וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך למגפיים: השבוע החזק של כריסי טיגן

26.11.2019 / 9:00

הדוגמנית נחתה לכמה ימים בניו יורק, שם נעלה ארבעה דגמים שונים של מגפיים גבוהים. מעבר לעובדה שמדובר בטרנד הכי בולט העונה, טיגן גם יודעת להגיש אותו נכון - בשילוב הרותח עם מעילי אוברסייז ארוכים. לגזור ולשמור

כריסי טיגן ברחובות ניו יורק/splash

החורף כרגיל מתעכב בארצנו הקטנטונת, אבל זה רק אומר שאפשר לנצל את הזמן ולקבל קצת השראה מהכוכבות שחיות בקצה השני של הגלובוס. מי שמספקת את הסחורה בשבוע האחרון היא כריסי טיגן, שפינקה אותנו בארבעה לוקים מוצלחים כשיצאה לטייל בניו יורק, ושום זכר לטיפול הקוסמטי שעברה לפני כשבוע. המשותף לכולם הוא המגפיים הגבוהים, אחד הטרנדים החזקים לעונה הקרובה, שמשאיר קצת מאחור את המגפונים שהיו בולטים בחורף שעבר.

בארבעת הלוקים מהשבוע האחרון טיגן מדגימה איך לובשים מגפיים גבוהים נכון, כשהסוד הוא, כמעט כמו בכל דבר בחיים - איזון. אם כבר בוחרים במגפיים גבוהים, הדרך הנכונה לאבזר אותם היא עם פריט אוברסייז כלשהו. מעיל גדול או סוודר עצום שיצליחו לאזן מעט את המשוואה.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כריסי טיגן. splash
השראה לחורף. כריסי טיגן בניו יורק/splash

הלוק הראשון של טיגן - מכנסי ג'ינס בגזרה ישרה, לא צמודים מידי, עם חולצת גולף שחורה ומעיל של Loewe בצבע כתום חמרה. הפוקוס שלנו כמובן הופנה למגפיים, השייכים למותג Paris Texas, בצבע תואם לזה של המעיל עם עקבים, מרקם קרוקודילי וגובה שנושק לברך. המחיר - 2,873 שקלים. את הלוק היא אבזרה עם תיק של סן לורן, עגילי חישוק זהובים, משקפי שמש גדולים וחצי קוקו אסוף גבוה א-לה קלואי קרדשיאן.

עוד בוואלה! אופנה

הרימו עוגן: כריסי טיגן בחופשה מהחלומות

לכתבה המלאה
כריסי טיגן. GettyImages
המעיל של ז'קמוס גנב את ההצגה/GettyImages

בשלושה לוקים נוספים מאותם כמה ימים בניו יורק היא נעלה שלושה זוגות מגפיים שונים של סן לורן. כל אחד בצבע אחר, גובה אחר ומרקם אחר. הלוק הראשון כלל מגפיים שחורים גבוהים עשויים זמש, אליהם צירפה טיגן מעיל ירוק זית של ז'אקמוס שהשתלט על הלוק. לא רק הצבע של המעיל מדויק, אלא גם הגזרה הצבאית והאורך.

בלוק הנוסף נעלה טיגן מגפי ירך שחורים בבד דמוי עור של סן לורן עם מעיל שחור גדול. הלוק האחרון בשרשרת הלוקים של הדוגמנית כלל מגפי ירך חומים של סן לורן עם ג'ינס וז'קט קטן, שמתחתיו צעיף משובץ בגווני אדמה, שסיפק את אשליית האוברסייז הכל כך נחוצה. אז אם תהיתם איך נועלים נכון מגפיים גבוהים בחורף הקרוב - קיבלתם מדריך שלם בחסות כריסי טיגן.

כריסי טיגן. splash
הלוק השחור של טיגן הכניס לנו מלא אור לעיניים/splash
כריסי טיגן. splash
הצעיף סיפק את אשליית האוברסייז הנחוצה ללוק/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully