של וונדר וומן, וגם אם היא אימצה לעצמה תחביבים בזמן סגר הקורונה. פה נרשמה הפתעה, כאשר גדות חשפה את החלום ושברו - כיצד היא מצאה תחביב, ונאלצה לזנוח אותו. "קנינו מכונה להכנת לחם", היא מספרת בריאיון. "התחלתי לבלות המון במטבח, ועשיתי שם תאונות איומות. שרפתי את עצמי נורא וחתכתי לעצמי את האצבע כשהכנתי סלט כרוב. אז עכשיו אני מתרחקת מהמטבח".

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully