וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אלה אמהוף: בת המשפחה של קמלה האריס שפספסתן

הכירו את מינה האריס, אחייניתה של סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס. מתברר שבתעשיית האופנה כבר שמו עליה עין ופראדה אפילו יצרו איתה שיתוף פעולה. אז מה צריך לדעת עליה, רגע לפני שהיא הופכת להיות השם החם הבא?

קמלה האריס שברה תקרת זכוכית לנשים כשהפכה לסגנית הנשיא הראשונה בארצות הברית. מאז שהיא עשתה זאת, נראה שבנות המשפחה מנצלות את החשיפה כדי להתברג בתעשיית האופנה. זה התחיל עם אלה אמהוף, בתה החורגת של האריס, שמשכה תשומת לב בטקס ההשבעה, הוחתמה בסוכנות דוגמנות וכבר החלה לעבוד. עכשיו מגיע תורה של בת משפחה נוספת אז הכירו את אחייניתה של קמלה, מינה האריס, שכבר עושה צעדים ראשונים בתעשייה כשהיא מדגמנת בגדים של פראדה, וכמו שזה נראה כרגע - תעשיית האופנה לגמרי מוכנה לקבל אותה בזרועות פתוחות.

מינה האריס, בת 36, העלתה בסוף השבוע האחרון לחשבון האינסטגרם שלה, שמונה 812 אלף עוקבים, סרטון שצילמה רגע לפני התצוגה הווירטואלית של פראדה בשבוע האופנה. בסרטון היא נראית מודדת את בגדי הקולקציה ומדגמנת אותם, כמעין שיתוף פעולה עם מותג העל האיטלקי. מינה לבשה חולצה שחורה מחוררת עם חצאית רחבה בצבע ירוק כהה, חגורה עם לוגו המותג ונעלי עקב. את תשומת הלב משך התיק החדש של המותג - דגם קלאו בצבע לבן שעולה 2,600 דולרים. בפראדה מנסים לקדם את התיק באגרסיביות ברשתות החברתיות ונראה שגיוסה של מינה האריס למטרה הוא חלק ממלאכת השיווק של הדגם החדש.לאחר מכן נראה אאוטפיט נוסף של פראדה - חצאית וקפוצ'ון לבן תואמים.

עוד בוואלה! אופנה

האם זה ה'איט בג' החדש של פראדה?

לכתבה המלאה

חשבון האינסטגרם של מינה הוא מקום שכיף לשוטט בו, ולא סתם היא מתקרבת לה אל מיליון העוקבים. היא מצליחה לשלב בין פוליטיקה, אופנה, חיים אישיים והבעת דעותיה, מה שהופך את הפלטפורמה למגוונת במיוחד. מגלילה בפיד אפשר להבין שעולם האופנה לא זר לה. כך למשל, רק לאחרונה שיתפה תמונות שלה ממגזין דה טיימס בשמלת קטיפה אוף שולדרס של CUSHNIE ובפעם אחרת נראתה בחליפה שחור-לבן של סטלה מקרטני, כחלק משיתוף פעולה עם המעצבת.

עוד בפיד: תמונה של מינה בשמלה ורודה של כריסטופר ג'ון רוג'ר, חליפה ירוקה מוצלחת ומעיל טדי-בר טרנדי. אל אלו מצטרפים פוסטים על חשיבות הדמוקרטיה, מחאות חברתיות וממים מצחיקים ותמונות משפחתיות לצד הבעל ניקולאס אג'אגו ושתי הבנות.

האריס היא עורכת דין במקצועה ועד כה הספיקה להוציא שני ספרי ילדים. ואולם ההישג הכי גדול בקריירה שלו הוא החברה שייסדה. ב-2017 היא הקימה את Phenomenal, חברה שמקדמת מטרות חברתיות של קהילות שאינן זוכות לייצוג שוויוני כמו נשים, אימהות, לטינים, אסייאתים או קהילת השחורים בארצות הברית. באתר החברה אפשר גם לרכוש חולצות טי וקפוצ'ונים עם משפטים מעצימים במחיר של 35 דולרים לטי ו-59 דולרים לקפוצ'ון. לאחרונה ביקשו בבית הלבן ממינה שלא תשתמש בשם של דודה שלה, קמלה, כדי לקדם מכירות, צעד דומה שננקט מול איוונקה טראמפ, לאחר שאביה נבחר לנשיאות. אם תשאלו אותנו, הקשר החדש והמרגש של מינה עם פראדה יכול לייצר לה לא פחות קונים פוטנציאליים מאשר שמה של הדודה המוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully