וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לבשה מייגן מרקל לריאיון החושפני עם אופרה ווינפרי?

מייגן מרקל והנסיך הארי התיישבו לריאיון המדובר עם אופרה ווינפרי בו הם עומדים לטלטל את העולם ואת משפחת האצולה. הדוכסית לשעבר הלכה על שמלה שחורה אלגנטית, אספה את שיערה ולא ויתרה על אקססורי של הנסיכה דיאנה שיחזק אותה במעמד המלחיץ

הריאיון של אופרה ווינפרי עם הנסיך הארי ומייגן מרקל עומד לשנות סדרי עולם. כן, זה מה שמנסים לפמפם לנו כבר שבוע שלם, כשמהלילה הצטרפו גם טיזרים מהריאיון המצולם שמחממים את האווירה. "שתקת או הושתקת?" שאלה ווינפרי את מרקל, ונראה כי זו לא ממש זזה באי נוחות בכיסא. כפי שלמדנו להכיר את מייגן היא לא נשארת חייבת והריאיון שישודר בשבוע הבא ב-7 במרץ ישפוך אור על לא מעט נושאים שנויים במחלוקת במשפחת האצולה של אנגליה.

לצורך הריאיון שישודר ברשת CBS הגיעה הדוכסית לשעבר, שהודיעה לאחרונה על היריון שני, בשמלת מקסי שחורה של ארמני עם מפתח וי באיזור החזה ועיטורי פרחים לבנים. סטטוס השמלה - סולד אאוט. נעלי סטילטו שחורות של אקווזורה אותן נעלה מספר פעמים בעבר נבחרו להשלמת הלוק ועל ידה צמיד האהבה של קרטייה אליו יש לה חיבה מיוחדת.

אחרי כמה הופעות בשיער ארוך וגלי בחרה מייגן באסוף מרושל עם פוני בחוץ, כזה שמעט מזכיר את ימיה בשירות בית המלוכה, עם עיניים מעושנות קלות, לחיים סמוקות ושפתיים בצבע טבעי, כי ריאיון ארוך לפנינו ואודם זועק לא בא בחשבון. מייגן הניחה את ידה מספר פעמים על הבטן מתחת לחגורה המובנית של השמלה שם נחשף גם צמיד מסקרן בעל משמעות מיוחדת. צמיד טניס אשר היה שייך לנסיכה דיאנה המנוחה, בחירה מושכלת ובעלת מסר ברור וחד לכל הצופים בבית. כן, קווין אליזבת - גם לך.

שרשרת זהב עם עם אבני חן בתכלת עיטרה את צווארה ועגילים צמודים עם אבן כחלחלה ושיבוץ יהלומים מסביב סגרו את פינת האקססוריז של מרקל. מוכרחות לציין כי לא מדובר כאן בלוק גאוני או מסקרן יתר על המידה, אבל נראה כי הסקופים שיצאו מהריאיון הזה ישברו כל שיא אופנתי שהגיעה אליו מרקל בעברה.

עוד בוואלה!

גלובוס הזהב 2021: הכוכבות חוזרות לשמלות ערב נוצצות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully