וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדה את דרכה": אחותה של קייט מוס מוכרת תמונות ארוטיות ברשת

28.2.2021 / 11:30

לוטי מוס, אחותה למחצה בת ה-23 של דוגמנית העל האייקונית, מצאה את עצמה בלב שערורייה: מתברר כי היא מוכרת תמונות ארוטיות של עצמה באתר למבוגרים ברשת. בסוכנות הדוגמנות שבה היא חתומה נלחמים "להציל אותה מעצמה", אבל לא נראה שהיא מחפשת סיוע

לוטי מוס. GettyImages
פרשה שמטילה צל על המשפחה. לוטי מוס/GettyImages

בתקופה האחרונה למשפחת מוס יש הרבה סיבות לגאווה. לילה גרייס, בתה הצעירה של הטופ מודל האייקונית קייט מוס, עושה חיל בתחום עם הופעות מרשימות על מסלולים וצילומים למותגי על נחשבים. אלא שעל תחושות האושר והגאווה המשפחתית מעכירה פרשה אחת די רצינית, שמטילה צל על כל הסיבות שיש לשמוח. לוטי מוס, אחותה הקטנה של קייט, דודתה של לילה ודוגמנית עם פוטנציאל עצום, כיאה לגנים של המשפחה, מוכרת תמונות וסרטונים ארוטיים שלה אונליין.

לוטי (שרלוט) מוס, בת 23, היא אחותה למחצה של קייט מנישואיו השניים של אביה, פיטר מוס. היא עובדת בתור דוגמנית כבר מגיל 16 כשבהתחלה קצת רכבה על גל ההצלחה של אחותה הגדולה, אבל זה לא מנע ממנה לספק קבלות בזכות עצמה. סוכנות "סטורם מודלס" הלונדונית, סוכנות האם של קייט מוס, החתימה את לוטי בדיוק ביום הולדתה ה-16 וסידרה לה הופעת בכורה במגזין Dazed & Confused ולאחר מכן ב-Teen Vogue. מאז היא זכתה לעבוד עם שמות גדולים, צעדה על מסלולים והצטלמה עבור מעצבים מובילים כמו קלווין קליין, ולנטינו וסוניה ריקל. רבים סימנו אותה אז כיורשת פוטנציאלית, אך נראה כי בתקופה האחרונה לוטי רגע לפני מלהרוס לעצמה את הקריירה על אף התערבות מצד הסוכנות.

לוטי מוס קייט מוס 2014. GettyImages
בימים יפים יותר. לוטי וקייט מוס בפרונט רואו ב-2014/GettyImages

לאחרונה התברר כי תמונות פרובוקטיביות של לוטי נמכרות על ידה ברשת, באתר למבוגרים בלבד שנקרא Glow הדורש דמי מנוי חודשיים ומספק גישה לתמונות ארוטיות וסרטונים סקסיים. ואולם, מי שרוצה לראות תמונות של האחות למחצה של הטופ מודל, נדרש לשלם יותר. לפי דיווחים, באתר מוצעים סרטוני עירום וטופלס שלה בעבור מחיר של כאלף פאונד, לצד תמונות במחיר מינורי של שלושה פאונד בלבד. בהתייחסות שלה למקרה בשיחה עם מגזין SUN היא אמרה כי "קיבלתי הרבה תגובות רעות. הרבה בני משפחה שלי לא מרוצים, אבל אני כאן בלוס אנג'לס חייה את חיי ואני מרגישה מאושרת מאי פעם. אני רק צריכה להרגיש טוב עם עצמי, כי אם אתה לא אוהב את עצמך - אף אחד לא יאהב אותך".

עוד בוואלה! אופנה

"תמיד יהיה לנו את קייט מוס": הסופר מודל פותחת את 2021 בשער מופלא

לכתבה המלאה
לוטי מוס. GettyImages
"אני מרגישה מאושרת מאי פעם". לוטי מוס/GettyImages

בסוכנות הדוגמנות שבה היא חתומה פועלים בטירוף כדי לעצור את מכירת והעלאת התמונות ולפי מקורות, "להציל את לוטי מעצמה". לפי דיווחים, כמה מבני משפחתה של לוטי כבר חוששים שהיא הרסה לעצמה את הקריירה עם המהלך. "התמונות האלה לא רק ישפיעו על עתידה כדוגמנית, אלא גם כאישה באופן כללי. מה אם יום אחד היא תחפש עבודה אחרת? צריך להגן על בריאותה הנפשית", אמר מקור מקורב לסיפור בשיחה עם הדיילי מייל. מקור אחר אמר: "'סטורם' מאוד מגוננים על לוטי המקסימה. הם מקווים שהשלב הזה יעבור".

מקורות נוספים שמכירים את הפרטים בפרשה סיפרו שלמזלה של לוטי, הזמנים השתנו. בעבר, סוכנויות כמו "סטורם מודלס", שיש להן מוניטין יוקרתי, לא היו מנסות להוריד את התמונות או לפעול כדי להרחיק את לוטי מלפרסם תמונות של עצמה. אם מקרה כזה היה קורה בעבר - סביר שהסוכנות פשוט הייתה מתנערת מהדוגמנית. ואולם, היום החברה כבר מודעת להשלכות ופועלת כדי להגן על הדוגמניות שלה. "לוטי עדיין יפה ורחוקה מלסיים את הקריירה שלה, אבל היא חייבת להפסיק למכור את עצמה ככה. היא איבדה את דרכה", אמר המקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully