וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראו להם - צמודונים: ככה אתן צריכות ללבוש את מכנסי הטייטס שלכן עכשיו

28.2.2021 / 6:45

מכנסי הטייטס שהיו שמורים רק לאימונים הפכו לגיטימיים בשנה האחרונה לכל דבר ועניין וכעת גם מגיעים לצד נעלי עקב ובלייזרים מסוגננים. כך תעשו את זה נכון

בואו נדבר רגע על טייטס. מכנסי טייטס הם דבר נוח מאוד, ונשים רבות יעידו שהם אפילו נוחים יותר מטרנינג. שניהם אוחזים בתכונה מכילה ומפרגנת המדלגת על משוכת הדיוק במידה - היוש קורונה - לעומת מכנסי ג'ינס למשל, באדיבות גומי באזור המותן לצד טקסטיל סרוג. אף אחד מהם לא יציק לך או יעורר דרמה בתקופה של תנודות במשקל. בעוד מכנסי הטרנינג מטשטשים במידה את סילואטת פלג הגוף התחתון ונוכחותם קלילה יותר במצבים של שינה למשל, לטייטס יתרונות לא מבוטלים משלו, ולא רק בספורט.

עבור רבות מאיתנו טייטס טוב משול למחטב. הוא אורז, מהדק ואוסף, עד כמה שאפשר כמובן. מנגד, הוא מבליט חריצים בגוף הנשי באופן כזה שנחשב הולם יותר לפעילות ספורטיבית ופחות כחלק מאאוטפיט מהודר יותר. את השאלה 'האם לגיטימי להסתובב איתו בציבור' כבר פסלנו מזמן. אנחנו סוברות שכל אחת תעשה מה שבא לה, הלגיטימציה היחידה שמעניינת אותנו היא מעצמנו ולא מהסביבה.

עקבו אחרי כל מה שחם בעולם האופנה באינסטגרם שלנו

מה שכן יש לנו לומר בנושא, הוא שלאחר ימי הזוהר באייטיז ההנחה המקובלת הייתה שמדובר בביג נו נו: ספורט ובית כן, כל השאר לא. בשנים האחרונות עברו כמה תהליכים שהחזירו את הטייטס לרחוב. זה התחיל מההכרה שלפני ואחרי ספורט הרבה יותר קל לא להיסחב עם תיק לבגדי החלפה, ההמשך הגיע ממגמת האת'לז'ר (בגדי ספורט המקוטלגים כאופנתיים יותר) וכמובן מנוכחותן של קים קרדשיאן ואחיותיה, כולל הקימורים והליינים של ייזי וסקימס שיש לקדם.

את המסמר האחרון נעצה הקורונה שערבבה את כל מדפי וקולבי המלתחה שלנו לסלט אחד גדול.
ולמה אנחנו חופרות פה על הנושא? כמו תמיד, התשובה מתנקזת לפלטפורמת האינסטגרם. שם החוקיות הייתה מאוד ברורה, עד לאחרונה לפחות. אצל משפיעניות מעדות הטראש - טייטס הולך בכל מצב. אצל אלו המתוחכמות אופנתית, אהודות בעיקר על ידי נשים ולא מעניינות גברים סטרייטים חרמנים (ברוב המקרים ותמיד יש יוצאים מהכלל), טייטס כיכב בעיקר בלוקים ספורטיביים או בגרוב סטריט-סטייל קליל. כל זה עד לא מזמן, כאמור.

ולא שאנחנו צריכות אישור מאף משפיענית, אבל כן נודה שנחמד לגלות שללבוש טייטס עם ז'קט מחויט ונעלי עקב זה משהו שהתחיל להיות ראוי לפיד באופן רשמי. בדיוק כמו הטרנינג שהשיג את ההכרה הזו עוד לפני - הטייטס חזרו כמכנסיים המתאימים לכל מאורע, כל עוד הם לא נלבשים עם חולצת בטן. הצעקה האחרונה - מכנסי טייטס עם רגליות או שליץ קדמי בצבע שחור ובלייזר אוברסייז בעל כתפיים רחבות.

ולסיום, רגע של ויקיפדיה: הדרך הנכונה לכתוב היא טייטס ולא טייץ, לכל המתבלבלים, ומקורו בצורת הרבים של המילה tight, צמוד בעברית. השימוש במונח tights נועד יותר לגרבונים. למה שאנחנו קוראות פה בארץ טייטס, קוראים בעצם Legings, ועל פי האקדמיה ללשון העברית המילה הנכונה, שלא תפסה בכלל, היא צמודונים.

עוד בוואלה!

כבר ניקינו מספיק השנה: לא חלמנו שהאקססורי המפוקפק הזה יחזור לחיינו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully