וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין המכולת למסעדה: כריסי טיגן הרימה שני לוקים שווים עם פריט אחד מנצח

25.2.2021 / 8:00

הדוגמנית לבשה את אותו טופ חזייה קטנטן יום אחרי יום. פעם אחת היא יצרה לוק יומיומי קז'ואלי לסידורים, ופעם אחרת לוק מושקע וסקסי לארוחת צהריים במסעדה עם המשפחה

כריסי טיגן ברחובות ניו יורק/splash

כמה מדריכים קראתן בחייכן בסגנון של "איך להפוך לוק יומיומי מוצלח ללוק ערב מנצח"? אז יש לנו בשורות בשבילכן - מצאנו את המדגימה המושלמת לאתגר. כריסי טיגן יצאה מהבית יום אחרי יום עם אותו הטופ בדיוק וכך העבירה שיעור חשוב איך ניתן לבנות מראה סביב פריט אחד קטן ומינימליסטי ולייצר שני לוקים שונים לחלוטין.

הלוק היומיומי נלבש לטובת קפיצה קלילה למכולת. בעוד אנחנו מעדיפות טרנינג פשוט, הדוגמנית יצאה במכנסיים רחבים שחורים שיקיים במיוחד, טופ חזייה סרוג וקטנטן בצבע אפור ומעליו מעיל חרדלי שנראה מחמם ומנחם. מי שקובע ב"פנטון", חברת ייצור הצבעים האמריקנית הגדולה, את צבעי השנה - יכול להיות גאה בעצמו, שכן צבעי 2021 הם אפור וצהוב, ואלו בדיוק הצבעים שבחרה טיגן ללבוש. טיגן נעלה סנדלים עם רצועות דקיקות בסטייל של אמצע אוגוסט, את שיערה אספה בסגנון בלרינה והתקשטה בתכשיטים עדינים - שרשראות, צמידים ועגילים.

יום קודם לכן, יצאה טיגן לארוחת צהרים במסעדה עם הבעל ג'ון לג'נד והילדים - לונה ומיילס, כשהיא לובשת את אותו הטופ בדיוק, רק יצרה סביבו לוק הרבה יותר מוקפד ומושקע. אל טופ החזייה הקטנטן צירפה טיגן מכנסי ג'ינס צמודים באורך שבע שמיניות ובעלי גזרה גבוהה, לצד קרדיגן בגוון צהוב לימוני פסטלי. בגזרת הנעליים נרשמו הפעם סנדלי עקב שקופים והשוס היה כמובן התיק של בוטגה ונטה, בעל תג מחיר מפוצץ.

התיק הנבחר, מקולקציית אביב-קיץ של המותג, 3,990 דולרים, גם הוא בצבע צהוב שמתכתב עם הקרדיגן, מהדגמים המובילים של בית האופנה, עם הגורמט הזהב המאסיבי. אם שכחתן לרגע איך להתלבש ואבדה היכולת לשלב (אנחנו יודעות ששלנו מעט נפגמה) אפשר בהחלט לשאוב השראה מטיגן איך לזגזג בין לוק יום לערב.

עוד בוואלה! אופנה

המדריך למגפיים: השבוע החזק של כריסי טיגן

לכתבה המלאה
כריסי טיגן. בקגריד, בקריד
עם האיט בג של העונה. כריסי טיגן/בקריד, בקגריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully