וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ביקיני: קנדיס סוונפול משיקה חליפות סריג משגעות

דוגמנית העל שעומדת מאחורי המותג המצליח 'טרופיק אוף סי' כבר נתנה את הטון בכל הנוגע לבגדי ים סקסיים וכעת גם מתרחבת אל עבר מחוזות ההלבשה. זה עדיין לא שמלות מתנפנפות או חליפות מחויטות - אבל יש עם מה לעבוד

ביקיני טרופיק אוף סי לפקטורי 54, תחתון 271 שח טופ 297. יח"צ, אתר רשמי
חזקה בבגדי ים, מתקדמת אל עבר בגדים סקסיים ונוחים/אתר רשמי, יח"צ

את המותג האקולוגי של דוגמנית העל קנדיס סוונפול סביר להניח שכולכן כבר מכירות. אחרי שנים כמלאכית בוויקטוריה'ס סיקרט החליטה הדוגמנית הדרום אפריקנית להקים מותג בגדי ים סקסי שחוגג את גוף האישה, עם דגש על קיימות וייצור מחומרים ידידותיים לסביבה.

פריטי הדגל של 'טרופיק אוף סי' הם בגד הים השלם והאקסטרה מחטב (דה 'סי' ב-160$) בעל כתפיות ספגטי דקיקות שמגיע בשחור, מנומר, לבן ועוד צבעי אדמה, אותו עיצוב מגיע גם בגרסת הביקיני (מוצלח לא פחות שנמכר גם בפקטורי 54) ועוד דגם של חזיית קאפים מטריפה עם תחתונים גבוהים במיוחד שלעונת הקיץ הקרובה מגיע גם בצבעי ירוק משבצות וסלמון נעים.

לאחרונה הבינה סוונפול כי הקרקע יציבה מספיק והחליטה להתרחב אל מעבר לגבולות הביקיני הקטנטנים והסקסיים. היא עיצבה כבר ליין בגדי ספורט עם מכנסי טייטס מחטבים, טופים, בגדי גוף ומכנסיים קצרים וקולקציה אחרונה בעיצובה הנקראת Checked out היא כבר התקדמות של ממש, שם זונחת סוונפול את הבדים הצמודים והאוספים עליהם נשענה עד כה ועוברת אל סריגים קלילים.

הפריטים החדשים עשויים סריג בהדפס פפיטה, ממוחזרים כולם עם אפס פחת, כך מצוין באתר המותג, בשילובי צבעים של שחור וחום, ורוד וחום וצהוב וורוד. מכנסי בייקר קצרים ב-160$, טופ קטן תואם ב-125$ שיכולים להיות יחדיו חליפה לא רעה לאימונים, מעין קרדיגן בטן עם שרוולים קצרים וכפתורים ועוד בגד גוף מעולה עם כפתורים וצווארון פולו (260$) שיכול לעבוד עם ג'ינס, מכנסיים מחויטים ואפילו טרנינג קצר וקליל.

אל קולקציית הסריגים מצטרפים גם דגמי בגדי הים של קיץ 2021, למי שכבר מוכנה נפשית להיערך לעונה החמה, בולטים וססגוניים בהרבה בצבעוניותם מאשר הקולקציות הקודמות. פחות חומים, שמנת ושחורים קלאסיים ויותר טורקיז, כתום, שילובי טאי דאי ירוק עם חום מנומר, צהוב, ורוד ועוד.

עוד בוואלה!

סוף מסלול במילאנו: התצוגות הבולטות משבוע האופנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully