וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמן לא ראינו אותה, אבל הסטייל לא השתנה: פיפה מידלטון מציגה בטן היריון מפוארת

28.2.2021 / 13:15

אחותה הקטנה של הדוכסית מקיימברידג' אולי משתדלת לחיות הרחק מאור הזרקורים, אבל היא לא תמיד מצליחה להתחמק מעדשת הפפראצי. כך היא תועדה בשיטוט בלונדון עם בייבי באמפ מפוארת של היריון ומעיל משגע

פיפה מידלטון בת ה-37 אולי לא רצתה להיות מפורסמת ברמה בינלאומית, אבל הבחירות של אחותה הגדולה, קייט, להיכנס למשפחת המלוכה - לא הותירו לה ברירה. כך, על אף שהיא מנסה לחיות את חייה הרחק מאור הזרקורים, היא נתפסה השבוע בעדשת צלמי הפפראצי כשהיא משוטטת ברחובות לונדון, בעוד היא בהיריון שני מתקדם.

מידלטון הצעירה, שמאז החתונה המלכותית ב-2011 היא מוקד עניין וסטייל עולמי, יצאה החוצה ביום שמשי למדי, מלווה בבנה בן השנתיים ארתור ובבעלה ג'יימס מתיוס, והציגה בייבי באמפ מפוארת במיוחד. תמונות ההיריון של האחות הצעירה לבית משפחת מידלטון מתפרסמות ברקע הדיווחים כי הדוכסית מקיימברידג', אחותה הגדולה קייט, ובעלה הנסיך וויליאם, מתכננים היריון רביעי. זאת, כמובן, לצד הבשורה על הריונה השני של מייגן מרקל, רעייתו של הנסיך הארי.

אם נהיה לכם סלט מרוב כל דיבורי ההיריון - מי מצפה ומי מתכננת, שימו את כל הדיווחים בצד ותתמקדו בפיפה ובלוק ההריוני הקזו'אלי היפה שלה. בעוד שנשים רבות קונות בגדי היריון ייעודיים, פיפה מדגימה איך לפעמים גם הבגדים שיש לך בארון יכולים להיות בגדי היריון, במידה והבטן מאפשרת זאת. לסיבוב הסידורים יצאה לבושה במעיל משבצות אפור של אלכסה צ'אנג שעולה 695 פאונד, אותו היא כבר לבשה בעבר, לפני שנכנסה להיריון. את המעיל היא סגרה עם כל הכפתורים, מה שהפליא אותנו במעט ובהחלט שאפו על זה.

מתחת למעיל, לבשה מידלטון גולף שחור ועל רגליה נראו גרביונים שחורים שקופים. ללוק היא ציוותה מגפונים שטוחים של סטיוארט וייצמן עם אבזמים כסופים ובגזרת האקססוריז נרשמו משקפי שמש גדולים של המותג ZANZAN ועגילי יהלומים ממותג תכשיטי היוקרה רובינסון פלהאם, שגם עיצבו עבורה נזר לראש ביום החתונה שלה. שיערה נאסף חלקית בעזרת קליפס קטן והיא ויתרה על גלאם נוסף כמו איפור או לק צבעוני. אחרי שתסיימו להתפעל מהלוק הקליל והחמוד, תאפשרו לעצמכן רגע לקלוט כמה היא וקייט הופכות להיות דומות.

עוד בוואלה! אופנה

קייט מידלטון בז'קט טוויד מעולה - אבל מה עם החצאית?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully