וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון בז'קט טוויד מעולה - אבל מה עם החצאית?

הדוכסית מקיימברידג' שוב בזום וממחזרת ז'קט טוויד כחול, חלק מחליפת חצאית נהדרת שנלבשה בעבר בכמה הזדמנויות. לו רק יכולנו לדעת אם היא השקיעה בטוטאל לוק מתחת לשולחן

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

הפעם האחרונה בה סיקרנו את הדוכסית מקיימברידג' הייתה כמעט לפני כחודש, אז לבשה בלייזר סופר טרנדי ומדויק של המותג Smythe באפור משבצות עם צווארון שחור, כזה שיש לה בארון כבר מספר שנים טובות.

ובכן, שיחות הזום של מידלטון בת ה-39 דופקות בקצב וכך גם מחזור המלתחה שלה ולהופעה הדיגיטלית החדשה מול מורים מאקדמיית ריבון במחוז דורהאם שוב הפציעה הדוכסית בבלייזר שכבר לבשה בעבר. ז'קט טוויד כחול נהדר של רבקה טיילור, אותו שילבה עם עגילי זהב של מיסומה, חצי קוקו מתוח, שפתיים נקיות וצללית מעושנת קלות.

לעוד חדשות אופנתיות:
אישה חשובה מאוד: הכירו את מנהלת מחלקת האופנה והביוטי של טיקטוק
"הייתי בחורה מאוד ביישנית וסגורה. היום הבנתי שהחשיפה הזאת נכונה לי"

הז'קט המהוקצע בעל שני כיסים נמוכים וסיומות פרומות שמעניקות לו מראה קליל יותר, הוא חלק מחליפת חצאית אותה לבשה קייט בשנת 2017, אז התאימה סטילסטו בצבע כחול ותיק קלאץ' שחור לביקור בבית רונלד מקדונלד. בחיפוש בארכיון, מנהג קבוע אצל חובבי משפחת המלוכה, שדואגים לספק שרשרת הסברים מדויקת לכל צעד ושעל של הדוכסית, נמצאה חליפת טוויד נוספת בצבע כחול משנת 2012 (איתה נראתה קייט שלוש פעמים), גם היא של אותה המעצבת. מנצנצת פחות, עם חצאית עיפרון ארוכה קצת יותר ובעלת ז'קט עם צווארון עגול, גם אז צירפה מידלטון סטילטו בצבע כחול ותיק קלאץ' קשיח. החליפה מ-2017 היא בעצם אבולוציה של אותה חליפה מוצלחת מ-2012, אז הייתה הדוכסית די טירונית בענייני אופנה, ועברה שינויים והתאמות למראה הבוגר והמעונב יותר של קייט.

"אני יודעת שאלו זמנים מאתגרים למורים ברחבי אנגליה. אתם ממלאים תפקיד כל כך חשוב בלשמור על ילדינו ולכן חשוב שידאגו גם לכם", אמרה הדוכסית בשיחות הזום מול המורים, "אני רוצה להגיד לכם תודה. אתם עושים עבודה מדהימה. זו עבודה באמת באמת קשה, אבל בבקשה - שמרו על עצמכם".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

עוד בוואלה!

ארזה קליל: מתקפת הלוקים של קייט מידלטון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully